داروتو

شامپو ویتا پلاس کی موهای کراتینه شده درمالیفت ۲۰۰ میلی لیتر

Dermalift Vita-plus K Keratin Hair Shampoo 200ml

دسته بندی : شامپو
ویژگی ها

محافظت و مراقبت کامل موهای کراتینه

افزایش دهنده نرمی و لطافت مو ها

جلوگیری از تخریب موها تویط مواد شیمیایی

باز کننده گره و افزایش دهنده حالت پذیری مو ها

112,700 تومان

زمانی که اقدام به کراتینه مو می کنید، این کراتینه می تواند برای مدت شش ماه روی موی شما دوام بیاورد و زیبا جلوه کند اما به شرطی که از آن مراقبت کنید. اولین قدم در مراقبت از موی کراتینه شده استفاده از شامپو مناسب است. شامپو کراتین درمالیفت با ترکیبات فوق العاده خود می تواند شما را در این مسیر همراهی کند. این شامپو به صورت اختصاصی برای موهای کراتین شده تولید شده است و علاوه بر حفظ و دوام کراتین کمک می کند موها تقویت شوند تا زمانی که اثر کراتین از بین رفت نیز موهایی زیبا و پر داشته باشید.

ویژگی‌های خاص:

-محافظت و مراقبت کامل موهای کراتینه

-افزایش دهنده نرمی و لطافت مو ها

-جلوگیری از تخریب موها تویط مواد شیمیایی

-باز کننده گره و افزایش دهنده حالت پذیری مو ها

نحوه مصرف: پس از خیس کردن موها، میزان کافی از شامپو ویتا پلاس کی را روی موها مالیده و به خوبی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت یک دقیقه روی مو نگه داشته و سپس آبکشی کنید. در طی هر بار استحمام این عمل را دوبار انجام دهید. از این شامپو می‌توانید به صورت روزانه نیز استفاده کنید.

ترکیبات: آب دیونیزه، دی سدیم لوریل سارکوزینات، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، لوریل گلوکوساید، کوکامیدو پروپیل بتائین، سی ۱۲-۱۳ آلکیل لاکتات، پلی اتیلن گلیکول ۷ گلیسریل کوکوآت، سیلیکون کواترنیوم ۱۸، تریدست ۶، تریدست ۱۲، گلیسرین، آب عصاره کریسان تلوم ایندیکوم، عصاره برگ کاملیا سیننسیس، سدیم PCA، سدیم لاکتات، آرنین، اسپارتیک اسید، گلایسین، سرین، پرولین، والین، ترئونین، ایزولوسین، هیستیدین، فنیل آلائین، پلی اتیلن گلیکول ۱۵۰ دی استئارات، عصاره انار، عصاره نسترن وحشی، عصاره هسته انگور، گوار هیدروکسی پروپیل گلیکول، عصاره صمغ آکاسپاسیل، ولتین، کراتین، متیل کلرو ایزو تیازولینون و متیل ایزو تیازولینون، سیتریک اسید، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند درمالیفت - Dermalift
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده بحر آفرین
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول شامپو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی کراتین، روغن هسته انگور، عصاره انار و عصاره گل سرخ
فاقد سولفات، پارابن و نمک
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای رنگ شده، آسیب دیده، دکلره و کراتین شده
موارد مصرف تثبیت ‎کننده رنگ مو، کنترل مو خوره
ترکیبات آب دیونیزه، دی سدیم لوریل سارکوزینات، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، لوریل گلوکوساید، کوکامیدو پروپیل بتائین، سی ۱۲-۱۳ آلکیل لاکتات، پلی اتیلن گلیکول ۷ گلیسریل کوکوآت، سیلیکون کواترنیوم ۱۸، تریدست ۶، تریدست ۱۲، گلیسرین، آب عصاره کریسان تلوم ایندیکوم، عصاره برگ کاملیا سیننسیس، سدیم PCA، سدیم لاکتات، آرنین، اسپارتیک اسید، گلایسین، سرین، پرولین، والین، ترئونین، ایزولوسین، هیستیدین، فنیل آلائین، پلی اتیلن گلیکول ۱۵۰ دی استئارات، عصاره انار، عصاره نسترن وحشی، عصاره هسته انگور، گوار هیدروکسی پروپیل گلیکول، عصاره صمغ آکاسپاسیل، ولتین، کراتین، متیل کلرو ایزو تیازولینون و متیل ایزو تیازولینون، سیتریک اسید، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی
روش مصرف پس از خیس کردن موها، میزان کافی از شامپو ویتا پلاس کی را روی موها مالیده و به خوبی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت یک دقیقه روی مو نگه داشته و سپس آبکشی کنید. در طی هر بار استحمام این عمل را دوبار انجام دهید. از این شامپو می‌توانید به صورت روزانه نیز استفاده کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز 1553/ظ/56
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید