داروتو
تصویر  صابون تی تری پوست‌های چرب و مستعد آکنه  دیترون ۱۱۰ گرمی
تصویر  صابون تی تری پوست‌های چرب و مستعد آکنه  دیترون ۱۱۰ گرمی

صابون تی تری پوست‌های چرب و مستعد آکنه دیترون ۱۱۰ گرمی

Ditron Tea Tree Soap 110 gr

دسته بندی : پن‌ و صابون‌
ویژگی ها

مناسب پوست های چرب و مستعد به آکنه 

وزن 110 گرم

حاوی کالاندولا

جلوگیری از خشکی پوست 

آبرسان

ترمیم کننده ، پاک کننده

شفاف کننده و مات کننده

در حال تامین

یکی از راه های مراقبت از پوست استفاده از شوینده های مناسب می باشد. این محصول می تواند تمامی الودگی ها را از روی پوست پاک کند و باعث نرمی و لطافت پوست شود.صابون تی تری دیترون برای شستشوی پوست صورت مناسب می باشد و افرادی که دارای پوست چرب و مستعد به آکنه هستند می توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند. همچنی به دلیل اینکه حاوی لانولین و موم طبیعی زنبور عسل می باشد از خشک شدن پوست جلوگیری می کند و از پوست در برابر رادیکال های آزاد و آلودگی های محیطی محافظت می کند. این محصول دارای خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی می باشد که می تواند مانع ایجاد چین و چروک و پیری زود رس پوست شود. به دلیل استفاده از روغن درخت چای در ترکیبات، این محصول دارای خاصیت ضد جوش و ضد قارچ می باشد. صابون تی تری دیترون می تواند چربی اضافه پوست را به خود جذب کند و پوست را ترمیم و پاک کند. استفاده از این صابون باعث از بین رفتن براقیت صورت می شود و پوست به حالت طبیعی خود بر میگردد.

ویژگی‌های خاص:

-حاوی موم طبیعی زنبور عسل با خاصیت محافظت از پوست

-حاوی روغن درخت چای با خاصیت ضد آکنه و ضد قارچ

-حاوی لانولین برای حفظ رطوبت و نرم کنندگی بیشتر

-مناسب جهت پوست‌های حساس و چرب و آکنه دار

-حاوی روغن نارگیل برای نرم کنندگی پوست

-آنتی سپتیک و آنتی باکتریال طبیعی

-جاذب چربی اضافه پوست

روش مصرف: برای استفاده از این محصول کافی است ابتدا پوست صورت خود را با آب ولرم بشوید و سپس به کمک یک لیف ملایم و یا اسفنج صابون را بر  روی پوست خود بمالید تا کف ایجاد شود. بعد از گذشت چند دقیقه پوست خود را با آب سرد بشویید.

ترکیبات: روغن پالم، روغن پالم کرنال، هیدروکسید سدیم، اسید چرب نارگیل، اسید چرب سویا، روغن درخت چای، وازلین، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، لانولین، موم زنبود عسل، سدیم کلراید، اتیلن دی آمین تترا استیک اسید، بوتیل هیدروکسی تولوئن، رنگ مجاز آرایشی و بهداشتی، آب دیونیزه.

هشدار مصرف:از تماس کف این محصول با چشم خودداری فرمایید و در صورت تماس با چشم، سریعا چشم را با آب فراوان بشوید. صابون تی تری دیترون را در جای خشک و خنک و به دور از تابش نور خورشید قرار دهید. به دور از دسترس کودکان نگهدار ی شود.

عنوان مشخصه
برند دیترون - Ditron
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده امین پاک سایه
وزن 110 گرم
نوع محصول صابون
جنسیت مصرف عمومی
فاقد ویتامین
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های چرب و آکنه دار
خاصیت آنتی باکتریالی قوی جهت مقابله با آکنه
ترکیبات روغن پالم، تالو، سدیم هیدروکسید، اسید چرب سویا، پالم کرنل، اسید چرب نارگیل، روغن درخت چای ، وازلین، موم زنبور عسل، لانولین، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، اتیلن دی آمین تترا استیک اسید، بوتیل هیدروکسی تولوئن، آب دیونیزه ، سدیم کلرید
روش مصرف صبح و شب، ابتدا پوست صورت را با آب ولرم مرطوب نموده و کف ایجاد شده از صابون تی تری دیترون را روی آن بمالید سپس پوست را با آب سرد شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید