داروتو
تونیک ضد ریزش مو پالمینکس اویدرم حجم ۸۰ میلی لیتر
تونیک ضد ریزش مو پالمینکس اویدرم حجم ۸۰ میلی لیتر
تونیک ضد ریزش مو پالمینکس اویدرم حجم ۸۰ میلی لیتر
تونیک ضد ریزش مو پالمینکس اویدرم حجم ۸۰ میلی لیتر
تونیک ضد ریزش مو پالمینکس اویدرم حجم ۸۰ میلی لیتر

تونیک ضد ریزش مو پالمینکس اویدرم ۸۰ میلی لیتر

Eviderm Palminex Anti Hair Loss Tonic 80ml

دسته بندی : ضد ریزش و تقویتی
ویژگی ها

مناسب انواع مو

محرک رویش مجدد مو

افزایش استحکام بافت اطراف فولیکول

تنظیم کننده pH و ترشحات غدد چربی پوست سر

افزایش دهنده جریان خون مویرگی در اطراف فولیکول‌ها

جلوگیری از تولید دی هیدروتستوسترون (عامل ریزش موی ارثی)

در حال تامین

تونیک ضد ریزش مو پالمینکس اویدرم با تقویت جریان خون در اطراف ریشه مو در کف سر، موجب تغذیه و تقویت موهای نازک و ضعیف می‌شود. همچنین این تونیک با تنظیم ترشح چربی در کف سر و جلوگیری از دسترسی فولیکول مو به هورمون‌های مردانه از ریزش موی ارثی جلوگیری می‌کند. به علاوه با دارا بودن ترکیبات گیاهی موثر و خالص که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی هستند، از ریزش موی غیر ارثی نیز جلوگیری می‌کند. تونیک پالمینکس حاوی اتانول مرغوب با خلوص ۴۰٪ است. اتانول علاوه بر تمیز کردن مو و کف سر، موجب افزایش نفوذ و ماندگاری مواد موثره موجود در تونیک در فولیکول مو می‌شود. 

‌ویژگی‌های خاص:

-محرک رویش مجدد مو

-افزایش استحکام بافت اطراف فولیکول

-تنظیم کننده pH و ترشحات غدد چربی پوست سر

-افزایش دهنده جریان خون مویرگی در اطراف فولیکول‌ها

-موثر در رفع ریزش موی سر با الگوی آندروژنتیک (ارثی)

نحوه مصرف: یکبار در طی شبانه روز، ۱ میلی لیتر از تونیک پالمینکس اویدرم را روی مناطقی از پوست سر که دچار ریزش می‌باشد، اسپری نمایید. دقت کنید که در هنگام مصرف، پوست سر تمیز و خشک باشد. پس از مصرف، از شستن مو و پوست سر، حداقل به مدت ۶ ساعت خودداری نمایید. مصرف تونیک ضد ریزش مو را حداقل به مدت ۶ ماه ادامه داده و پس از آن دوبار در هفته و به مدت نامحدود استفاده نمایید. هت حصول به نتایج درمانی مطلوب، توصیه می‌شود حداقل ۳ بار در هفته از شامپو پالمینکس اویدرم استفاده نمایید.

ترکیبات: آب، اتانول، پروپیلن گلیکول، عصاره ساوپالمتو، کافئین میکروکپسوله، پروتئین هیدرولیزه لوپین (آناژلین)، عصاره رزماری، عصاره دم اسب، ۲ و ۴ دی آمینو پیریمیدین-۳ اکساید (آمینکسیل)، عصاره رازیانه، دکسپانتنول، پی ای جی ۴۰، اسید لاکتیک، متییل کلرو ایزوتیازولینون، متیل ایزو تیازولینون

هشدار مصرف: مصرف این تونیک در افراد زیر ۱۵ سال و خانم‌های باردار و شیرده توصیه نمی‌شود. از تماس تونیک با چشم‌ها جدا خودداری نمایید و در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. در صورت ایجاد حساسیت یا قرمزی، مصرف تونیک را قطع کرده و به پزشک معالج خود مراجعه کنید.

عنوان مشخصه
برند اویدرم - Eviderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فراز زیبایی
حجم 80 میلی لیتر
نوع محصول تونیک
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره رازیانه، عصاره ساوپالمتو (نخل اره‌ای)، عصاره گیاه دم اسب، کافئین
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف کنترل ریزش مو
ترکیبات آب، اتانول، پروپیلن گلیکول، عصاره ساوپالمتو، کافئین میکروکپسوله، پروتئین هیدرولیزه لوپین (آناژلین)، عصاره رزماری، عصاره دم اسب، ۲ و ۴ دی آمینو پیریمیدین-۳ اکساید (آمینکسیل)، عصاره رازیانه، دکسپانتنول، پی ای جی ۴۰، اسید لاکتیک، متییل کلرو ایزوتیازولینون، متیل ایزو تیازولینون
روش مصرف یکبار در طی شبانه روز، ۱ میلی لیتر از تونیک پالمینکس اویدرم را روی مناطقی از پوست سر که دچار ریزش می‌باشد، اسپری نمایید. دقت کنید که در هنگام مصرف، پوست سر تمیز و خشک باشد. پس از مصرف، از شستن مو و پوست سر، حداقل به مدت ۶ ساعت خودداری نمایید. مصرف تونیک ضد ریزش مو را حداقل به مدت ۶ ماه ادامه داده و پس از آن دوبار در هفته و به مدت نامحدود استفاده نمایید. هت حصول به نتایج درمانی مطلوب، توصیه می‌شود حداقل ۳ بار در هفته از شامپو پالمینکس اویدرم استفاده نمایید.
هشدار مصرف مصرف این تونیک در افراد زیر ۱۵ سال و خانم‌های باردار و شیرده توصیه نمی‌شود. از تماس تونیک با چشم‌ها جدا خودداری نمایید و در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. در صورت ایجاد حساسیت یا قرمزی، مصرف تونیک را قطع کرده و به پزشک معالج خود مراجعه کنید.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید