داروتو
تصویر  کپسول رولاکس قائم دارو ۳۰ عددی
تصویر  کپسول رولاکس قائم دارو ۳۰ عددی

کپسول رولاکس قائم دارو ۳۰ عددی

Ghaem Darou Rulax 30Caps

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

ملین و مسهل

درمان تنبلی روده

موثر در کاهش وزن و لاغری

بهبود مشکلات گوارشی و نفخ

در حال تامین

یبوست یا خشکی مزاج بیماری در دستگاه گوارش است که به موجب آن مواد دفعی در روده بزرگ سفت می‌شوند. دفع آن‌ها با درد و سختی همراه می‌شود. یبوست حاد ممکن است سبب بسته شدن روده شود، که ممکن است نیاز به عمل جراحی داشته باشد. علل بروز این عارضه ممکن است رژیم غذایی نامناسب، بر هم خوردن تعادل هورمونی، اثر جانبی داروهای مصرفی و یا آناتومی بدن باشد. کپسول رولاکس قائم دارو، به خاطر داشتن مقادیر قابل توجهی از اسانس فرار و با تأثیر بر اندام گوارشی موجب بروز اثر ضد اسپاسمی و ضد نفخی می‎شود و سوء هاضمه را برطرف می‎کند. سنوزیدهای موجود در این فرآورده دارای اثر ملینی می‎باشد و از آن در درمان تنبلی روده استفاده می‎شود و در نتیجه یبوست را برطرف می‎کند. همچنین گلیکوزیدهای آنتراکینونی این دارو پس از هضم هیدرولیز می‎شود و آنتراکینون فعال تولید می‎نماید.

‌ویژگی‌های خاص:

-ملین و مسهل

-درمان یبوست

-رفع تنبلی روده

-تسریع روند دفع مواد غذایی از بدن

-موثر در کاهش وزن و لاغری

-بهبود مشکلات گوارشی و نفخ

نحوه مصرف: نیم ساعت قبل از ناهار و شام هر وعده دو عدد کپسول مصرف شود. افرادی که دچار اسهال شدید می‌شوند، در هر وعده یک عدد کپسول مصرف نمایند. افراد مبتلا به تنبلی روده، قبل از صبحانه، ناهار و شام دو عدد کپسول مصرف نمایند.

ترکیبات: گیاه سنا (کاسیا آنگستیفولیا)

هشدار مصرف: مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز افزایش ندهید. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نمی‌باشد. مصرف این دارو در کودکان زیر ۵ سال ممنوع است و در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود. در صورت بروز حساسیت به مواد تشکیل دهنده از مصرف این مکمل خودداری شود. در صورت مصرف دارو یا مکمل‌های دیگر، قبل از مصرف این مکمل با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.

تداخل دارویی: مصرف همزمان این دارو با داروهای پایین آورنده پتاسیم خون ماننده مدرهای تیازیدی، ریشه شیرین بیان، گلیکوزیدهای قلبی و داروهای آنتی آریتمی تداخل اثر داشته و می‎تواند منجر به اختلالات قلبی و عصبی-عضلانی گردد. سنا مانع جذب استروژن شده و سطح سرمی آن را پایین می‎آورد. ایندومتاسین و نیفدیپین اثرات درمانی سنا را کاهش می‎دهد. این فرآورده به علت تغییر رنگ و افزایش pH ادرار ممکن است با آزمایش‌های تشخیصی (مانند تعیین میزان اوروبیلینوژن ادرار و تعیین میزان استروژن به روش کوبر) تداخل نماید.

عنوان مشخصه
برند قائم دارو - Ghaem Darou
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده قائم دارو
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف درمان یبوست، ملین و مسهل
تداخل دارویی مصرف همزمان این دارو با داروهای پایین آورنده پتاسیم خون ماننده مدرهای تیازیدی، ریشه شیرین بیان، گلیکوزیدهای قلبی و داروهای آنتی آریتمی تداخل اثر داشته و می‎تواند منجر به اختلالات قلبی و عصبی-عضلانی گردد. سنا مانع جذب استروژن شده و سطح سرمی آن را پایین می‎آورد. ایندومتاسین و نیفدیپین اثرات درمانی سنا را کاهش می‎دهد. این فرآورده به علت تغییر رنگ و افزایش pH ادرار ممکن است با آزمایش‌های تشخیصی (مانند تعیین میزان اوروبیلینوژن ادرار و تعیین میزان استروژن به روش کوبر) تداخل نماید.
ترکیبات گیاه سنا (کاسیا آنگستیفولیا)
روش مصرف نیم ساعت قبل از ناهار و شام هر وعده دو عدد کپسول مصرف شود. افرادی که دچار اسهال شدید می‌شوند، در هر وعده یک عدد کپسول مصرف نمایند. افراد مبتلا به تنبلی روده، قبل از صبحانه، ناهار و شام دو عدد کپسول مصرف نمایند.
هشدار مصرف مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز افزایش ندهید. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نمی‌باشد. مصرف این دارو در کودکان زیر ۵ سال ممنوع است و در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود. در صورت بروز حساسیت به مواد تشکیل دهنده از مصرف این مکمل خودداری شود. در صورت مصرف دارو یا مکمل‌های دیگر، قبل از مصرف این مکمل با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید