داروتو
تصویر  سوهان دستی دو طرفه 100/180 او پی آی
تصویر  سوهان دستی دو طرفه 100/180 او پی آی

سوهان دستی دو طرفه 100/180 او پی آی

O.P.I Nail File Blocks

ویژگی ها

کیفیت بالا

عدم آسیب به ناخن

درجه زبری 100/180

مناسب مانیکور و پدیکور

طراحی سبک و قابل حمل

دوطرفه با درجات زبری متفاوت

فرم دهی ناخن و نمای صاف و یکدست

17,500 تومان

سوهان دستی مستطیل شکل او پی آی محصولی تخصصی برای انجام مانیکور و پدیکور و سوهان کشی قبل از کاشت می‌باشد که زیبایی پا و دستان شما را چندین برابر می‌سازد. این سوهان برای مصرف کنندگان خانگی و غیر حرفه‌ای نیز مناسب است. کیفیت بالای آن می‌تواند موجب فرم دادن به ناخن شده به علاوه هیچگونه آسیبی به پوست نازک اطراف ناخن‌ها وارد نمی‌سازد. سوهان دستی دو طرفه 100/180 او پی آی یک محصول تخصصی برای انجام مانیکور و پدیکور و فرآیند قبل از کاشت است که زیبایی دستان و پاهای شما را چندین برابر می‌کند. کسانی که غیر حرفه‌ای هستند، به راحتی می‌توانند از این سوهان استفاده کنند. کیفیت بالای آن به گونه‌ای است که به راحتی می‌توانید از این سوهان استفاده کنید، بدون اینکه هیچ آسیبی به پوست نازک دستان شما برساند و دارای طراحی سبک و قابل حمل است. سوهان‌های دستی ناخن در چهار درجه ۱۰۰/۱۰۰، ۱۰۰/۱۸۰، ۱۵۰/۱۵۰ و ۲۴۰/۲۴۰ طراحی و تولید می‌شوند، اعدادی که در ادامه‌ی محصول ذکر شده، درجه زبری و نرمی سوهان را برای مصرف کننده مشخص می‌کند. به این صورت که هر چقدر عدد درجه سوهان دستی ناخن کمتر باشد، زبری سوهان بیشتر و هر چقدر که عدد درجه سوهان دستی ناخن بیشتر باشد، سوهان نرم تر خواهد بود.

‌ویژگی‌های خاص:

-فرم دهی ناخن

-مناسب انواع ناخن

-عدم آسیب به ناخن

-ایجاد فرم صاف و یکدست

-طراحی سبک و قابل حمل

نحوه مصرف: قبل از عمل سوهان کشیدن، حتما دست‌های خود را بشویید و زیر ناخن‌های خود را تمیز کنید. پس از خشک کردن دست‌ها، عمل سوهان کشیدن را موازی با ناخن‌هایتان انجام دهید، زیرا در غیر این صورت ناخن شیار شیار شده و یا می‌شکند.

عنوان مشخصه
برند او پی آی - O.P.I
کشور سازنده چین
نوع محصول سوهان
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
قابل استفاده برای ناخن
موارد مصرف فرم دهی ناخن‌ها
روش مصرف قبل از عمل سوهان کشیدن، حتما دست‌های خود را بشویید و زیر ناخن‌های خود را تمیز کنید. پس از خشک کردن دست‌ها، عمل سوهان کشیدن را موازی با ناخن‌هایتان انجام دهید، زیرا در غیر این صورت ناخن شیار شیار شده و یا می‌شکند.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید