داروتو
تصویر  شامپو اویدرای موهای خشک و آسیب دیده اویدرم ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو اویدرای موهای خشک و آسیب دیده اویدرم ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو اویدرای موهای خشک و آسیب دیده اویدرم ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو اویدرای موهای خشک و آسیب دیده اویدرم ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو اویدرای موهای خشک و آسیب دیده اویدرم ۲۵۰ میلی لیتر

شامپو اویدرای موهای خشک و آسیب دیده اویدرم ۲۵۰ میلی لیتر

Eviderm Evidry Shampoo 250ml

ویژگی ها

مناسب موهای خشک و آسیب دیده

رطوبت رسان

کمک به پیشگیری از موخوره

رطوبت رسان و حالت دهنده مو

دارای خاصیت کراتینه و ترمیم کنندگی مو

حاوی پیش ساز ویتامین B5 و آمینو اسید

بهره گیری شده از ماده اولیه کراتینه با منشا گیاهی

در حال تامین

موها در اثر شستشوی مکرر، استفاده مداوم از سشوار و اتو مو دچار آسیب و خشکی می‌شوند. موهای خشک سرعت از دست رفتن رطوبت مو در آن‌ها بسیار بالاست و این موها یه شدت در معرض شکستن و آسیب جدی بخصوص در بحث زیبایی هستند. شامپو اویدرای موهای خشک و آسیب دیده اویدرم، محصولی است که علاوه بر شستشو می‌تواند موهای آسیب دیده و خشک را ترمیم کند. در ترکیبات آن از کراتین گیاهی و کمپلکس رطوبت رسان استفاده شده است که موجب ترمیم تارهای آسیب دیده مو و رفع مو خوره می‌شود. علاوه بر آن به موها نرمی، درخشندگی و لطافت هدیه می‌دهد. با استفاده مداوم از این شامپو می‌توانید رطوبت طبیعی پوست سر را به حالت طبیعی برگردانید و تارهای آسیب دیده مو را ترمیم و تقویت نمایید.

‌ویژگی‌های خاص:

-رطوبت رسان

-احیای موهای خشک و آسیب دیده

-کمک به پیشگیری از موخوره

-افزایش درخشندگی و حالت پذیری مو

-بازگشت رطوبت کف سر به حالت طبیعی

نحوه مصرف: مقدار کافی از شامپو اویدرم را روی موهای مرطوب ماساژ دهید تا خوب کف نماید. پس از آبکشی این عمل را مجددا تکرار نمایید، سپس کف حاصله را ۲ تا ۳ دقیقه روی پوست سر نگه داشته و مجددا آبکشی نمایید.

ترکیبات: آمونیوم لوریل اتر سولفات، کوکامیدوپروپیل بتایین، دی سدیم لورت سولفوساکسینات، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، کوکامیدوپروپیل پی جی دی مونیوم کلراید بهتریمونیوم کلراید، لاکتوباسلیوس دایت فروت فرمنت اکسترکت، پرو ویتامین B5، بیوساکاریدگام ۱، پروتئین هیدرولیز شده گندم، سدیا، ذرت، پروپیلن گلیکول، اسانس، اسید سیتریک، سدیم کلراید، ا.د.ت.ا، متیل کلروایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، آب دیونیزه

هشدار مصرف: از تماس این محصول با چشم‌ها خودداری نمایید و در صورت تماس با چشم‌ها آن‌ها را با آب تمیز شستشو دهید. پس از مصرف در بطری را ببندید. مصرف این شامپو در کودکان زیر ۱۰ سال توصیه نمی‌شود. این محصول جهت استعمال خارجی است.

عنوان مشخصه
برند اویدرم - Eviderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فراز زیبایی
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی پیش ساز ویتامین B5، آمینو اسید
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده
موارد مصرف ترمیم‎ کننده مو، کنترل موخوره
ترکیبات آمونیوم لوریل اتر سولفات، کوکامیدوپروپیل بتایین، دی سدیم لورت سولفوساکسینات، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، کوکامیدوپروپیل پی جی دی مونیوم کلراید بهتریمونیوم کلراید، لاکتوباسلیوس دایت فروت فرمنت اکسترکت، پرو ویتامین B5، بیوساکاریدگام ۱، پروتئین هیدرولیز شده گندم، سدیا، ذرت، پروپیلن گلیکول، اسانس، اسید سیتریک، سدیم کلراید، ا.د.ت.ا، متیل کلروایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، آب دیونیزه
روش مصرف مقدار کافی از شامپو اویدرم را روی موهای مرطوب ماساژ دهید تا خوب کف نماید. پس از آبکشی این عمل را مجددا تکرار نمایید، سپس کف حاصله را ۲ تا ۳ دقیقه روی پوست سر نگه داشته و مجددا آبکشی نمایید.
هشدار مصرف از تماس این محصول با چشم‌ها خودداری نمایید و در صورت تماس با چشم‌ها آن‌ها را با آب تمیز شستشو دهید. پس از مصرف در بطری را ببندید. مصرف این شامپو در کودکان زیر ۱۰ سال توصیه نمی‌شود. این محصول جهت استعمال خارجی است.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید