داروتو
تصویر  خمیر دهانی میرتکس باریج اسانس ۵ گرم
تصویر  خمیر دهانی میرتکس باریج اسانس ۵ گرم

خمیر دهانی میرتکس باریج اسانس ۵ گرم

Barij Essence Myrtex Oral Paste 5gr

دسته بندی : مکمل‌های گیاهی
ویژگی ها

اثر عالی در بهبود تبخال

درمان آفت دهان عود کننده

کاهش مدت سوزش و طول دوره زخم آفتی مینور

فرموله شده به صورت خمیر دهانی و قابلیت چسبندگی به مخاط دهان

در حال تامین

آفت دهان(Recurrent Aphthous Stomatitis) در زمره شایع ‌ترین ضایعات دهانی است و به ‌صورت یک یا چند زخم محدود به مخاط دهان که دردناک و عود کننده است تظاهر می‌کند. اوج شیوع فصلی آفت دهان در زمستان و بهار است و تقریباً ۲۰٪ از کل جمعیت در هر مقطع زمانی به این بیماری مبتلا است. خمیر دهانی میرتکس باریج اسانس ضد عفونی‏ کننده، رفع زخم‌های دهانی، کاهش شدت درد و اندازه زخم آفتی می‌شود. استفاده از این محصول سبب کاهش مدت سوزش و طول دوره زخم آفتی مینور شده و به درمان آفت دهان و تبخال کمک شایانی می‌کند.

ویژگی‌های خاص:

-رفع تحریکات مخاط دهانی

-اثر عالی در بهبود تبخال

-کمک به درمان آفت‌های دهانی

-درمان آفت دهان و تبخال

-کاهش مدت سوزش و طول دوره زخم آفتی مینور

-ضد عفونی‏ کننده و رفع زخم‌های دهانی

نحوه مصرف: قبل از استفاده از فرآورده، ابتدا محل ضایعه داخل دهان را با یک گاز استریل نرم و لطیف خشک نمایید. ۳ بار در روز (بعد از صبحانه و ناهار و قبل از خواب) مقدار مناسبی از خمیر را روی محل آفت قرار داده کمی فشار دهید. تا یک ساعت بعد از مصرف دارو، از خوردن و آشامیدن خودداری کنید.

ترکیبات: ۱ و ۸ سينئول، آلفا–پينن، ليمونن، لينالول، ميرتنيل استات بر اساس وجود ۹ الی ۱۵ میلی‎ گرم ۱ و ۸ سينئول در هر گرم فرآورده

هشدار مصرف: از قرار دادن پنبه آغشته به میرتکس روی ضایعه آفتی بیش از زمان توصیه شده خودداری نمایید. تا یک ساعت بعد از مصرف دارو، از خوردن و آشامیدن خودداری کنید. در دوران بارداری، شیردهی، کودکان، بیماران مبتلا به کانسر منع مصرف داد. قبل از مصرف محلول موضعی میرتکس، با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید.

عنوان مشخصه
برند باریج اسانس - Barij Essence
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده باریج اسانس
وزن 5 گرم
نوع محصول خمیر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی عصاره گیاه مورد
موارد مصرف درمان تبخال
ترکیبات ۱ و ۸ سينئول، آلفا–پينن، ليمونن، لينالول، ميرتنيل استات بر اساس وجود ۹ الی ۱۵ میلی‎ گرم ۱ و ۸ سينئول در هر گرم فرآورده
روش مصرف قبل از استفاده از فرآورده، ابتدا محل ضایعه داخل دهان را با یک گاز استریل نرم و لطیف خشک نمایید. ۳ بار در روز (بعد از صبحانه و ناهار و قبل از خواب) مقدار مناسبی از خمیر را روی محل آفت قرار داده کمی فشار دهید. تا یک ساعت بعد از مصرف دارو، از خوردن و آشامیدن خودداری کنید.
هشدار مصرف از قرار دادن پنبه آغشته به میرتکس روی ضایعه آفتی بیش از زمان توصیه شده خودداری نمایید. تا یک ساعت بعد از مصرف دارو، از خوردن و آشامیدن خودداری کنید. در دوران بارداری، شیردهی، کودکان، بیماران مبتلا به کانسر منع مصرف داد. قبل از مصرف محلول موضعی میرتکس، با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از نور، در دمای ۱۵ الی ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری نماييد. دور از دسترس اطفال نگه داريد.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید