داروتو
تصویر  شامپو بدن کودک گوار و گلیسیرین آبی فیروز ۴۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو بدن کودک گوار و گلیسیرین آبی فیروز ۴۵۰ میلی لیتر

شامپو بدن کودک گوار و گلیسیرین آبی فیروز ۴۵۰ میلی لیتر

Firooz Baby Body Shampoo with Guar & Glycerin 450ml

دسته بندی : بهداشت کودک
ویژگی ها

مناسب پوست لطیف کودکان

مناسب جهت مصرف روزانه بزرگسالان

مناسب جهت پوست‌های خشک و حساس

سازگار با pH طبیعی پوست بدن

حاوی شوینده‌های ملایم و مرطوب کننده پوست

حاوی مشتقات گیاه گوار با خاصیت نرم کنندگی پوست

در حال تامین

شامپو بدن کودک گوار و گلیسیرین فیروز محبوبیت بالایی در بین والدینی دارد که کودک خردسال دارند. مشتقات گیاه گوار و گلیسیرین موجود در این شامپو باعث لطافت و مرطوبی پوست می‌شود. کودکان به دلیل اینکه پوست حساس و در عین حال لطیفی دارند، بهتر است با شامپوهایی استحمام کنند که باعث حساسیت پوست آن‌ها نشود، شامپو فیروز یکی از همین محصولات است. شامپو بدن کودک گوار و گلیسیرین فیروز حتی برای استفاده روزانه بزرگسالان هم کاربرد دارد و به راحتی می‌توان بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای از آن استفاده کرد. در هنگام شستشو هم با یک آبکشی ساده، تمام کف‌های موجود روی بدن از بین می‌رود و نیازی به استفاده زیاد از آب نیست.

‌ویژگی‌های خاص:

-مناسب جهت مصرف روزانه بزرگسالان

-مناسب جهت پوست‌های خشک و حساس

-سازگار با pH طبیعی پوست بدن

-حاوی شوینده‌های ملایم و مرطوب کننده پوست

-حاوی مشتقات گیاه گوار با خاصیت نرم کنندگی پوست

نحوه مصرف: ابتدا بدن را با آب گرم خیس کرده و سپس مقدار مناسبی از شامپو روی دست یا اسفنج نمدار ریخته و به آرامی بدن را شستشو دهید و سپس آبکشی نمایید.

ترکیبات: بتایین، دی سدیم لورت سولفوساکسینات، سدیم لورت سولفات، گلیسیرین، کوکامید DEA، هیدروکسی پروپیل گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، کلریدسدیم، PEG-200 گلیسیریل پالمیتات هیدروژنه و PEG-7 گلیسریل کوکوات، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، دی سدیم اتیلن دی آمین تترا استیک اسید، مخلوط بنزو ایزوتیازولینون و متیل ایزوتیازولینون، اسید سیتریک، رنگ‌های مجاز آرایشی و بهداشتی، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند فیروز - Firooz
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده فیروز
حجم 450 میلی لیتر
نوع محصول شامپو بدن
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
حاوی گوار و گلیسیرین
قابل استفاده برای بدن
مناسب برای پوست‌های خشک و حساس
موارد مصرف مرطوب کننده پوست
ترکیبات بتایین، دی سدیم لورت سولفوساکسینات، سدیم لورت سولفات، گلیسیرین، کوکامید DEA، هیدروکسی پروپیل گوار هیدروکسی پروپیل تریمونیوم کلراید، کلریدسدیم، PEG-200 گلیسیریل پالمیتات هیدروژنه و PEG-7 گلیسریل کوکوات، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، دی سدیم اتیلن دی آمین تترا استیک اسید، مخلوط بنزو ایزوتیازولینون و متیل ایزوتیازولینون، اسید سیتریک، رنگ‌های مجاز آرایشی و بهداشتی، آب دیونیزه
روش مصرف ابتدا بدن را با آب گرم خیس کرده و سپس مقدار مناسبی از شامپو روی دست یا اسفنج نمدار ریخته و به آرامی بدن را شستشو دهید و سپس آبکشی نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از تماس با سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید