داروتو
تصویر  سرم ضد ریزش مو ام کیو ۵۰ میلی لیتر
تصویر  سرم ضد ریزش مو ام کیو ۵۰ میلی لیتر
تصویر  سرم ضد ریزش مو ام کیو ۵۰ میلی لیتر

سرم ضد ریزش مو ام کیو ۵۰ میلی لیتر

MQ Anti Hair Loss Serum 50ml

دسته بندی : ضد ریزش و تقویتی
ویژگی ها

مناسب انواع مو

ترمیم و تقویت تارهای مو

افزایش ضخامت و استحکام ساقه مو

انرژی رسانی مناسب به ریشه‌های ضعیف

مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز و کاهش ریزش مو آندروژنیک

تقویت گردش خون پوست سر و اکسیژن رسانی به فولیکول‌های مو

در حال تامین

عوامل زیادی می‌توانند باعث ریزش مو شوند. یکی از رایج ترین دلایل ریزش مو، ریزش مو با الگوی مردانه است که با نام علمی آلوپسی آندروژنیک نیز شناخته می‌شود. آلوپسی آندروژنیک نوعی بیماری ارثی است که در طول آن فولیکول‌‌های مو به هورمون مردانۀ دی هیدروتستسترون (DHT) حساس می‌شوند. سرم ضد ریزش مو ام کیو دارای عملکرد چندگانه در راستای توقف ریزش مو و محرک رویش مجدد آن‌هاست. این محصول با مهار آنزیم ۵ آلفا ردوکتاز منجر به کاهش ریزش مو آندروژنیک خواهد شد. همچنین با تقویت گردش خون پوست سر باعث اکسیژن رسانی به فولیکول‌های مو شده و با ترمیم و تقویت تارهای مو برای انواع مو قابل استفاده است. علاوه ‌بر اینکه به ریشه‌های ضعیف انرژی رسانی می‌کند باعث افزایش ضخامت و استحکام ساقه مو می‌شود.

ویژگی‌های خاص:

-افزایش ضخامت و استحکام ساقه مو

-انرژی رسانی مناسب به ریشه‌های ضعیف

-مهار آنزیم 5 آلفا ردوکتاز و کاهش ریزش مو آندروژنیک

-تقویت گردش خون پوست سر و اکسیژن رسانی به فولیکول‌های مو

-دارای عملکرد چندگانه در راستای توقف ریزش مو و محرک رویش مجدد آن‌ها

نحوه مصرف: پس از شستشوی موها با شامپوی ضد ریزش و حجم دهنده ام کیو موها را خشک کرده و سپس پوست سر را به این سرم آغشته کرده و ماساژ دهید. ۲ الی ۴ بار در هفته این عمل را تکرار نمائید. هر ۲ تا ۳ ماه یک دوره از این سرم استفاده نمایید.

ترکیبات: Aqua (آب)، متیل پتوپاندیول، پروپیلن گلیکول، گلیسیرین، فنوکسی اتیانول، پرفیوم (عطر)، عصاره میوه‌ای Ortho-Cymen-5-OL Kigelia آفریقا، اسید سیتریک، Linalool، عصاره برگ Ginkgo Biloba، عصاره گل مریم گلی، عصاره تیلیا تومیا، بنزوات سدیم، آمیل سینامیک آلدئید، عصاره پوست درخت Cinnamomum Zeylanicum، آلکول بنزیلیک، سوربات پتاسیم

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند ام کیو - MQ
کشور سازنده فرانسه
شرکت سازنده کیو اف زد
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول سرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف ضد ریزش و تقویت کننده مو
ترکیبات Aqua (آب)، متیل پتوپاندیول، پروپیلن گلیکول، گلیسیرین، فنوکسی اتیانول، پرفیوم (عطر)، عصاره میوه‌ای Ortho-Cymen-5-OL Kigelia آفریقا، اسید سیتریک، Linalool، عصاره برگ Ginkgo Biloba، عصاره گل مریم گلی، عصاره تیلیا تومیا، بنزوات سدیم، آمیل سینامیک آلدئید، عصاره پوست درخت Cinnamomum Zeylanicum، آلکول بنزیلیک، سوربات پتاسیم
روش مصرف پس از شستشوی موها با شامپوی ضد ریزش و حجم دهنده ام کیو موها را خشک کرده و سپس پوست سر را به این سرم آغشته کرده و ماساژ دهید. ۲ الی ۴ بار در هفته این عمل را تکرار نمائید. هر ۲ تا ۳ ماه یک دوره از این سرم استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری اسپری دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید