داروتو
تصویر  تونیک گیاهی پاک کننده صورت پوست‌های خشک و حساس دکتر ژیلا ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  تونیک گیاهی پاک کننده صورت پوست‌های خشک و حساس دکتر ژیلا ۱۵۰ میلی لیتر

تونیک گیاهی پاک کننده صورت پوست‌های خشک و حساس دکتر ژیلا ۱۵۰ میلی لیتر

Doctor Jila Facial Cleansing Herbal Tonic For Dry And Sensitive Skin 150ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‌های خشک و حساس

افزایش تازگی و طراوت پوست

ضد حساسیت

ضد خشکی پوست

بدون نیاز به آبکشی

دارای فرمولاسیونی گیاهی

حاوی پیش ساز ویتامین B5 و کاملیا سیننسیس

در حال تامین

بسیاری از خانم‌ها دوست دارند همواره پوست سالم و شادابی داشته باشند پوستی که لک نداشته باشد و سیاهی، جای جوش بر روی آن باقی نمانده باشد. برای داشتن چنین پوست زیبایی باید علاوه بر رسیدگی منظم به پوست، از پوست خود به ویژه پوست صورت مراقبت نماییم. از جمله روش‌های مناسب برای مراقبت از پوست، زمان بعد از آرایش است. قبل از خواب حتما آرایش خود را به طور کامل پاک کنید وجود حتی مقدار کمی از مواد آرایشی بر روی پوست در طول شب باعث می‌شود که اکسیژن کافی به سلول‌های پوست نرسد و به مرور زمان پوست لک لک شود‌. تونیک گیاهی پاک کننده صورت پوست‌های خشک و حساس از جمله محصولات فوق العاده از برند محبوب دکتر ژیلا می‌باشد، که به شما کمک می‌کند به آسانی و در مدت زمان کوتاهی تمام آرایش خود را پاک کنید. این محصول یک پاک کننده ملایم با فرمولاسیونی گیاهی است که تمام آلودگی‌ها و چربی‌ها را از سطح پوست پاک می‌کند. این تونیک ۱۵۰ میلی لیتر حجم دارد و برای پوست‌های خشک و حساس بسیار مناسب می‌باشد. از ویژگی‌های مهم این محصول این است که از خشکی پوست می‌کاهد و لطافت و نرمی به پوست شما هدیه می‌دهد.

ویژگی‌های خاص:

-افزایش تازگی و طراوت پوست

-دارای فرمولاسیونی گیاهی

-ضد حساسیت

-بدون نیاز به آبکشی پوست

-ضد خشکی پوست

نحوه مصرف: مقداری کافی از تونیک گیاهی را با پنبه یا پد آرایشی بر روی نواحی مختلف پوست پیشانی، گونه، بینی و چانه به آرامی ماساژ داده و بر روی تمام پوست صورت و گردن گسترش دهید. بهتر است روزی کمتر از ۳ بار بسته به نیاز از تونیک استفاده شود.

ترکیبات: آب دیونیزه، گلیسیرین، سوربینول، عصاره برگ زیتون، عصاره کاملیاسینن سیس، عصاره سنتلا آسیاتیکا، سیکلوپنتاسیلوکسان، دایمتیکون کراس پلیمر، رنگ C.I ۱۴۷۲۰ و C.I ۷۵۸۱۰، اسانس، د- پانتنول، سدیم هیالورونات، آلانتوئین، روغن کرچک هیدروژنه، ایزوتیازولین 5.1%

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت تغییر رنگ، شکل یا بوی محصول از مصرف آن خودداری نمایید. بیش از سه بار در روز صورت خود را نشویید.

عنوان مشخصه
برند دکتر ژیلا - Doctor Jila
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ایران آوندفر
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول تونیک
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی پیش ساز ویتامین B5 و کاملیا سیننسیس
قابل استفاده برای صورت و گردن
مناسب برای پوست‌های خشک و حساس
موارد مصرف پاک‌ کننده آرایش
ترکیبات آب دیونیزه، گلیسیرین، سوربینول، عصاره برگ زیتون، عصاره کاملیاسینن سیس، عصاره سنتلا آسیاتیکا، سیکلوپنتاسیلوکسان، دایمتیکون کراس پلیمر، رنگ C.I ۱۴۷۲۰ و C.I ۷۵۸۱۰، اسانس، د- پانتنول، سدیم هیالورونات، آلانتوئین، روغن کرچک هیدروژنه، ایزوتیازولین 5.1%
روش مصرف مقداری کافی از تونیک گیاهی را با پنبه یا پد آرایشی بر روی نواحی مختلف پوست پیشانی، گونه، بینی و چانه به آرامی ماساژ داده و بر روی تمام پوست صورت و گردن گسترش دهید. بهتر است روزی کمتر از ۳ بار بسته به نیاز از تونیک استفاده شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت تغییر رنگ، شکل یا بوی محصول از مصرف آن خودداری نمایید. بیش از سه بار در روز صورت خود را نشویید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید