داروتو
تصویر  شیر خشک بیومیل ال اف فاسبل ۴۰۰ گرم

شیر خشک بیومیل ال اف فاسبل ۴۰۰ گرم

Fassbel Biomil LF 400gr

دسته بندی : تغذیه کودک
ویژگی ها

غنی شده با آهن

حاوی امگا۳ و امگا۶

فاقد ساکارز، گلوتن، فروکتوز و بادام زمینی

مناسب نوزادان، کودکان و بزرگسالان با عدم تحمل به لاکتوز

در حال تامین

شیر خشک بیومیل ال اف فاسبل حاوی تمامی مواد مغذی لازم برای پوشش نیازهای تغذیه‌ای نوزاد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز شامل انرژی، انواع پروتئین، کربوهیدرات، اسیدهای چرب ضروری، مواد معدنی و ویتامین‌ها است. این محصول فاقد گلوتن است بنابراین بیماران سلیاکی نیز می‌توانند از این محصول استفاده نمایند و همچنین فاقد بادام زمینی، ساکاروز و فروکتوز است. این شیر خشک با اسیدهای چرب امگا۳ و امگا۶ غنی شده است که در شیر معمولی ناچیز هستند. بنابراین رشد شبکیه چشم و مغز و عملکرد صحیح سیستم عصبی را تضمین می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-غنی شده با آهن

-حاوی امگا۳ و امگا۶

-فاقد ساکارز، گلوتن، فروکتوز و بادام زمینی

-مناسب نوزادان، کودکان و بزرگسالان با عدم تحمل به لاکتوز

-محافظت در برابر فرآیندهای التهابی و کیفیت بهتر پوست و مو و ترمیم زخم‌ها

-فرمولاسیون پروتئین آب پنیر تغلیظ شده فاقد لاکتوز مناسب جهت بیماران سلیاکی

نحوه مصرف: بعد از شستن دست‌ها، شیشه شیر و لوازم آن را در آب جوش استریلیزه کرده و تا زمان استفاده محفوظ نگه دارید. آب آشامیدنی سالم را بجوشانید و بگذارید تا دمای حدود ۴۰ درجه سانتی گراد خنک شود. حدودا ۳/۲ مقدار لازم (دقیقا مطابق جدول تغذیه) از آب ولرم را در شیشه شیرخوری بریزید. به تعداد لازم با پیمانه داخل قوطی، پودر بیومیل ای آر را اضافه کنید. درب آن را بسته و خوب تکان دهید تا کاملا حل شود. سپس باقیمانده آب ر ا به شیشه اضافه کرده و دوباره تکان دهید.

ترکیبات: مالتو دکسترین، روغن‌های گیاهی، وی پروتئین تغلیظ شده فاقد لاکتوز، کازیینات سدیم، مواد معدنی، لیسیتین سویا، ویتامین‌ها، کولین بی تارترات، تورین، اینوزیتول، ال کارنتین

هشدار مصرف: در صورت داشتن هر گونه سوال با پزشک خود مشورت کنید. هنگام شیر دادن نوزاد را در آغوش بگیرید زیرا رها کردن شیرخوار به حال خود در هنگام شیر خوردن می‌تواند باعث خفگی شود. آب نجوشیده، شیشه شیر نجوشیده و یا تهیه شیر با غلظت نادرست می‌تواند فرزند شما را بیمار سازد. شیر را در مایکروفر گرم نکنید زیرا ممکن است بعضی نقاط آن زیاد داغ شوند و باعث سوختگی شوند. جهت حفظ کیفیت ویتامین‌ها و پروتئین‌ها از آب با دمای ۴۰ درجه سانتی گراد استفاده نمایید. از مصرف محصول پس از ۴ هفته گذشتن از باز شدن درب قوطی خودداری نمایید. در زمان استفاده از غذاهای متنوع مراقب باشید از غذاهای حاوی لاکتوز استفاده نگردد. بیومیل ال اف برای بیماران گالاکتوزمی نیست. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده شود.

عنوان مشخصه
برند بیومیل - Biomil
کشور سازنده بلژیک
شرکت سازنده فاسبل
شرکت وارد کننده بهداشت کار
وزن 400 گرم
نوع محصول پودر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف تمام سنین
حاوی آهن، امگا۳، امگا۶
موارد مصرف شیر خشک
ترکیبات مالتو دکسترین، روغن‌های گیاهی، وی پروتئین تغلیظ شده فاقد لاکتوز، کازیینات سدیم، مواد معدنی، لیسیتین سویا، ویتامین‌ها، کولین بی تارترات، تورین، اینوزیتول، ال کارنتین
روش مصرف بعد از شستن دست‌ها، شیشه شیر و لوازم آن را در آب جوش استریلیزه کرده و تا زمان استفاده محفوظ نگه دارید. آب آشامیدنی سالم را بجوشانید و بگذارید تا دمای حدود ۴۰ درجه سانتی گراد خنک شود. حدودا ۳/۲ مقدار لازم (دقیقا مطابق جدول تغذیه) از آب ولرم را در شیشه شیرخوری بریزید. به تعداد لازم با پیمانه داخل قوطی، پودر بیومیل ای آر را اضافه کنید. درب آن را بسته و خوب تکان دهید تا کاملا حل شود. سپس باقیمانده آب ر ا به شیشه اضافه کرده و دوباره تکان دهید.
هشدار مصرف در صورت داشتن هر گونه سوال با پزشک خود مشورت کنید. هنگام شیر دادن نوزاد را در آغوش بگیرید زیرا رها کردن شیرخوار به حال خود در هنگام شیر خوردن می‌تواند باعث خفگی شود. آب نجوشیده، شیشه شیر نجوشیده و یا تهیه شیر با غلظت نادرست می‌تواند فرزند شما را بیمار سازد. شیر را در مایکروفر گرم نکنید زیرا ممکن است بعضی نقاط آن زیاد داغ شوند و باعث سوختگی شوند. جهت حفظ کیفیت ویتامین‌ها و پروتئین‌ها از آب با دمای ۴۰ درجه سانتی گراد استفاده نمایید. از مصرف محصول پس از ۴ هفته گذشتن از باز شدن درب قوطی خودداری نمایید. در زمان استفاده از غذاهای متنوع مراقب باشید از غذاهای حاوی لاکتوز استفاده نگردد. بیومیل ال اف برای بیماران گالاکتوزمی نیست. فقط از پیمانه داخل قوطی استفاده شود.
محفظه نگهدارنده قوطی فلزی
شرایط نگهداری قوطی باز شده را به صورت سر پوشیده و در مکانی خشک و خنک (دمای معمولی اتاق) نگهداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید