داروتو
تصویر  صابون ضد جوش تی سی سی سیوند ۹۰ گرم

صابون ضد جوش تی سی سی سیوند ۹۰ گرم

Sivand Anti Acne T.C.C Soap 90gr

دسته بندی : ضد جوش بدن
ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب، دارای جوش‎ و آکنه

لایه بردار

ضد جوش و ضد قارچ

رفع بوی نامطبوع بدن

آنتی باکتریال و ضد التهاب

حاوی اسید لاکتیک و تری کلوکاربان

در حال تامین

جوش صورت یک بیماری شایع پوستی است که در آن منافذ پوست توسط مو، سبوم (یک ماده روغنی)، باکتری‌ها و سلول‌های مرده پوست مسدود می‌شوند. این انسدادها باعث ایجاد جوش‌های سر سیاه، جوش‌های سر سفید، ندول‌ها و سایر انواع جوش‌ها می‌شوند. اگر جوش دارید، بدانید که تنها نیستید، این شایع ترین بیماری پوستی است که مردم به آن تجربه می‌کنند. تخمین زده شده است که ۸۰ درصد افراد از ۱۱ تا ۳۰ سال حداقل نوع خفیف جوش را تجربه می‌کنند و اکثر افراد در برخی از دوره‌های زندگی خود تحت تأثیر آن قرار دارند. صابون ضد جوش تی سی سی سیوند دارای اثر ضد باکتری و ضد قارچ بوده در درمان آکنه و جوش صورت مورد مصرف قرار می‌گیرد. استفاده از این محصول بروز جوش‌های چرکی را کاهش می‌دهد. تی سی سی یک ترکیب شیمیایی موثر برای کنترل رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها است. افرادی که مبتلا به عفونت‌های قارچی هستند، این صابون انتخاب مناسبی برایشان است و همچنین عفونت‌های پوستی با منشا قارچ، مانند عفونت بین انگشتان ورزشکاران و بوی نامطبوع بدن را به خوبی ‌برطرف می‌نماید.

‌ویژگی‌های خاص:

-لایه بردار

-ضد جوش و ضد قارچ

-رفع بوی نامطبوع بدن

-آنتی باکتریال و ضد التهاب

-حاوی اسید لاکتیک و تری کلوکاربان

نحوه مصرف: کف حاصل از صابون را به مدت ۱ الی ۳ دقیقه روی پوست مرطوب باقی بماند و سپس آبکشی شود.

ترکیبات: چیبس صابون: (روغن پالم، اسید چرب نارگیل، سدیم هیدروکسید، اسید چرب پالم کرنل، اسید چرب سویا، سدیم کلراید و اتیلن دی آمین تترا استیک اسید و آب سختی گیری شده)، اسید لاکتیک، تری کلوکاربان، اسید سالسیلیک، موم زنبور عسل (بیزواکس) ،وازلین، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، بوتیل هیدروکسی تولوئن، آب سخت گیری شده

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند سیوند - Sivand
کشور سازنده ایران
به سفارش پارت شمیم دارو
وزن 90 گرم
نوع محصول صابون
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی اسید لاکتیک و تری کلوکاربان
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های چرب، دارای جوش‎ و آکنه‎
موارد مصرف ضد جوش
ترکیبات چیبس صابون: (روغن پالم، اسید چرب نارگیل، سدیم هیدروکسید، اسید چرب پالم کرنل، اسید چرب سویا، سدیم کلراید و اتیلن دی آمین تترا استیک اسید و آب سختی گیری شده)، اسید لاکتیک، تری کلوکاربان، اسید سالسیلیک، موم زنبور عسل (بیزواکس) ،وازلین، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، بوتیل هیدروکسی تولوئن، آب سخت گیری شده
روش مصرف کف حاصل از صابون را به مدت ۱ الی ۳ دقیقه روی پوست مرطوب باقی بماند و سپس آبکشی شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید