داروتو
تصویر  سافت ژل سی ال ای ۱۵۰۰ برونسون ۶۰ عددی
تصویر  سافت ژل سی ال ای ۱۵۰۰ برونسون ۶۰ عددی

سافت ژل سی ال ای ۱۵۰۰ برونسون ۶۰ عددی

Bronson CLA 1500 60Tabs

ویژگی ها

کمک به کاهش سطوح تری گلیسرید و کلسترول خون

کمک به افزایش متابولیسم چربی‌ها

تقویت سیستم ایمنی بدن

موثر در کاهش وزن

افزایش حجم ماهیچه‌ها

در حال تامین

معمولاً به کسانی که سعی در کاهش وزن دارند توصیه می‌شود که کمتر بخورند و بیشتر حرکت کنند، اما این توصیه‌ها در اکثر افراد نمی‌توانند به ‌تنهایی ثمر بخش باشند و یا به‌ کندی نتیجه می‌دهند. به همین دلیل، بسیاری از افراد به مصرف مکمل‌ها روی می‌آورند تا روند کاهش وزنشان را تسریع و تقویت کنند. سافت ژل سی ال ای ۱۵۰۰ برونسون با کمک به افزایش متابولیسم چربی‌ها و در واقع با افزایش سوخت و ساز بدن باعث کاهش وزن و لاغری می‌شود.  همچنین سافت ژل سی ال ای ۱۵۰۰ برونسون باعث کاهش ذخایر چربی بدن و افزایش حجم ماهیچه‌ها می‌گردد. این سوخت و ساز بیشتر باعث افزایش انرژی به خصوص در زمان فعالیت‌های بدنی خواهد شد. قرص CLA همچنین از تولید چربی‌های اضافی جلوگیری می‌کند و این روند را مهار می‌کند. مصرف این مکمل به شکل چشم گیری باعث کاهش چربی بدن خواهد شد، چرا که دوز مورد استفاده در این محصول دوز بسیار مناسبی است.

ویژگی‌های خاص:

-کمک به کاهش سطوح تری گلیسرید و کلسترول خون

-کمک به افزایش متابولیسم چربی‌ها

-تقویت سیستم ایمنی بدن

-موثر در کاهش وزن

-افزایش حجم ماهیچه‌ها

نحوه مصرف: به عنوان مکمل برای ورزشکاران ۲ عدد کپسول نرم روزی ۲ مرتبه همراه با غذا یا مطابق با دستور پزشک مورد استفاده قرار گیرد.

ترکیبات: روغن گلرنگ ۱۵۰۰ میلی گرم، حاوی ۷۵ تا ۸۵ درصد اسید لینولئیک مزدوج (CLA)

هشدار مصرف: در صورت مصرف داروهای خاص (کبدی و کلیوی) یا اگر تحت درمان هستید، با پزشک خود مشورت نمایید. مقدار توصیه شده را بدون مشورت پزشک یا داروساز افزایش ندهید. در صورت مصرف دارو و یا مکمل‌های دیگر قبل از مصرف این مکمل با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نیست. در صورت بروز حساسیت به مواد تشکیل دهنده از مصرف مکمل خودداری شود. از مصرف این محصول در دوران بارداری و شیردهی خودداری شود.

عنوان مشخصه
برند برونسون - Bronson
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده داروسازی و مکمل‌های غذایی-حیاتی کارن
نوع محصول کپسول
تعداد 60
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف کاهش وزن
ترکیبات روغن گلرنگ ۱۵۰۰ میلی گرم، حاوی ۷۵ تا ۸۵ درصد اسید لینولئیک مزدوج (CLA)
روش مصرف به عنوان مکمل برای ورزشکاران ۲ عدد کپسول نرم روزی ۲ مرتبه همراه با غذا یا مطابق با دستور پزشک مورد استفاده قرار گیرد.
هشدار مصرف مقدار توصیه شده را بدون مشورت پزشک یا داروساز افزایش ندهید. در صورت مصرف دارو و یا مکمل‌های دیگر قبل از مصرف این مکمل با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نیست. در صورت بروز حساسیت به مواد تشکیل دهنده از مصرف قرص ال آرژنین هلث اید خودداری شود. در دوران بارداری و شیردهی با نظر پزشک مصرف شود.
محفظه نگهدارنده قوطی
شرایط نگهداری در دمای محیط، در جای خشک و خنک و دور از نور نگهداری شود. در صورت آسیب درپوش ظرف از مصرف فرآورده خودداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید