داروتو
تصویر  قطره ویتامین آ+د با طعم موز پدیابست ۳۰ میلی لیتر
تصویر  قطره ویتامین آ+د با طعم موز پدیابست ۳۰ میلی لیتر
تصویر  قطره ویتامین آ+د با طعم موز پدیابست ۳۰ میلی لیتر
تصویر  قطره ویتامین آ+د با طعم موز پدیابست ۳۰ میلی لیتر
تصویر  قطره ویتامین آ+د با طعم موز پدیابست ۳۰ میلی لیتر

قطره ویتامین آ+د با طعم موز پدیابست ۳۰ میلی لیتر

Pedia Best A+D Oral Drop With Banana Flavor 30ml

ویژگی ها

با طعم موز

جذب و هضم آسان

همراه سوزن برای چکاندن قطره

موثر در سلامت استخوان و بینایی

پیشگیری از بروز کمبود ویتامین A و D

در حال تامین

ویتامین A در بدن موجب رشد و نمو طبیعی بدن، ترمیم بافت، استخوان، تقویت چشم و واکنش ایمنی سالم بدن می‌شود. این ویتامین ترکیبی است که در ساختمان چشم، دندان و لثه نیز حضور داشته و عملکرد صحیح و حفظ سلامت اعضا را به دنبال دارد. طبق گفته انجمن اطفال آمریکا نوزادان شیرخوار باید روزانه ۴۰۰IU ویتامین دی دریافت نمایند. بیشترین تاثیر ویتامین D موجود در قطره آدوکید بر استخوان‌ها است و این کار را با جذب بیشتر کلسیم و فسفر روده انجام می‌دهد. کودکان برای رشد و تکامل به مواد غذایی و ریز مغذی‌های زیادی نیاز دارند. برخی ریز مغذی‌ها از طریق مواد غذایی برای بدن تامین نمی‌شوند و باید آن‌ها را از طریق مکمل‌های غذایی به دست آورد. قطره ویتامین آ+د پدیابست فاقد هرگونه طعم دهنده مصنوعی و مواد نگهدارنده است. این محصول به بهبود سلامت استخوان‌ها و تقویت بینایی کودک کمک می‌کند. طعم دلچسب موز این قطره سبب می‌شود تا فرزند شما به راحتی آن را قبول کرده و میل کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-ایجاد اشتهای بهتر

-تقویت قدرت عضلانی

-حاوی ویتامین A و D

-رشد همه بافت‌های بدن

-مولتی ویتامین مناسب کودکان

-رشد، شکل گیری و نگهداری استخوان‌ها

نحوه مصرف: اطفال زیر ۲ سال: روزانه ۱ میلی لیتر قطره ویتامین آ+د پدیابست ابتدا سرنگ را از دهانه، داخل بطری شیشه‌‌ای وارد نمایید و بطری را به صورت برعکس نگه دارید. یک میلی لیتر از مایع را داخل سرنگ بکشید. سرنگ را با احتیاط در دهان کودک قرار داده و خالی نمایید. پس از استفاده، سرنگ را با آب ولرم شستشو داده و سپس کاملا خشک نمایید.

ترکیبات: ویتامین A، ویتامین D3، ویتامین E، ویتامین C، گلیسرین، پروپیلن گلیکول، گلوکز مایع، سدیم بنزوات، اسید سیتریک، سدیم ادتا، سوربیتول، کستراویل، اسانس موز و آب خالص

هشدار مصرف: قبل از مصرف این قطره با پزشک یا کارشناس تغذیه مشورت کنید. جهت مصرف مقادیر بیشتر، حتما با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. این محصول جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نیست. محصول حداکثر تا ۳۰ روز مصرف شود.

عنوان مشخصه
برند پدیابست - Pedia Best
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیان سلامت پایدار
تحت لیسانس پرتغال
حجم 30 میلی لیتر
نوع محصول قطره
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان زیر ۲ سال
موارد مصرف حفظ سلامت استخوان، سلامت چشم و بینایی
ترکیبات ویتامین A، ویتامین D3، ویتامین E، ویتامین C، گلیسرین، پروپیلن گلیکول، گلوکز مایع، سدیم بنزوات، اسید سیتریک، سدیم ادتا، سوربیتول، کستراویل، اسانس موز و آب خالص
روش مصرف اطفال زیر ۲ سال: روزانه ۱ میلی لیتر قطره ویتامین آ+د پدیابست ابتدا سرنگ را از دهانه، داخل بطری شیشه‌‌ای وارد نمایید و بطری را به صورت برعکس نگه دارید. یک میلی لیتر از مایع را داخل سرنگ بکشید. سرنگ را با احتیاط در دهان کودک قرار داده و خالی نمایید. پس از استفاده، سرنگ را با آب ولرم شستشو داده و سپس کاملا خشک نمایید.
هشدار مصرف قبل از مصرف این قطره با پزشک یا کارشناس تغذیه مشورت کنید. جهت مصرف مقادیر بیشتر، حتما با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. این محصول جهت تشخیص، پیشگیری و یا درمان بیماری نیست. محصول حداکثر تا ۳۰ روز مصرف شود.
محفظه نگهدارنده بطری شیشه‌ای
شرایط نگهداری قطره خوراکی را درون جعبه، دور از نور و در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری و از یخ زدگی محافظت کنید. دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید