داروتو
تصویر  دستمال مرطوب بهداشتی آقایان ناحیه پرینال یونی مد ۲۴ عددی
تصویر  دستمال مرطوب بهداشتی آقایان ناحیه پرینال یونی مد ۲۴ عددی

دستمال مرطوب بهداشتی آقایان ناحیه پرینال یونی مد ۲۴ عددی

Uni Med Antibacterial Hygienic Perineal Wipes For Men 24pcs

دسته بندی : بهداشتی
ویژگی ها

مناسب بدن خصوصا ناحیه تناسلی آقایان

نرم کننده

آنتی باکتریال

فاقد الکل و پارابن

دارای رایحه مطبوع و ملایم

حاوی عصاره گل بابونه، گل همیشه بهار و ویتامین E

18,000 تومان

پاکیزگی اندام‌های حساس بدن مانند ناحیه تناسلی، بسیار مهم است. اخیرا استفاده از دستمال‌های مرطوب جهت پاکیزه نگه ‌داشتن بدن رایج شده است. این دستمال‌ها بدون نیاز به آب می‌تواند ضمن پاکیزگی بدن، نرمی و لطافت را برای پوست شما به ارمغان آورد. دستمال بهداشتی مرطوب آقایان ناحیه پرینال یونی مد بدون ایجاد آلرژی و التهاب پوست را تمیز نموده و سبب افزایش رطوبت و رفع بوی نامطبوع می‌گردد. دستمال مرطوب بهداشتی آقایان یونی مد دارای عصاره گل بابونه، گل همیشه بهار و ویتامین E بوده که طراوت پوست را حفظ نموده و رایحه‌ای مطبوع به آن می‌بخشد. این محصول آنتی باکتریال بوده و از ایجاد عفونت جلوگیری می‌کند و ویژه افرادی است که جهت پاک کردن ناحیه پرینال، قادر به استفاده از آب نمی‌باشند.

‌ویژگی‌های خاص:

-غیر آلرژی زا

-بدون نیاز به شستشو با آب

-دارای خواص آنتی ‌اکسیدانی

-حاوی عصاره گل بابونه، گل همیشه بهار و ویتامین E

-جلوگیری از رشد میکروب و باکتری‌های در سطح پوست

نحوه مصرف: قبل از استفاده، بسته‌ بندی محصول را داخل آب گرم قرار داده تا دستمال گرم شود همچنین می‌توانید بسته دستمال را با درب نیمه باز به مدت ۲۰ ثانیه در ماکروویو قرار داده و یا با درب بسته درون آب گرم قرار دهید تا دستمال‌ها جهت استفاده گرم شوند.

ترکیبات: آب مقطر، سیکلوپنتاسیلوکسان، دی سدیم کوکو آمفو دی استات، پی ای جی ۴۰ روغن کرچک هیدروژنه، گلیسیرین، آلانتوئین، ویتامین E، پلی کالاندولا، عصاره کامومیل، اسید لاکتیک، تری اتانول آمین، منسوج نبافته، اسید بنزوئیک، دهیدرواستیک اسید، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

هشدار مصرف: درصورت تماس با چشم، چشم ها را با آب فراوان شستشو دهید و به پزشک مراجعه نمایید. پس از مصرف به دلیل آلوده بودن دستمال، آن را داخل یک کیسه زباله قرار داده و در سطل زباله قرار دهید.

عنوان مشخصه
برند یونی مد - Uni Med
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده رزآرای آسیا
نوع محصول دستمال مرطوب
تعداد 24
جنسیت مصرف آقایان
حاوی عصاره گل بابونه، گل همیشه بهار، ویتامین E
فاقد الکل، پارابن
قابل استفاده برای ناحیه پرینال آقایان
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف پاک کردن ناحیه پرینال
ترکیبات آب مقطر، سیکلوپنتاسیلوکسان، دی سدیم کوکو آمفو دی استات، پی ای جی ۴۰ روغن کرچک هیدروژنه، گلیسیرین، آلانتوئین، ویتامین E، پلی کالاندولا، عصاره کامومیل، اسید لاکتیک، تری اتانول آمین، منسوج نبافته، اسید بنزوئیک، دهیدرواستیک اسید، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
روش مصرف قبل از استفاده، بسته‌ بندی محصول را داخل آب گرم قرار داده تا دستمال گرم شود همچنین می‌توانید بسته دستمال را با درب نیمه باز به مدت ۲۰ ثانیه در ماکروویو قرار داده و یا با درب بسته درون آب گرم قرار دهید تا دستمال‌ها جهت استفاده گرم شوند.
هشدار مصرف درصورت تماس با چشم، چشم ها را با آب فراوان شستشو دهید و به پزشک مراجعه نمایید. پس از مصرف به دلیل آلوده بودن دستمال، آن را داخل یک کیسه زباله قرار داده و در سطل زباله قرار دهید.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی
شرایط نگهداری در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی‌گراد نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید