داروتو
تصویر  لوسیون بدن ۲۰ درصد اوره پوست‌های خشک و حساس پرودرما ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  لوسیون بدن ۲۰ درصد اوره پوست‌های خشک و حساس پرودرما ۱۵۰ میلی لیتر
تصویر  لوسیون بدن ۲۰ درصد اوره پوست‌های خشک و حساس پرودرما ۱۵۰ میلی لیتر

لوسیون بدن ۲۰ درصد اوره پوست‌های خشک و حساس پرودرما ۱۵۰ میلی لیتر

Pro Derma 20% Urea Body Lotion 150ml

ویژگی ها

مناسب پوست‌های خشک، حساس و اگزمایی

فاقد چربی و اسانس

دارای بافتی سبک و جذب بالا

رفع خارش، پوسته ریزی، ترک خوردگی و قرمزی

رفع زبری پوست به خصوص در نواحی خشک بدن

حاوی کمپلکس‌های مرطوب کننده، عصاره شی باتر و کالاندولا

در حال تامین

لوسیون بدن ۲۰ درصد اوره پوست‌های خشک و حساس پرودرما، لطافت بخش پوست بوده و موجب رفع زبری پوست به خصوص در نواحی خشک بدن خواهد شد. این لوسیون خارش، پوسته ریزی، ترک خوردگی و قرمزی پوست را کاهش داده و التهابات پوست را تسکین می‌دهد. همچنین حاوی کمپلکس‌های مرطوب کننده بوده و موجب حفظ رطوبت طبیعی و مورد نیاز پوست خواهد شد. این محصول الاستیسیته و انعطاف پذیری پوست را افزایش داده و موجب قوام پوست می‌شود. از عصاره شی باتر و کالاندولا نیز در ترکیبات این محصول استفاده شده است. این محصول موجب تقویت ساختار لیپیدی پوست شده و پوست را به خوبی تقویت خواهد کرد. به علاوه از بافتی بسیار سبک برخوردار بوده و به سرعت جذب پوست خواهد شد. لوسیون بدن اوره پرودرما، فاقد چربی و اسانس بوده و برای پوست‌های خشک، حساس و اگزمایی بسیار مفید است.

ویژگی‌های خاص:

-تقویت ساختار لیپیدی پوست

-افزایش الاستیسیته و انعطاف پذیری پوست

-حفظ رطوبت طبیعی و مورد نیاز پوست

-تسکین دهنده التهابات پوست

-رفع خارش، پوسته ریزی، ترک خوردگی و قرمزی

-رفع زبری پوست به خصوص در نواحی خشک بدن

نحوه مصرف: در طی روز و به ویژه بعد از استحمام و یا بنا به نیاز به مقدار کافی از لوسیون بدن پرودرما را به آرامی بر روی پوست به ویژه نواحی خشک، زبر و خشن بدن مالیده و به آرامی ماساژ دهید. جهت جلوگیری از خشکی پوست، شستشوی صورت و بدن توسط پن کرم دار پرودرما در زمان استحمام توصیه می‌شود.

ترکیبات: اوره، ایزوهگزادگان، متیل گلوکز سسکویی استئارات، سدیم لاکتات، گلیسرین، ستئاریل الکل، سوربیتان استئارات، دایمتیکون، فنوکسی اتانول، اسید لاکتیک، پانتنول، مخلوط: سدیم لوریل لاکتیلات، سرامید، فیتواسفینکوسین، کلسترول، کربومر و گزانتن گام، پلی متیل متاکریلات، سدیم آسکوربیل فسفات، عصاره کالاندولا، سدیم PCA، مخلوط: PEF-۱۰۰، استئارات و گلیسریل استئارات، توکوفریل استات، شی باتر، هیالورونیک اسید، آکریلات/C۱۰-۳۰، آلکیل آکریلات کراس پلیمر، بیوتین، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند پرودرما - Pro Derma
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آراشیمی پارس
حجم 150 میلی لیتر
نوع محصول لوسیون
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی کمپلکس‌های مرطوب کننده، عصاره شی باتر و کالاندولا
فاقد چربی و اسانس
قابل استفاده برای بدن
مناسب برای پوست‌های خیلی خشک، حساس و اگزمایی
موارد مصرف مرطوب کننده و آبرسان
ترکیبات اوره، ایزوهگزادگان، متیل گلوکز سسکویی استئارات، سدیم لاکتات، گلیسرین، ستئاریل الکل، سوربیتان استئارات، دایمتیکون، فنوکسی اتانول، اسید لاکتیک، پانتنول، مخلوط: سدیم لوریل لاکتیلات، سرامید، فیتواسفینکوسین، کلسترول، کربومر و گزانتن گام، پلی متیل متاکریلات، سدیم آسکوربیل فسفات، عصاره کالاندولا، سدیم PCA، مخلوط: PEF-۱۰۰، استئارات و گلیسریل استئارات، توکوفریل استات، شی باتر، هیالورونیک اسید، آکریلات/C۱۰-۳۰، آلکیل آکریلات کراس پلیمر، بیوتین، آب دیونیزه
روش مصرف در طی روز و به ویژه بعد از استحمام و یا بنا به نیاز به مقدار کافی از لوسیون بدن پرودرما را به آرامی بر روی پوست به ویژه نواحی خشک، زبر و خشن بدن مالیده و به آرامی ماساژ دهید. جهت جلوگیری از خشکی پوست، شستشوی صورت و بدن توسط پن کرم دار پرودرما در زمان استحمام توصیه می‌شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید