داروتو
تصویر  لاک جلوگیری از جویدن ناخن هیدرودرم ۸ میلی لیتر
تصویر  لاک جلوگیری از جویدن ناخن هیدرودرم ۸ میلی لیتر

لاک جلوگیری از جویدن ناخن هیدرودرم ۸ میلی لیتر

Hydroderm No More Bite 8ml

دسته بندی : مراقبت ناخن
ویژگی ها

تقویت کننده ریشه ناخن

حاوی عصاره سیر و کاکتوس

مناسب استفاده بزرگسال و کودکان

ممانعت از مکیدن انگشتان در کودکان

افزایش دهنده استحکام و انعطاف پذیری

جلوگیری از جویدن ناخن و پوست اطراف آن

حاوی ماده موثر و تلخ مزه دناتونیوم بنزوات با اثر تلخ کنندگی

در حال تامین

کودک شما ممکن است به دلایل زیادی مثل کنجکاوی، بی‌ حوصلگی، تسکین استرس، عادت یا تقلید، ناخن‌هایش را بجود. ناخن جویدن متداول ‌ترین مورد از به اصطلاح عادت‌های عصبی است که شامل مکیدن انگشت شست، پیچاندن مو یا کندن مو، دست کردن توی بینی و دندان ‌قروچه هستند. این عادت همچنین یکی از مواردی است که می‌تواند در بزرگسالی هم ادامه ‌یابد. بزرگ شدن می‌تواند بچه‌ها را مضطرب کند و بسیاری از این تنش‌ها و فشارها برای والدین قابل مشاهده نیست. لاک جلوگیری از جویدن ناخن هیدرودرم مناسب برای افراد بزرگسال و کودکان است که حاوی ترکيبی از مواد موثر و تلخ مزه است تا سبب ترک عادت جویدن ناخن شود. بنزوات دناتونيوم که در صورت تماس با دهان تلخی نسبتا شديدی ايجاد می‌‌نمايد و از اين طريق از جويدن ناخن، کوتيکول و مکيدن انگشتان توسط خردسالان و بزرگسالان ممانعت به عمل می‌‌آورد. 

‌ویژگی‌های خاص:

-حاوی عصاره سیر و کاکتوس

-ممانعت از مکیدن انگشتان در کودکان

-افزایش دهنده استحکام و انعطاف پذیری

-جلوگیری از جویدن ناخن و پوست اطراف آن

-حاوی ماده موثر و تلخ مزه دناتونیوم بنزوات با اثر تلخ کنندگی

نحوه مصرف: ابتدا سطح ناخن ها را کاملا تمیز و خشک نمایید. سپس به مقدار کافی از فرآورده را از طریق برس بر روی تمام سطح ناخن و پوست اطراف آن بمالید. مصرف را مجددا به روش قبلی تکرار نموده و اجازه دهید تا محلول کاملا خشک گردد. مصرف این فرآورده را یک روز در میان ادامه داده تا عادت جویدن ناخن یا مکیدن انگشت متوقف گردد. محلول جلوگیری از جویدن ناخن با فرمولاسیون کاملا شفاف می‌تواند به تنهایی یا بر روی لاک ناخن مورد استفاده قرار گیرد.

ترکیبات: اتیل استات، بوتیل استات، سلولز استات، بوتیرات، ایزو پروپیل الکل، آدیپیک اسید، نئوپنتیل گلیکول، تری ملیتیک آنهایدراید کوپلیمر، استیل تری بوتیل سیترات، آکرایلات کوپلیمر، بنزوات دناتونیوم، عصاره سیر، عصاره کاکتوس، CI۱۵۸۵۰

هشدار مصرف: قبل از مصرف بروشور داخل جعبه را مطالعه فرمایید. این محصول فقط جهت مصرف خارجی می باشد. از مالیدن لاک بر روی ناخن‌هایی که با فیلم روغنی پوشیده شده‌اند، خودداری نمایید.

عنوان مشخصه
برند هیدرودرم - Hydroderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس حیان
حجم 8 میلی لیتر
نوع محصول محلول
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
حاوی عصاره سیر، کاکتوس و دناتونیوم بنزوات
قابل استفاده برای ناخن
موارد مصرف جلوگیری از جویدن ناخن
ترکیبات اتیل استات، بوتیل استات، سلولز استات، بوتیرات، ایزو پروپیل الکل، آدیپیک اسید، نئوپنتیل گلیکول، تری ملیتیک آنهایدراید کوپلیمر، استیل تری بوتیل سیترات، آکرایلات کوپلیمر، بنزوات دناتونیوم، عصاره سیر، عصاره کاکتوس، CI۱۵۸۵۰
روش مصرف ابتدا سطح ناخن‌ها را کاملا تمیز و خشک نمایید. سپس به مقدار کافی از فرآورده را از طریق برس بر روی تمام سطح ناخن و پوست اطراف آن بمالید. مصرف را مجددا به روش قبلی تکرار نموده و اجازه دهید تا محلول کاملا خشک گردد. مصرف این فرآورده را یک روز در میان ادامه داده تا عادت جویدن ناخن یا مکیدن انگشت متوقف گردد. محلول جلوگیری از جویدن ناخن با فرمولاسیون کاملا شفاف می‌تواند به تنهایی یا بر روی لاک ناخن مورد استفاده قرار گیرد.
هشدار مصرف قبل از مصرف بروشور داخل جعبه را مطالعه فرمایید. این محصول فقط جهت مصرف خارجی می باشد. از مالیدن لاک بر روی ناخن‌هایی که با فیلم روغنی پوشیده شده‌اند، خودداری نمایید.
محفظه نگهدارنده شیشه‌ای
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید