داروتو
تصویر  سی سی کرم سینره SPF40 تیره ۴۰ میلی لیتر
تصویر  سی سی کرم سینره SPF40 تیره ۴۰ میلی لیتر
تصویر  سی سی کرم سینره SPF40 تیره ۴۰ میلی لیتر
تصویر  سی سی کرم سینره SPF40 تیره ۴۰ میلی لیتر

سی سی کرم سینره SPF40 تیره ۴۰ میلی لیتر

Cinere CC Cream SPF40 Deep 40ml

دسته بندی : کرم BB و کرم CC
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

رنگ تیره و دارای SPF40

پوشانندگی بسیار بالا

فاقد پارابن

خاصیت روشن کنندگی پوست

پوشاندن لک و ضایعات پوستی

حاوی ویتامین C و عصاره بیربری

ایجاد جلوه مات و طبیعی روی پوست

در حال تامین

سی ­سی کرم­ها، محصولات آرایشی هستند که فایده اصلی استفاده از آن‌ها در پوشاندن نواقص پوستی برای آرایش، روشن کردن صورت، محافظت از پوست در برابر نور ­خورشید  می­باشد. این کرم­ها که بیشتر با عنوان اصلاح کننده رنگ پوست شناخته و استفاده می­شوند، حاوی مواد مغذی بسیاری می­باشند که این امر موجب می‌شود تا به واسطه تغذیه مناسب پوست، تا حدی از پیری زودرس و چین و چروک‌های پوستی جلوگیری نماید. سی سی کرم سینره، کرم پودری با قدرت پوشانندگی بالا و بافتی سبک به منظور پوشاندن قرمزی، تیرگی، جای جوش و لک‌های پوستی است. این کرم علاوه بر پخش پذیری آسان، جلوه‌ای مات روی پوست ایجاد می‌کند، بنابراین افرادی که پوست چرب دارند، می‌توانند از این کرم استفاده کنند. این سی سی کرم، دارای فاکتور محافظتی ضد آفتاب ۴۰ است که از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کرده و از آفتاب سوختگی و تیره ‌تر شدن پوست در اثر تابش اشعه UV جلوگیری می‌کند. ویتامین C موجود در این کرم ، به تدریج سبب روشن ‌تر شدن پوست و از بین رفتن تیرگی می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-دارای پوشش مشابه کرم پودر

دارای خواص ضد التهاب قوی

ایجاد جلوه مات و طبیعی روی پوست

محافظت از پوست در برابر اشعه‎های مضر خورشید

دارای ترکیبات مرطوب کننده، جهت رطوبت رسانی عمیق پوست

نحوه مصرف: قبل از استفاده پوست صورت را تمیز کنید. مقدار مناسبی از کرم را روی صورت و گردن استفاده نمایید. در صورت نیاز به پوشش دهی بیشتر مقدار کرم پودر را افزایش دهید.

ترکیبات: آب دیونیزه، گلیسیرین، عصاره بیربری، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسرید، سیکلوپنتاسیلوکسان، ایزوآمیل کوکوآت، تری هیدروکسی استئارین، منیزیم آسکوربیل فسفات، پلی ایزو بوتن، ویتامین E، بیزابولول، امولسیفایر، زینک اکساید، تیتانیوم دی اکسید، آیرون اکسید، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلیکول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند سینره - Cinere
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوارهای داروهای گیاهی طبیعت زنده
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول کرم
رنگ تیره
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی ویتامین C و عصاره بیربری
فاقد پارابن
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف روشن کننده، پوشاندن لک و ضایعات پوستی
SPF 40
ترکیبات آب دیونیزه، گلیسیرین، عصاره بیربری، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسرید، سیکلوپنتاسیلوکسان، ایزوآمیل کوکوآت، تری هیدروکسی استئارین، منیزیم آسکوربیل فسفات، پلی ایزو بوتن، ویتامین E، بیزابولول، امولسیفایر، زینک اکساید، تیتانیوم دی اکسید، آیرون اکسید، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلیکول، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی
روش مصرف قبل از استفاده پوست صورت را تمیز کنید. مقدار مناسبی از کرم را روی صورت و گردن استفاده نمایید. در صورت نیاز به پوشش دهی بیشتر مقدار کرم پودر را افزایش دهید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید