داروتو
تصویر  شامپو فوم تقویت کننده پالمینکس موهای کاشته شده اویدرم ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو فوم تقویت کننده پالمینکس موهای کاشته شده اویدرم ۱۵۰ میلی لیتر

شامپو فوم تقویت کننده پالمینکس موهای کاشته شده اویدرم ۱۵۰ میلی لیتر

Eviderm Palminex Booster Shampoo-Foam 150ml

دسته بندی : ضد ریزش و تقویتی
ویژگی ها

مناسب برای مصرف پس از کاشت مو

دارای فرمولاسیون ویژه

کاهش التهاب و خارش کف سر

تقویت کننده و محرک رشد موهای جایگزین

حاوی آناژلین، پیش ساز ویتامین B5 و کافئین

پیشگیری از ریزش موهای طبیعی و کاشت شده

تنظیم کننده pH و ترشحات غدد چربی پوست سر

در حال تامین

طی فرآیند کاشت مو، فولیکول‌ها از ناحیه بانک مو در پشت سر، به نواحی کم تراکم در جلوی سر منتقل می‌شوند. انتقال فولیکول‌ها با کمی جراحت همراه است و به همین دلیل پوست سر بعد از جراحی نیاز به مراقبت و توجه ویژه دارد تا دوره ریکاوری سریع تر به پایان برسد. علاوه بر این، به دلیل اینکه فولیول‌ها به مکان جدیدی منتقل شده‌اند، مدتی طول می‌کشد تا در محل جدید خود تثبیت شوند. از این رو، مراقبت‌های بعد از کاشت مو، برای محافظت از گرافت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شامپو فوم تقویت کننده پالمینکس موهای کاشته شده اویدرم به دلیل فرمولاسیون ویژه خود علاوه بر جلوگیری از ریزش موهای کاشت شده، باعث تقویت و کمک به رویش آن‌ها نیز می‌شود. همچنین از التهاب و خارش پوست سر نیز جلوگیری می‌کند. شامپو فوم پالمینکس اویدرم با دارا بودن ترکیبات موثر از قبیل آناگین، آمینکسیل و سائوپالمتو و کافئین از ریزش موهای کاشته شده جلوگیری کرده و موجب تقویت و استحکام پیاز مو می‌شود. همچنین عصاره‌های گیاهی موجود در این محصول موجب کاهش التهاب و و خارش و کنترل ترشح غدد چربی کف سر می‌شود. 

‌ویژگی‌های خاص:

-دارای فرمولاسیون ویژه

-کاهش التهاب و خارش کف سر

-تقویت کننده و محرک رشد موهای جایگزین

-تنظیم کننده pH و ترشحات غدد چربی پوست سر

-افزایش دهنده جریان خون مویرگی در اطراف فولیکول‌ها

نحوه مصرف: مقدار کافی از شامپو فوم تقویت کننده پالمینکس + را روی موهای مرطوب پخش نموده و به آرامی ماساژ دهید. پس از ۲ الی ۳ دقیقه آبکشی نمایید. در صورت نیاز تکرار شود.

ترکیبات: آب، اتانول، پروپیلن گلیکول، عصاره سائوپالمتو، کافئین میکرو کپسوله، پروتئین هیدرولیزه لوپین (آناژلین)، عصاره رزماری، عصاره دم اسب، ۲ و ۴ دی آمینو پیریمیدین ۳-اکساید (آمینکسیل)، عصاره رازیانه، دکسپانتنول (پرو ویتامین B5)، پی ای جی ۴۰، اسید لاکتیک، متیل کلرو ایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون

هشدار مصرف: از تماس شامپو فوم با چشم‌ها خودداری نمایید و در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. در صورت ایجاد حساسیت یا قرمزی، مصرف را قطع کرده و به پزشک معالج خود مراجعه کنید.

عنوان مشخصه
برند اویدرم - Eviderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فراز زیبایی
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی آناژلین، پیش ساز ویتامین B5 و کافئین
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای کاشته شده
موارد مصرف کنترل ریزش مو
ترکیبات آب، اتانول، پروپیلن گلیکول، عصاره سائوپالمتو، کافئین میکرو کپسوله، پروتئین هیدرولیزه لوپین (آناژلین)، عصاره رزماری، عصاره دم اسب، ۲ و ۴ دی آمینو پیریمیدین ۳-اکساید (آمینکسیل)، عصاره رازیانه، دکسپانتنول (پرو ویتامین B5)، پی ای جی ۴۰، اسید لاکتیک، متیل کلرو ایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون
روش مصرف مقدار کافی از شامپو فوم تقویت کننده پالمینکس + را روی موهای مرطوب پخش نموده و به آرامی ماساژ دهید. پس از ۲ الی ۳ دقیقه آبکشی نمایید. در صورت نیاز تکرار شود.
هشدار مصرف از تماس شامپو فوم با چشم‌ها خودداری نمایید و در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. در صورت ایجاد حساسیت یا قرمزی، مصرف را قطع کرده و به پزشک معالج خود مراجعه کنید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید