داروتو
تصویر  قرص کلسی کر خوارزمی ۳۰ عددی
تصویر  قرص کلسی کر خوارزمی ۳۰ عددی

قرص کلسی کر خوارزمی ۳۰ عددی

Kharazmi Calcicare 30Tabs

دسته بندی : قرص منیزیم
ویژگی ها

کمک به سلامت استخوان

پیشگیری از پوکی استخوان

حاوی کلسیم، منیزیم، روی و ویتامین D3

57,200 تومان

قرص کلسی کر، دستیابی به حداکثر تراکم استخوانی و پیشگیری از استئوپروز در بزرگسالی، حفظ سلامت مادر و جنین در دوران بارداری و پیشگیری از فساد دندان و کمک به استحکام مینای دندان فراهم می‌آورد. منیزیم موجود در قرص کلسی کر متابولیسم کلسیم را تنظیم و در کنار نقش کلسیم در ساخت بافت‌های نرم به استحکام مینای دندان کمک می‌کند. روی یکی دیگر از ترکیبات موجود در این محصول است که به عنوان یک کوفاکتور مهم در تقسیم سلولی و ساخت آنزیم‌ها، DNA و RNA نقش دارد. میزان مناسب روی در این فرمولاسیون، فرآیند آنزماتیک و تقسیم سلولی را تنظیم می‌کند. روی در ساختار ماتریکس پروتئین‌های رشته‌ای که کلسیم مورد نیاز برای ساخت استخوان روی آن‌ها قرار می‌گیرد، مورد نیاز است. این محلول خوراکی حاوی ویتامین D3 نیز هست که جذب کلسیم را به خصوص از روده کوچک تسهیل می‌کند. این قرص غضروف ساز برای افرادی که از طریق رژیم غذایی، کلسیم، زینک، منیزیم و ویتامین D کافی دریافت نمی کنند و یا کسانی که در معرض کافی تابش نور خورشید نیستند، بسیار مفید خواهد بود و از بدن در مقابل بیماری های قلبی، پوکی استخوان و برخی دیگر از بیماری ها محافظت می نماید.

ویژگی‌های خاص:

-حاوی کلسیم، منیزیم، روی و ویتامین D3

-کمک به سلامت استخوان‌ها

-حاوی عصاره طبیعی پرتقال

-جلوگیری از پوکی استخوان

-فاقد گلوتن، لاکتوز و هر گونه رنگ و طعم دهنده مصنوعی

نحوه مصرف: روزانه ۱ تا ۲ عدد قرص یا طبق دستور پزشک یا داروساز مصرف شود.

ترکیبات: ویتامین D3، روی، کلسیم، منیزیم

هشدار مصرف: افراد مبتلا به سنگ کلیه از نوع کربنات کلسیم بایستی مکمل‌های کلسیم را تحت نظر پزشک مصرف نمایند. در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید. این فرآورده مکمل بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان نمی‌باشد. در صورت استفاده از داروهای خاص با پزشک مشورت نمایید.

تداخل دارویی: جذب خوراکی کلسیم با غذاهای فیبردار، غذاهای حاوی اگزالیک اسید (اسفناج) و غذاهای حاوی سبوس و فسفر (شیر و لبنیات) کم می‌شود. همچنین جذب این ماده همراه با آهن و آنتی بیوتیک‌هایی مانند سیپروفلوکساسین و تتراساکلین‌ها دچار اشکال خواهد شد.

عنوان مشخصه
برند خوارزمی - Kharazmi
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده خوارزمی
نوع محصول قرص
تعداد 30
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
موارد مصرف تقویت استحکام استخوان ها و دندان ها و جلوگیری از پوکی استخوان
تداخل دارویی جذب خوراکی کلسیم با غذاهای فیبردار، غذاهای حاوی اگزالیک اسید (اسفناج) و غذاهای حاوی سبوس و فسفر (شیر و لبنیات) کم می‌شود. همچنین جذب این ماده همراه با آهن و آنتی بیوتیک‌هایی مانند سیپروفلوکساسین و تتراساکلین‌ها دچار اشکال خواهد شد.
ترکیبات ویتامین D3، روی، کلسیم، منیزیم
روش مصرف روزانه ۱ تا ۲ عدد قرص یا طبق دستور پزشک یا داروساز مصرف شود.
هشدار مصرف افراد مبتلا به سنگ کلیه از نوع کربنات کلسیم بایستی مکمل‌های کلسیم را تحت نظر پزشک مصرف نمایند. در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایید. این فرآورده مکمل بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان نمی‌باشد. در صورت استفاده از داروهای خاص با پزشک مشورت نمایید.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری در مکان خشک و خنک (دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد) دور از نور و دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید