داروتو
تصویر  قرص فرفولیک الحاوی ۱۰۰ عددی
تصویر  قرص فرفولیک الحاوی ۱۰۰ عددی

قرص فرفولیک الحاوی ۱۰۰ عددی

Alhavi Ferfolic 100 F.C Tabs

دسته بندی : کم‌خونی
ویژگی ها

پیشگیری از کمبود آهن

تامین کننده انرژی

حاوی آهن و فولیک اسید

افزایش مقاومت در برابر بیماری‌ها

برطرف کننده خستگی مفرط و ضعف

در حال تامین

مشکل فقر آهن بسیار جدی و مهم است، زیرا  لازمه ساخت هموگلوبین، یعنی پروتئین موجود در گلبول‌های قرمز خون که به آن‌ها امکان حمل اکسیژن در بدن را می‌دهد، آهن است.  فقر آهن، منجر به پایین آمدن هموگلوبین خون می‌شود. در نتیجه باید برای رفع کم خونی اقدام کرد. اگر بدن با مشکل هموگلوبین پایین خون روبرو باشد، بافت‌ها و ماهیچه‌ها اکسیژن کافی دریافت نکرده و کارآمدی خود را از دست می‌دهند که نتیجه آن بیماری کم خونی است. از علل شایع فقر آهن و علت کم خونی می‌توان به مصرف ناکافی آهن به دلیل رژیم غذایی ضعیف یا رژیم‌های محدود کننده، بیماری التهابی روده، افزایش نیاز آهن در دوران بارداری و خونریزی در طی دوره‌های قاعدگی شدید یا خونریزی داخلی اشاره کرد. قرص فرفولیک الحاوی در درمان کم خونی ناشی از فقر آهن و اسید فولیک، خستگی مفرط و ضعف، مقاومت کم در برابر بیماری‌ها جلوگیری می‌کند. این فرآورده دارویی ضمن عدم ایجاد طعم فلزی در دهان سبب پذیرش بهتر توسط بیمار می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-پیشگیری از کمبود آهن

-تامین کننده انرژی

-حاوی آهن و فولیک اسید

-افزایش مقاومت در برابر بیماری‌ها

-برطرف کننده خستگی مفرط و ضعف

نحوه مصرف: بزرگسالان روزانه یک قرص مصرف کنند. این دارو را با معده خالی یک ساعت قبل یا دو ساعت بعد از غذا همراه با یک لیوان پر آب میل کنید. در صورت وجود ناراحتی‌های گوارشی، همراه با غذا میل شود.

ترکیبات: آهن، اسید فولیک

هشدار مصرف: در زمان بارداری در سه ماهه دوم و سوم، مصرف فرآورده‌های حاوی آهن تحت نظر پزشک متخصص مفید خواهد بود. در زمان شیردهی، عوارضی برای مصرف آن، ثبت نشده است. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای است و جهت پیشگیری، تشخیص و یا درمان بیماری‌ها نمی‌باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با پزشک یا مشاور سلامت خود مشورت نمایید. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید. در موارد زیر قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید: در صورت وجود هرگونه حساسیت به رنگ‌ها، غذاها، فولیک اسید و مواد محافظ. در صورت ابتلا به هر نوع کم خونی به جز کم خونی ناشی از فقر آهن فرآورده را بلعیده و از جویدن، باز کردن و یا خرد کردن آن خودداری نمایید. فرآورده‌های حاوی آهن را یک ساعت قبل و یا دو ساعت پس از مصرف داروهای آنتی اسید و غذاهایی مانند تخم مرغ، حبوبات و چای و قهوه مصرف کنید.

عوارض جانبی: علائم مصرف بیش از حد شامل عوارض شایع: یبوست، کرامپ، تهوع، اسهال و استفراغ و عوارض طولانی مدت: تشنج، گیجی، رنگ پریدگی، پوست مرطوب، خستگی غیر طبیعی، تنفس شدید و ضعف نبض به صورت تند و کوتاه خواهد بود. قرص فرفولیک سبب تیره شدن رنگ مدفوع می‌شود.

تداخل دارویی: در صورت مصرف همزمان با داروهای دیگر مانند تتراسایکلین‌ها، پنی سیلین و پانکراتین‌ها قبل از مصرف فرآورده با پزشک مشورت نمایید.

عنوان مشخصه
برند الحاوی - Alhavi
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده الحاوی
نوع محصول قرص
تعداد 100
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی آهن و فولیک اسید
موارد مصرف پیشگیری از کمبود آهن و تامین کننده انرژی
تداخل دارویی در صورت مصرف همزمان با داروهای دیگر مانند تتراسایکلین‌ها، پنی سیلین و پانکراتین‌ها قبل از مصرف فرآورده با پزشک مشورت نمایید.
عوارض جانبی علائم مصرف بیش از حد شامل عوارض شایع: یبوست، کرامپ، تهوع، اسهال و استفراغ و عوارض طولانی مدت: تشنج، گیجی، رنگ پریدگی، پوست مرطوب، خستگی غیر طبیعی، تنفس شدید و ضعف نبض به صورت تند و کوتاه خواهد بود. قرص فرفولیک سبب تیره شدن رنگ مدفوع می‌شود.
ترکیبات آهن، اسید فولیک
روش مصرف بزرگسالان روزانه یک قرص مصرف کنند. این دارو را با معده خالی یک ساعت قبل یا دو ساعت بعد از غذا همراه با یک لیوان پر آب میل کنید. در صورت وجود ناراحتی‌های گوارشی، همراه با غذا میل شود.
هشدار مصرف در زمان بارداری در سه ماهه دوم و سوم، مصرف فرآورده‌های حاوی آهن تحت نظر پزشک متخصص مفید خواهد بود. در زمان شیردهی، عوارضی برای مصرف آن، ثبت نشده است. این فرآورده مکمل تغذیه‌ای است و جهت پیشگیری، تشخیص و یا درمان بیماری‌ها نمی‌باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با پزشک یا مشاور سلامت خود مشورت نمایید. مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید. از مصرف محصول، پس از تاریخ انقضا خودداری نمایید. در موارد زیر قبل از مصرف با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید: در صورت وجود هرگونه حساسیت به رنگ‌ها، غذاها، فولیک اسید و مواد محافظ. در صورت ابتلا به هر نوع کم خونی به جز کم خونی ناشی از فقر آهن فرآورده را بلعیده و از جویدن، باز کردن و یا خرد کردن آن خودداری نمایید. فرآورده‌های حاوی آهن را یک ساعت قبل و یا دو ساعت پس از مصرف داروهای آنتی اسید و غذاهایی مانند تخم مرغ، حبوبات و چای و قهوه مصرف کنید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری فرآورده را دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید. دور از نور، رطوبت و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری نمایید.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید