داروتو

تونیک رویش مو هسدالن 30 میلی لیتر

Hessdalen Hair Tonic 30ml

دسته بندی : ضد ریزش و تقویتی
ویژگی ها

رویش مجدد مو

 مهار ریزش مو

کاهش روند پیری مو

277,000 تومان

پوست سر ما میزبان ۱۰۰ هزار مو است. هریک از این موها، چرخه‌ی رشد متفاوتی دارد. هر فولیکول مو یک تار مو تولید می‌کند که رشد آن در ماه حدود ۱۲ میلی متر است. این تار مو، ۲ تا ۶ سال عمر می‌کند. سپس، برای یک ماه رشد آن متوقف می‌شود. وقتی چرخه‌ی جدید شروع می‌شود، آن تار مو می‌ریزد. پس، در هر زمان، اکثر موها در فاز رشد خود قرار دارند و حجم مو را حفظ می‌کنند. تنها با پیدا کردن چند تار مو در برس یا روی لباس هایتان، نگران ریزش موهایتان  نباشید. از دست دادن ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو روزانه، طبیعی است. ریزش مو زمانی هشدار دهنده است که موها دسته دسته بریزند و به مرور زمان کم پشت شوند. تونیک تقویت مو هسدالن مناسب درمان ریزش موی سر با علل غیر آندروژنیک می‌باشد (خصوصا ریزش مو در اثر حاملگی، شیردهی، سو تغذیه، کاهش وزن ناگهانی یا شدید)، مکانیسم عملکرد این محصول بر پایه افزایش و تقویت سلول‌های پیش ساز فولیکول مو می‌باشد و با تقویت فولیکول‌های مو نقش پیشگیری کننده در ریزش مو را ایفا می‌کند. تونیک تقویت مو هسدالن ضمن تقویت و تغذیه فولیکول‌های ضعیف و نازک مو باعث افزایش جریان خون در اطراف آن‌ها می‌گردد.

‌ویژگی‌های خاص:

-محرک رویش مجدد مو

-تقویت و تغذیه فولیکول‌های مو

-جلوگیری از ریزش موی سر با الگوهای مختلف

-افزایش دهنده جریان خون مویرگی اطراف فولیکول‌ها

-پر پشت کننده و ضخیم کننده موهای نازک و ضعیف شده

نحوه مصرف: یکبار در طی شبانه روز، به میزان ۱ میلی لیتر برابر با ۷ پاف از تونیک را بر روی پوست سر خشک و تمیز اسپری نموده و به خوبی ماساژ دهید. پس از مصرف، از شستشوی سر حداقل به مدت ۶ ساعت خودداری نمایید (یا طبق تجویز پزشک).

ترکیبات: کپکسیل، عصاره رزماری، دم اسب، نخل اره ای، پیریدوکسین پانتوتنیک اسید، B6، B5، F، E، آویشن، گزنه، فنوکسی اتانول

هشدار مصرف: این محلول در زنان باردار و شیرده و در سن بلوغ منع مصرف دارد. از تماس این محصول با چشم‌ها باید خودداری نمود، در صورت تماس با چشم‌ها آن‌ها را با آب تمیز شستشو دهید. مصرف این تونیک در کودکان زیر ۱۲ سال توصیه نمی‌شود. در صورت ایجاد حساسیت یا قرمزی، مصرف ژل را قطع و به پزشک معالج خود مراجعه نمایید. جهت مصرف خارجی استفاده شود.

 

عنوان مشخصه
برند هسدالن - HESSDALEN
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده شهد آرای کاسپین
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول تونیک
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاه رزماری و دم اسب
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف کنترل ریزش مو
ترکیبات کپکسیل، عصاره رزماری، دم اسب، نخل اره ای، پیریدوکسین پانتوتنیک اسید، B6، B5، F، E، آویشن، گزنه، فنوکسی اتانول
روش مصرف یکبار در طی شبانه روز، به میزان ۱ میلی لیتر برابر با ۷ پاف از تونیک را بر روی پوست سر خشک و تمیز اسپری نموده و به خوبی ماساژ دهید. پس از مصرف، از شستشوی سر حداقل به مدت ۶ ساعت خودداری نمایید (یا طبق تجویز پزشک).
هشدار مصرف این محلول در زنان باردار و شیرده و در سن بلوغ منع مصرف دارد. از تماس این محصول با چشم‌ها باید خودداری نمود، در صورت تماس با چشم‌ها آن‌ها را با آب تمیز شستشو دهید. مصرف این تونیک در کودکان زیر ۱۲ سال توصیه نمی‌شود. در صورت ایجاد حساسیت یا قرمزی، مصرف ژل را قطع و به پزشک معالج خود مراجعه نمایید. جهت مصرف خارجی استفاده شود.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید