داروتو
تصویر  فتق بند دوطرفه قابل تنظیم مدل A-16 تینور سایز ایکس لارج
تصویر  فتق بند دوطرفه قابل تنظیم مدل A-16 تینور سایز ایکس لارج

فتق بند دوطرفه قابل تنظیم مدل A-16 تینور سایز ایکس لارج

Tynor HERNIA BELT Model A-16 X-Large

ویژگی ها

سایز ایکس لارج

پد آناتومیک

مواد نرم و سازگار با پوست

قابل تنظیم در قسمت شکم و پا

قالب خارجی از جنس اتافوم‌های خاص

سختی مناسب، وزن سبک، صاف و راحت بودن

1,125,000 تومان

دیواره شکم مانند یک لایه‌ی محافظ از اندام‌های داخل شکم در برابر آسیب مراقبت می‌کند. هنگامی که این لایه مقاومت خود را از دست می‌دهد، روده‌ها به زیر پوست نفوذ می‌کنند و باعث ایجاد برآمدگی قابل‌ مشاهده در سطح بدن می‌شوند که به این عارضه فتق شکمی گفته می‌شود. این بیرون‌زدگی می‌تواند ناشی از فشار اضافی به شکم باشد. البته سابقه خانوادگی و مشکلات بدو تولد نیز می‌تواند موجب فتق شود اما در بسیاری از موارد هم دلیل روشنی برای این مشکل وجود ندارد. فتق بند دوطرفه قابل تنظیم تینور مدل A-16 محصول کشور هندوستان است. این محصول با ایجاد فشار مناسب روی فتق، به جا انداختن فتق و به کاهش درد و کنترل عارضه کمک می‌کند. فتق بند به دور لگن بسته شده و پد‌های آن زیر شکم (روی ناحیه اینگوینال) قرار می‌گیرد و هیچگونه محدودیتی برای حرکت به وجود نمی‌آورد. این محصول برای بعد از عمل جراحی فتق، حمایت از ورم فتق و پیشگیری از پیشرفت فتق مناسب می‌باشد.

‌ویژگی‌های خاص:

-قابل تنظیم

-با کیفیت و بادوام

-پیشگیری از پیشرفت فتق

-مناسب بعد از عمل جراحی فتق

نحوه مصرف: فتق بند به دور لگن بسته شده و پدهای آن زیر شکم (روی ناحیه اینگوینال) قرار می‌گیرد و هیچ‌گونه محدودیتی برای حرکت به وجود نمی‌آورد. پدهای این محصول قابل تنظیم هستند و می‌توانند بر روی هر دو طرف یا یک طرف (با برداشتن پد) قرار بگیرند.

ترکیبات: فوم پلی اورتان،چسب پلی آمید؛ دارای تهویه هوا و بندهای قابل تنظیم

هشدار مصرف: پس از رویت برجستگی در ناحیه زیر شکم خود به پزشک مراجعه کنید. از حمل اجسام سنگین با توجه به افزایش فشار داخل شکمی جدا خودداری نمائید.

عنوان مشخصه
برند تینور - Tynor
کشور سازنده هند
شرکت سازنده تینور
نوع محصول فتق بند
جنسیت مصرف آقایان
سایز XL
موارد مصرف ایجاد فشار مناسب بر فتق جهت بازگرداندن آن به محل مد نظر، کاهش درد و کنترل عارضه، پیشگیری از پیشرفت عارضه
ترکیبات فوم پلی اورتان،چسب پلی آمید؛ دارای تهویه هوا و بندهای قابل تنظیم
روش مصرف فتق بند به دور لگن بسته شده و پدهای آن زیر شکم (روی ناحیه اینگوینال) قرار می‌گیرد و هیچ‌گونه محدودیتی برای حرکت به وجود نمی‌آورد. پدهای این محصول قابل تنظیم هستند و می‌توانند بر روی هر دو طرف یا یک طرف (با برداشتن پد) قرار بگیرند.
هشدار مصرف پس از رویت برجستگی در ناحیه زیر شکم خود به پزشک مراجعه کنید. از حمل اجسام سنگین با توجه به افزایش فشار داخل شکمی جدا خودداری نمائید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری محصول را با مواد شوینده‌ی ملایم و با آب کمتر از ۳۰ درجه سانتیگراد بشویید. در شستشوی محصول از مواد سفید کننده استفاده نکنید. از اتو کردن محصول خودداری کنید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید