داروتو
تصویر  شامپو نوپری ویت میکس نوپریت ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو نوپری ویت میکس نوپریت ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو نوپری ویت میکس نوپریت ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  شامپو نوپری ویت میکس نوپریت ۲۰۰ میلی لیتر

شامپو نوپری ویت میکس نوپریت ۲۰۰ میلی لیتر

Noprit Nopri Vit Mix Shampoo 200ml

دسته بندی : مو
ویژگی ها

مناسب موهای خشک، آسیب دیده و رنگ شده

تنظیم و کنترل چربی پوست سر

تثبیت کننده رنگ موها

رفع خشکی و وزشدگی موها

شاداب کننده موها و درخشان کننده موها

کمک به افزایش شانه پذیری و حالت پذیری موها

حاوی عصاره گزنه، پرسیاوشان و چای سبز و ویتامین B6

220,000 تومان

شامپو نوپری ویت میکس نوپریت برای افرادی طراحی و تولید شده است که با داشتن اسکالپ چرب، موهایی خشک، رنگ شده و یا آسیب دیده دارند و غالباً ساقه موها در این اشخاص بلند است و چربی سر به نوک مو جهت حفظ نرمی موها نمی‌رسد. برای این منظور در شامپو نوپری ویت میکس از کمپلکس آنزیمی کنترل کننده چربی به همراه عصاره‌های گزنه، پرسیاوشان، چای سبز و ویتامین B6 برای کنترل و کاهش چربی اسکالپ استفاده شده است. در کنار این ترکیبات ۴ درصد عصاره آلوئه ورا، ویتامین F و عصاره بابونه برای افزایش رطوبت ساقه مو و حفظ نرمی و لطافت آن به کار رفته است که با این تدبیر ضمن شستشوی مناسب اسکالپ، ساقه مو نیز حفاظت شده و از خشکی و آسیب آن جلوگیری می‌شود. این شامپو باعث ترمیم موهای خشک، آسیب دیده و رنگ شده و هم‌چنین تثبیت رنگ در مو‌های رنگ شده می‌شود.

ویژگی‌های خاص:

-شاداب کننده موها

-درخشان کننده موها

-پاک کننده پوست سر و موها از هر گونه آلودگی

-کمک به افزایش شانه پذیری و حالت پذیری موها

-مرطوب کننده مو و پوست سر

نحوه مصرف: در هر استحمام مقداری از شامپو را به آرامی روی موی مرطوب ماساژ دهید و بعد از چند دقیقه بخوبی آبکشی نموده و در صورت نیاز شستشو را تکرار نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، دی سدیم لورت سولفوسوکسینات، آمونیوم لورت سولفات، کوکامیدوپروپیل بتایین، کوکوگلوکوزید، عصاره آلوئه ورا، پروتئین هیدرولیز شده، کمپلکس سیلیکونی قابل شستشو، آنتیل سی ام ۹۰، گلیسیرین، آنتیل ۱۲۰، عصاره گزنه، عصاره دانه انار، عصاره چای سبز، عصاره پروتئین جوانه گندم، سوربیتول، PEG۱۲ دایمتیکون، عصاره دم اسب، عصاره فلفل، آلانتویین، اسید لاکتیک، EDTA، پلی کواترنیوم ۱۰، ماده محافظ و دیگر افزودنی‌های مجاز

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند نوپریت - Noprit
شرکت سازنده مهلران
کشور سازنده ایران
به سفارش نگارین پرنیان رخشنده توس
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره گزنه، پرسیاوشان و چای سبز و ویتامین B6
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای آسیب دیده و رنگ شده
موارد مصرف تنظیم و کنترل چربی پوست سر، رفع خشکی و وزشدگی موها
ترکیبات آب دیونیزه، دی سدیم لورت سولفوسوکسینات، آمونیوم لورت سولفات، کوکامیدوپروپیل بتایین، کوکوگلوکوزید، عصاره آلوئه ورا، پروتئین هیدرولیز شده، کمپلکس سیلیکونی قابل شستشو، آنتیل سی ام ۹۰، گلیسیرین، آنتیل ۱۲۰، عصاره گزنه، عصاره دانه انار، عصاره چای سبز، عصاره پروتئین جوانه گندم، سوربیتول، PEG۱۲ دایمتیکون، عصاره دم اسب، عصاره فلفل، آلانتویین، اسید لاکتیک، EDTA، پلی کواترنیوم ۱۰، ماده محافظ و دیگر افزودنی‌های مجاز
روش مصرف در هر استحمام مقداری از شامپو را به آرامی روی موی مرطوب ماساژ دهید و بعد از چند دقیقه بخوبی آبکشی نموده و در صورت نیاز شستشو را تکرار نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید