داروتو
تصویر  شامپو تقویت کننده و ضد شوره پالمینکس پلاس انواع مواویدرم ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو تقویت کننده و ضد شوره پالمینکس پلاس انواع مواویدرم ۲۰۰ میلی لیتر

شامپو تقویت کننده و ضد شوره پالمینکس پلاس انواع مواویدرم ۲۰۰ میلی لیتر

Eviderm Anti Hair Loss And Dandruff Shampoo 200ml

دسته بندی : مو
ویژگی ها

مناسب انواع مو

موثر در کنترل ریزش مو

رفع شوره‌های شدید و مزمن

تقویت موهای نازک و ضعیف

جلوگیری از خارش، التهاب و قرمزی پوست سر

حاوی عصاره گزنه، عصاره مورد، عصاره مریم گلی و اسید سالیسیلیک

در حال تامین

ریزش مو به دلیل ضعیف شدن فولیکول‌ها و نازک تر شدن موها است که الگوی ریزش آن در افراد مختلف متفاوت است. اگر تعداد موهای ریخته شده نسبت به موهای درآمده بیشتر شود، طاسی ایجاد می‌شود. شامپو تقویت کننده و ضد شوره پالمینکس پلاس انواع مو اویدرم، علاوه بر تقویت موها و کمک به کاهش ریزش مو همزمان می‌توان با ترکیبات موثره قوی به درمان شوره‌ها و کنترل آن کمک کند. این شامپو از یک سو حاوی ترکیبات تقویت کننده مو همچون کوپیرول، سائوپالمتو و کافئین است که به کنترل ریزش موی آندروژنیک یا همان ریزش ارثی هورمونی کمک می‌کند، از سوی دیگر این شامپو حاوی ترکیبات قدرتمندی مانند سیکلوپیروکس، زینک پریتیون و سالیسیلیک اسید است که می‌توانند به رفع و کنترل شوره‌های شدید و مقاوم به درمان را برطرف کنند. شامپو دابل افکت پالمنیکس اویدرم حاوی عصاره‌های گیاهی گزنه، مورد و مریم گلی است که کف سر را التیام می‌بخشد و التهاب و قرمزی پوست سر را کاهش می‌دهد.

‌ویژگی‌های خاص:

-دارای فرمولاسیون ویژه

-کاهش التهاب و خارش کف سر

-تقویت کننده و محرک رشد موهای جایگزین

-موثر در رفع قارچ و عفونت‌های احتمالی پوست سر

-تنظیم کننده pH و ترشحات غدد چربی پوست سر

-افزایش دهنده جریان خون مویرگی در اطراف فولیکول‌ها

نحوه مصرف: بطری شامپو را قبل از مصرف تکان دهید. مقدار کافی از شامپو پالمینکس + را روی موهای مرطوب ماساژ دهید تا خوب کف نماید. بعد از آبکشی این عمل را مجددا تکرار نمایید. سپس کف حاصله را ۳ تا ۵ دقیقه روی پوست سر نگه داشته و آبکشی نمایید. از این شامپو ۲ تا ۳ بار در هفته و به مدت ۸ هفته استفاده کنید.

ترکیبات: آمونیوم لوریل اتر سولفات، کوکوآمیدوپروپیل بتایین، دی سدیم لورت سولفوساکسینات، آکریلات وینیل نئودیکانوات کراس پلیمر، کافئین، عصاره سائوپالمتو، پیرولیدنیل دی آمینو پیمیدین اکسید، زینک پیریتیون، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، عصاره رزماری، سدیم کلراید، عصاره گزنه، عصاره مورد، عصاره مریم گلی، سیکلوپیروکس اولامین، اسید سالیسیلیک، گلیسیرین، اسانس، اسید سیتریک، تترا سدیم ا د ت ا، دی ام دی ام هیدیشن، متیل کلرو ایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، آب دیونیزه

هشدار مصرف: از تماس شامپو با چشم‌ها خودداری نمایید و در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. در صورت ایجاد حساسیت یا قرمزی، مصرف را قطع کرده و به پزشک معالج خود مراجعه کنید. پس از مصرف درب بطری را ببندید.

عنوان مشخصه
برند اویدرم - Eviderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فراز زیبایی
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره گزنه، عصاره مورد، عصاره مریم گلی و اسید سالیسیلیک
قابل استفاده برای مو
مناسب برای انواع مو
موارد مصرف تقویت کننده و ضد شوره
ترکیبات آمونیوم لوریل اتر سولفات، کوکوآمیدوپروپیل بتایین، دی سدیم لورت سولفوساکسینات، آکریلات وینیل نئودیکانوات کراس پلیمر، کافئین، عصاره سائوپالمتو، پیرولیدنیل دی آمینو پیمیدین اکسید، زینک پیریتیون، کوکونات فتی اسید دی اتانول آمید، عصاره رزماری، سدیم کلراید، عصاره گزنه، عصاره مورد، عصاره مریم گلی، سیکلوپیروکس اولامین، اسید سالیسیلیک، گلیسیرین، اسانس، اسید سیتریک، تترا سدیم ا د ت ا، دی ام دی ام هیدیشن، متیل کلرو ایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، آب دیونیزه
روش مصرف بطری شامپو را قبل از مصرف تکان دهید. مقدار کافی از شامپو پالمینکس + را روی موهای مرطوب ماساژ دهید تا خوب کف نماید. بعد از آبکشی این عمل را مجددا تکرار نمایید. سپس کف حاصله را ۳ تا ۵ دقیقه روی پوست سر نگه داشته و آبکشی نمایید. از این شامپو ۲ تا ۳ بار در هفته و به مدت ۸ هفته استفاده کنید.
هشدار مصرف از تماس شامپو با چشم‌ها خودداری نمایید و در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. در صورت ایجاد حساسیت یا قرمزی، مصرف را قطع کرده و به پزشک معالج خود مراجعه کنید. پس از مصرف درب بطری را ببندید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید