داروتو
تصویر  کپسول چیتوسان ام پلاس ۶۰ عددی

کپسول چیتوسان ام پلاس ۶۰ عددی

M plus Chitosan 60Caps

ویژگی ها

کاهش چربی خون

کمک به بهبود متابولیسم قند

کمک به کاهش وزن و ایجاد حس سیری

در حال تامین

علت اساسی چاقی و اضافه وزن عدم تعادل بین کالری دریافتی و کالری مصرفی است. چاقی منجر به عواقب خطرناک مانند بیماری‌های قلبی-‌عروقی، دیابت، اختلالات عضلانی اسکلتی به ویژه اوستئوآرتریت و بعضی از سرطان‌ها مانند سرطان آندومتر رحم، پستان و روده بزرگ می‌شود. برای کاهش وزن و درمان چاقی روش‌های درمانی داروئی و غیردارویی فراوانی مطرح است که هیچکدام تأثیر قطعی ندارند. کپسول چیتوسان ام پلاس ۵۰۰ میلی گرم در واقع یک ترکیب آمینو پلی ساکارید است که در پوست سخت پوستان یافت می‌شود و از پوست سخت پوستانی مانند خرچنگ و میگو استخراج می‌شود، کیتوزان قابل هضم نیست و بدون تغییر از مدفوع دفع می‌شود. کیتوزان همچنین بر فعالیت باکتری‌های مفید موجود در روده تأثیر مثبت دارد. کیتوزان دارای بار مثبت یونی است و با اسیدهای صفراوی باند شده در نتیجه سطح کلسترول را کاهش می‌دهد. کیتوزان از طریق ممانعت از جذب چربی‌ها و دفع آن‌ها سبب کاهش وزن می‌شود. این قرص بر روی متابولیسم بدن تأثیر گذاشته و با پایین آوردن کلسترول خون می‌تواند در سلامت قلب و عروق مؤثر باشد.

ویژگی‌های خاص:

-کاهش اشتها

-کاهش چربی خون

-چربی سوزی شکم و پهلو

-کمک به بهبود متابولیسم قند

نحوه مصرف: ۱ الی ۳ کپسول بلافاصله قبل از دو وعده اصلی غذا

ترکیبات: هر کپسول حاوی ۵۰۰ میلی گرم چیتوزان

هشدار مصرف: از مصرف بیش از ۶ عدد کپسول در روز خودداری نمایید. ایجاد اختلال و جلوگیری از جذب ویتامین‌های محلول در چربی و سایر داروها تا ۴ ساعت قبل و بعد از مصرف این فرآورده وجود دارد. در صورت داشتن بیماری زمینه‌ای دوران بارداری و شیردهی و مصرف وارفارین قبل از مصرف فرآورده با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از مصرف این فرآورده در صورت داشتن حساسیت به صدف جانوران دریایی و در کودکان اجتناب نمایید.

عنوان مشخصه
برند ام پلاس - M+
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار پرارین پارس
نوع محصول کپسول
تعداد 60
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف چربی سوزی شکم و پهلو، کاهش اشتها
ترکیبات هر کپسول حاوی ۵۰۰ میلی گرم چیتوزان
روش مصرف ۱ الی ۳ کپسول بلافاصله قبل از دو وعده اصلی غذا
هشدار مصرف از مصرف بیش از ۶ عدد کپسول در روز خودداری نمایید. ایجاد اختلال و جلوگیری از جذب ویتامین‌های محلول در چربی و سایر داروها تا ۴ ساعت قبل و بعد از مصرف این فرآورده وجود دارد. در صورت داشتن بیماری زمینه‌ای دوران بارداری و شیردهی و مصرف وارفارین قبل از مصرف فرآورده با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از مصرف این فرآورده در صورت داشتن حساسیت به صدف جانوران دریایی و در کودکان اجتناب نمایید.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری بلافاصله پس از مصرف فرآورده، در آن را محکم ببندید و دور از نور، در دمای ۳۰ – ۱۵ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید