داروتو
تصویر  قرص سیستین B6 زینک راموفارمین ۱۲۰ عددی
تصویر  قرص سیستین B6 زینک راموفارمین ۱۲۰ عددی

قرص سیستین B6 زینک راموفارمین ۱۲۰ عددی

Ramopharmin Cystin B6 Zink 120Tabs

ویژگی ها

جلوگیری از ریزش مو و درمان ناخن‌های شکننده

جلوگیری از تولید آنزیم ریزش مو

افزایش دهنده تکثیر کراتین

حاوی ویتامین B6 و زینک

در حال تامین

زینک یا روی یکی از ریز مغذی‌‌های ضروری است که برای حفظ سلامت پوست و مو بسیار حائز اهمیت است. بعلاوه روی یکی از ترکیبات ضروری برای تشکیل کراتین است و فعالیت آنزیمی که باعث ریزش مو می‌‌شود را مهار می‌‌کند. زینک همچنین با محافظت از سلول‌‌ها در مقابل استرس اکسیداتیو به حفظ سلامت موها و ناخن‌‌ها کمک کرده و مانع ریزش مو می‌شود. یکی از اصلی ‌ترین نشانه‌های کمبود زینک در بدن ریزش مو است. ویتامین B6، نیز یک فاکتور حیاتی برای جذب ال-سیستین است. این ویتامین نفوذ ال-سیستین را در مناطق حاوی کراتین امکان ‌پذیر می‌سازد. تعادل تغذیه‌ای بین ال-سیستین و ویتامین B6 یک امر ضروری است زیرا کمبود ویتامین ‌B6 باعث کاهش جذب ال-سیستین در مو و ناخن‌ها می‌شود. قرص سیستین B6 زینک راموفارمین، یکی از بهترین محصولات برای رفع مشکل ریزش مو است. ترکیبات تخصصی به کار رفته در فرمولاسیون این مکمل برای رفع نیازهای تغذیه‌ای پوست و مو طراحی شده است.

‌ویژگی‌های خاص:

-ساخت سلول‌های سالم

-تنظیم هورمون‌ها

-کمک به جذب مواد غذایی

-جلوگیری و درمان ریزش مو

-جلوگیری از تولید آنزیم ریزش مو

-افزایش‌دهنده تکثیر کراتین

-درمان ناخن‌های شکننده

نحوه مصرف: به مدت ۲ تا ۳ ماه روزانه ۴ قرص همراه وعده‌های غذایی میل شود.

ترکیبات: ال-سیستین، ال-آرژنین، ویتامین B6، زینک

هشدار مصرف: در صورت بارداری یا شیردهی قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. بیماران مبتلا به مشکلات کلیوی، تنفسی، قلبی-عروقی، دیابت و نقص سیستم ایمنی نباید از این محصول استفاده کنند. افرادی که به هر یک از ترکیبات محصول حساسیت دارند، از مصرف آن خودداری نمایند. مکمل‌های رژیمی غذایی جایگزین دارو در تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نیستند.

عوارض جانبی: در صورت بروز شدید عوارض جانبی مانند واکنش‌های شدید آلرژیک (مشکلات تنفسی، سفتی قفسه سینه، التهاب صورت، زبان و لب‌ها، کهیر و خارش) سریعا به پزشک یا مرکز درمانی مراجعه شود.

تداخل دارویی: محصولاتی که باعث افزایش جریان خون می‌گردند و نیز داروهای ضد فشار خون بالا از قبیل کاپتوپریل، انالاپریل، لوزارتان، والزارتان، دیلتیازم، امولدیپین، هیدروکلروتیازید، فوروزماید و … با این محصول تداخل دارند. داروهایی از قبیل آزاتیوپرین، سیکلوفسفامید یا پردنیزون که سیستم ایمنی را تضعیف می‌کنند، نباید بدون دستور پزشک همراه با این فرآورده مصرف شوند. آنتی بیوتیک‌های گروه کینولون‌ها و تتراسایکلین‌ها با زینک تداخل دارند، جذب زینک و این دسته از آنتی بیوتیک‌ها در سیستم گوارشی مهار می‌شوند. زینک موجود در قرص روکشدار راموفارمین می‌تواند جذب و عملکرد پنی سیلامین را کاهش دهد.

عنوان مشخصه
برند راموفارمین - Ramo Pharmin
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده راموفارمین
نوع محصول قرص
تعداد 120
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف تقویت ناخن، تقویت کننده پوست و مو
تداخل دارویی محصولاتی که باعث افزایش جریان خون می‌گردند و نیز داروهای ضد فشار خون بالا از قبیل کاپتوپریل، انالاپریل، لوزارتان، والزارتان، دیلتیازم، امولدیپین، هیدروکلروتیازید، فوروزماید و … با این محصول تداخل دارند. داروهایی از قبیل آزاتیوپرین، سیکلوفسفامید یا پردنیزون که سیستم ایمنی را تضعیف می‌کنند، نباید بدون دستور پزشک همراه با این فرآورده مصرف شوند. آنتی بیوتیک‌های گروه کینولون‌ها و تتراسایکلین‌ها با زینک تداخل دارند، جذب زینک و این دسته از آنتی بیوتیک‌ها در سیستم گوارشی مهار می‌شوند. زینک موجود در قرص روکشدار راموفارمین می‌تواند جذب و عملکرد پنی سیلامین را کاهش دهد.
عوارض جانبی در صورت بروز شدید عوارض جانبی مانند واکنش‌های شدید آلرژیک (مشکلات تنفسی، سفتی قفسه سینه، التهاب صورت، زبان و لب‌ها، کهیر و خارش) سریعا به پزشک یا مرکز درمانی مراجعه شود.
ترکیبات ال-سیستین، ال-آرژنین، ویتامین B6، زینک
روش مصرف به مدت ۲ تا ۳ ماه روزانه ۴ قرص همراه وعده‌های غذایی میل شود.
هشدار مصرف در صورت بارداری یا شیردهی قبل از مصرف با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید. بیماران مبتلا به مشکلات کلیوی، تنفسی، قلبی-عروقی، دیابت و نقص سیستم ایمنی نباید از این محصول استفاده کنند. افرادی که به هر یک از ترکیبات محصول حساسیت دارند، از مصرف آن خودداری نمایند. مکمل‌های رژیمی غذایی جایگزین دارو در تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نیستند.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از نور و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید