داروتو
تصویر  کپسول ففول پلاس اینترافارم ۳۰ عددی

کپسول ففول پلاس اینترافارم ۳۰ عددی

Intrapharm Fefol Plus Spansule 30Caps

دسته بندی : قرص آهن
ویژگی ها

با حداقل عوارض گوارشی

مناسب جهت تامین آهن و اسید فولیک آقایان و خانم‌ها

کمک به رفع کم خونی ناشی از کمبود آهن و اسید فولیک در بدن

کمک به رفع کمبود ویتامین‌های B12 ،C و B6 در بیماران کم خون و همچنین در طی بارداری، بعد از ۱۳ هفته اول

112,800 تومان

آهن عنصر ضروری و مهم در ساختار پروتئین‌هایی است که در انتقال اکسیژن و متابولیسم بدن نقش دارند. این عنصر ارزشمند یکی از ریز مغذی‌های ضروری برای داشتن بدنی سالم و نیرومند است و در فرآیند متابولیسم انرژی شرکت دارد. کمبود آهن شایع ترین بیماری در سراسر جهان است. کمبود این ماده مهم باعث بروز کم خونی و عوراض ناشی از آن می‌شود. کمبود این ماده، در خانم‌هایی که در سنین باروری هستند، بیشتر دیده می‌شود. به همین دلیل مصرف مکمل‌های آهن برای این دسته از خانم‌ها، ضروری است. به علاوه با توجه به نقش آهن و ویتامین‌های گروه B، در تبدیل غذا به انرژی، مصرف این محصول برای ورزشکاران می‌تواند بسیار مفید باشد. این دارو نوعی مکمل غذایی است که موجب جایگزین شدن آهن در بدن می‌شود. اختلالات گوارشی و یبوست از عوارض کپسول ففول پلاس اینترافارم است که در طی زمان این مشکل حل خواهد شد. آهن یکی از عناصر تشکیل دهنده هموگلوبین خون است و یکی از ریز مغذی‌‎های ضروری برای داشتن بدنی سالم و نیرومند است. هموگلوبین مسئول انتقال اکسیژن از ریه‌ها به تمامی سلول‌های بدن، از طریق جریان خون است. کپسول ففول پلاس اینترافارم پاسخ مناسب برای رفع نیاز بدن به آهن و کمک به درمان کم خونی ناشی از مواد زیر است؛ رژیم‌های لاغری و گیاه خواری، اهدای منظم خون دوران قاعدگی و فقر آهن.

ویژگی‌های خاص:

-مناسب دوران قاعدگی

-حاوی ۲۷ میلی گرم آهن با ملح گلیسینات

-مناسب جهت رژیم‌های لاغری و گیاه خواری

-کمک به درمان کم خونی ناشی از فقر آهن

-حاوی فروس بیس گلیسینات، اسید فولیک و انواع ویتامین‌های B12 ،C و B6

نحوه مصرف: آقایان (۱۲ سال به بالا) روزانه یک کپسول، بانوان (۱۲ سال به بالا) روزانه یک کپسول، کودکان دوز مصرفی طبق دستور پزشک تجویز می‌شود.

ترکیبات: فولیک اسید B9، ویتامین C، آهن، ویتامین B12

هشدار مصرف: خانم‌های باردار و شیرده، مصرف کنندگان هرگونه دارو و افراد دارای سطح بالای آهن قبل از مصرف مکمل‌های رژیمی-غذایی با پزشک خود مشورت نمایند. مصرف بیش از حد فرآورده‌های حاوی آهن منجر به سمیت کشنده در کودکان زیر ۶ سال می‌شود. مکمل‌های رژیمی-غذایی جایگزین دارو در تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری‌ها نیستند.

عوارض جانبی: این دارو ممکن است باعث دل بهم خوردگی، ناراحتی معده، کاهش اشتها، حالت تهوع، اسهال و یا یبوست، تیرگی مدفوع شود. به ندرت این دارو ممکن است منجر به واکنش‌های آلرژیک مانند جوش و خارش، تنگی نفس و یا غش شود. در صورت مشاهده لطفا با پزشک خود مشورت نمایید.

عنوان مشخصه
برند اینترافارم - Interapharm
کشور سازنده انگلستان
شرکت سازنده اینترافارم
شرکت وارد کننده افق تولید دارو پارس
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
حاوی ۲۷ میلی گرم آهن با ملح گلیسینات، فروس بیس گلیسینات، اسید فولیک و انواع ویتامین‌های B12 ،C و B6
موارد مصرف پیشگیری و درمان کم خونی
عوارض جانبی این دارو ممکن است باعث دل بهم خوردگی، ناراحتی معده، کاهش اشتها، حالت تهوع، اسهال و یا یبوست، تیرگی مدفوع شود. به ندرت این دارو ممکن است منجر به واکنش‌های آلرژیک مانند جوش و خارش، تنگی نفس و یا غش شود. در صورت مشاهده لطفا با پزشک خود مشورت نمایید.
ترکیبات فولیک اسید B9، ویتامین C، آهن، ویتامین B12
روش مصرف آقایان (۱۲ سال به بالا) روزانه یک کپسول، بانوان (۱۲ سال به بالا) روزانه یک کپسول، کودکان دوز مصرفی طبق دستور پزشک تجویز می‌شود.
هشدار مصرف خانم‌های باردار و شیرده، مصرف کنندگان هرگونه دارو و افراد دارای سطح بالای آهن قبل از مصرف مکمل‌های رژیمی-غذایی با پزشک خود مشورت نمایند. مصرف بیش از حد فرآورده‌های حاوی آهن منجر به سمیت کشنده در کودکان زیر ۶ سال می‌شود. مکمل‌های رژیمی-غذایی جایگزین دارو در تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری‌ها نیستند.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید