داروتو
تصویر  کپسول ژریویتون زهراوی ۳۰ عددی
تصویر  کپسول ژریویتون زهراوی ۳۰ عددی

کپسول ژریویتون زهراوی ۳۰ عددی

Zahravi Geriviton 30Caps

دسته بندی : مکمل‌
ویژگی ها

از بین برنده ضعف بنیه ناشی از پیری

بهبود دهنده عملکرد مغزی و خلق و خو

برطرف کردن اختلالات حافظه، فراموشی و عدم تحرک

جبران کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی ناشی از افزایش سن، استرس، سوء تغذیه و غیره

در حال تامین

کپسول ژریویتون زهراوی محصولی مناسب برای رفع علائم ناشی از سالخوردگی است. همانطور که می‌دانید، به مرور زمان و با افزایش سن قدرت متابولیسم و جذب ویتامین‌ها و مواد معدنی در بدن کاهش پیدا می‌کند و همین امر سبب می‌شود، مشکلات زیادی در بدن به وجود بیاید. انواع مواد مغذی از جمله آهن، ویتامین‌های گروه B، ویتامین C، پتاسیم و منگنز در این کپسول به کار رفته‌اند که می‌توانند به حفظ سلامتی افراد مسن کمک کنند. از طرفی دیگر این کپسول حاوی ۴۰ میلی گرم گیاه جینسینگ است. تمامی این امور سبب شده‌اند که این مکمل خستگی مزمن دوران کهنسالی را از بین ببرد و به رفع اختلالات حافظه کمک کند. این کپسول به ارتقا سلامت جسمانی و جلوگیری از افزایش چربی خون هم کمک می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-از بین برنده ضعف بنیه ناشی از پیری

-بهبود دهنده عملکرد مغزی و خلق و خو

-برطرف کردن علائم عمومی ناشی از سالخوردگی

-جبران کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی ناشی از افزایش سن، استرس، سوء تغذیه و غیره

-برطرف کردن علائم افسردگی، خستگی، بی خوابی، کاهش استرس‌های جسمی و فکری در افراد جوان ‌تر

-به عنوان درمان کمکی درموارد افزایش چربی خون، کاهش تحمل کربوهیدارت‌ها، مشکلات مفصلی و استخوانی، دوران نقاهت

نحوه مصرف: در صورتی که پزشک داروی دیگری تجویز نکرده باشد، ۲ کپسول روزانه به مدت ۲ الی ۳ هفته (یک کپسول همراه صبحانه و یکی همراه ناهار) مصرف شود. بعد از این دوره، روزانه ۱ کپسول بعد از صبحانه مصرف شود. مصرف این کپسول را به مدت چند ماه ادامه دهید که ممکن است بعد از یک دوره قطع شدن، مجددا تکرار شود. توصیه می‌شود که کپسول‌ها را با مقدار کمی از مایعات مصرف نمایید. در صورتی که بلع کپسول مشکل باشد آن را برش داده و همراه مقداری مربا و یا عسل میل نمایید.

ترکیبات: ویتامین A، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B3، ویتامین B5، ویتامین B6، ویتامین B12، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین E، روتین، دی متیل آمینو بی تارتارات، آهن، کلسیم، فسفات، مس، پتاسیم، منگنز، منیزیم، فلوراید، روی، جینسینگ ۴۰ میلی گرم، لستین، روغن سویا، موم زرد، ژلاتین، گلیسرین، اکسید آهن قرمز، اکسید آهن زرد، اکسید آهن سیاه، اتیل وانیلین، متیل پارابن سدیم، پروپیل پارابن سدیم

هشدار مصرف: در صورتیکه باردار یا مایل به بارداری هستید، حتما قبل از استفاده از این محصول با پزشک معالج خود مشورت نمایید. این محصول را مطابق دستور پزشک یا دستور روی برچسب استفاده کنید و هرگز بیش از مقدار توصیه شده مصرف ننمایید. از مصرف بیش از یک محصول حاوی ویتامین و مینرال بطور همزمان خودداری نمایید مگر با تجویز پزشک. مصرف این کپسول‌ها در افراد دیابتیک، به دلیل دارا نبودن شکر مناسب است و در برخی موارد ناشی از پیری، به دلیل بهبود عدم تحمل پاتولوژیکی کربوهیدرات، دوز داروی ضد دیابت باید تحت نظر پزشک معالج کاهش داده شود.

عوارض جانبی: با رعایت موارد ذکر شده در خصوص این فرآورده، عوارض جانبی خاصی گزارش نشده است.

تداخل دارویی: برای جلوگیری از تداخل دارویی، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

عنوان مشخصه
برند زهراوی - Zahravi
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی زهراوی
نوع محصول کپسول
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
موارد مصرف جهت حفظ و بازسازی قوای جسمانی، روانی و پیشگیری از بروز عوارض مربوط به افزایش سن
تداخل دارویی برای جلوگیری از تداخل دارویی، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.
عوارض جانبی با رعایت موارد ذکر شده در خصوص این فرآورده، عوارض جانبی خاصی گزارش نشده است.
ترکیبات ویتامین A، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B3، ویتامین B5، ویتامین B6، ویتامین B12، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین E، روتین، دی متیل آمینو بی تارتارات، آهن، کلسیم، فسفات، مس، پتاسیم، منگنز، منیزیم، فلوراید، روی، جینسینگ ۴۰ میلی گرم، لستین، روغن سویا، موم زرد، ژلاتین، گلیسرین، اکسید آهن قرمز، اکسید آهن زرد، اکسید آهن سیاه، اتیل وانیلین، متیل پارابن سدیم، پروپیل پارابن سدیم
روش مصرف در صورتی که پزشک داروی دیگری تجویز نکرده باشد، ۲ کپسول روزانه به مدت ۲ الی ۳ هفته (یک کپسول همراه صبحانه و یکی همراه ناهار) مصرف شود. بعد از این دوره، روزانه ۱ کپسول بعد از صبحانه مصرف شود. مصرف این کپسول را به مدت چند ماه ادامه دهید که ممکن است بعد از یک دوره قطع شدن، مجددا تکرار شود. توصیه می‌شود که کپسول‌ها را با مقدار کمی از مایعات مصرف نمایید. در صورتی که بلع کپسول مشکل باشد آن را برش داده و همراه مقداری مربا و یا عسل میل نمایید.
هشدار مصرف در صورتیکه باردار یا مایل به بارداری هستید، حتما قبل از استفاده از این محصول با پزشک معالج خود مشورت نمایید. این محصول را مطابق دستور پزشک یا دستور روی برچسب استفاده کنید و هرگز بیش از مقدار توصیه شده مصرف ننمایید. از مصرف بیش از یک محصول حاوی ویتامین و مینرال بطور همزمان خودداری نمایید مگر با تجویز پزشک. مصرف این کپسول‌ها در افراد دیابتیک، به دلیل دارا نبودن شکر مناسب است و در برخی موارد ناشی از پیری، به دلیل بهبود عدم تحمل پاتولوژیکی کربوهیدرات، دوز داروی ضد دیابت باید تحت نظر پزشک معالج کاهش داده شود.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود، در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد و دور از نور نگهداری واز یخ زدگی محافظت شود. پس از هر بار مصرف در قوطی را به خوبی ببندید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید