داروتو
تصویر  لوسیون رولی ضد آفتاب انواع پوست پریم SPF50 بی رنگ ۵۰ میلی لیتر

لوسیون رولی ضد آفتاب انواع پوست پریم SPF50 بی رنگ ۵۰ میلی لیتر

Prime Invisible Roll-On Sunscreen Lotion 50ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

بی رنگ و دارای SPF50

مناسب ورزشکاران و افراد پر تحرک

فاقد چربی

حاوی ویتامین B3

افزایش نرمی و لطافت پوست

جلوگیری از پیری و خشکی پوست

مقاوم در برابر آب و تعریق تا ۲ ساعت

279,000 تومان

استفاده از کرم ضد آفتاب یکی از کارهای ضروری برای محافظت از پوست در مقابل اشعه‌های مضر نور آفتاب است. این محصولات با استفاده از فیلترهای مختلف مانع رسیدن اشعه‌های مضر و آسیب ‌رسان UVA و UVB به پوست شده و سلول‌های پوست را از آفتاب‌سوختگی محافظت می‌کنند. لوسیون رولی ضد آفتاب انواع پوست پریم SPF50 بی رنگ برای مصرف روزانه ورزشکاران و افراد پر تحرک بسیار مناسب بوده و با فرمولاسیون سبک و غیر چرب خود به خوبی روی پوست پخش می‌شود و در برابر آب و تعریق مقاوم است. ضدآفتاب رولی پریم به خاطر طراحی خوبش، کاربرد آسان و راحتی دارد و با دارا بودن ترکیبات مفید پوست را رطوبت رسانی کرده و از خشکی آن جلوگیری می‌نماید. این لوسیون ضدآفتاب حاوی ویتامین B3 است که در افزایش نرمی و لطافت پوست موثر بوده و با دارا بودن SPF50 به خوبی از پوست در برابر اشعه UVA و UVB محافظت می‌کند و مانع از پیری زودرس آن می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-فرمولاسیون سبک

-محافظت بسیار قوی

-افزایش نرمی و لطافت پوست

-دارای ترکیبات مرطوب کننده

-جلوگیری از پیری و خشکی پوست

-محافظت از پوست در برابر اشعه UVA و UVB

نحوه مصرف: قبل از مصرف بطری را به خوبی تکان دهید و در صورت عدم حساسیت لوسیون پرایم را حداقل ۱۵ دقیقه قبل از قرار گرفتن در مقابل آفتاب بر روی پوست خشک و تمیز ماساژ دهید. مصرف محصول را هر ۲ ساعت یک بار در شرایط عادی، ۸۰ دقیقه پس از شنا و تعریق و فورا پس از استفاده از حوله تجدید نمایید.

ترکیبات: آب، هوموسالات، گلیسیرین، پروپیلن گلیکول، دی اکسید تیتانیوم، اکتو کرایلن، بوتیلن گلیکول، ایزودست-۶،  اولت-۱۰، آلومینا، استئارات آلومینیوم، سایمتیکون، آلکیل بنزوات، پلی هیدروکسی استئاریک اسید، استئاریک اسید، دی اتیل آمینو هیدروکسی بنزوئیل هگزیل بنزوات، پلی گلیسریل-۵ دی اولئات، ستئارت -۲، پروتئین هیدرولیز شده ابریشم، دی آزولیدینیل اوره، فنوکسی اتانول، پی ای جی -۱۲۰ متیل گلوکز دی اولئات، استایرن/آکریلات کوپلیمر، پلی آکریل آمید، ایزوپارافین، لورت-۷، توکوفریل استات، نیکوتینامید

هشدار مصرف: پیش از مصرف تست حساسیت انجام شود. در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند پریم - Prime
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 50 میلی لیتر
نوع محصول لوسیون
رنگ بی رنگ
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف کودکان، بزرگسالان
حاوی ویتامین B3
فاقد چربی
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف ضد آفتاب
SPF 50
ترکیبات آب، هوموسالات، گلیسیرین، پروپیلن گلیکول، دی اکسید تیتانیوم، اکتو کرایلن، بوتیلن گلیکول، ایزودست-۶،  اولت-۱۰، آلومینا، استئارات آلومینیوم، سایمتیکون، آلکیل بنزوات، پلی هیدروکسی استئاریک اسید، استئاریک اسید، دی اتیل آمینو هیدروکسی بنزوئیل هگزیل بنزوات، پلی گلیسریل-۵ دی اولئات، ستئارت -۲، پروتئین هیدرولیز شده ابریشم، دی آزولیدینیل اوره، فنوکسی اتانول، پی ای جی -۱۲۰ متیل گلوکز دی اولئات، استایرن/آکریلات کوپلیمر، پلی آکریل آمید، ایزوپارافین، لورت-۷، توکوفریل استات، نیکوتینامید
روش مصرف قبل از مصرف بطری را به خوبی تکان دهید و در صورت عدم حساسیت لوسیون پرایم را حداقل ۱۵ دقیقه قبل از قرار گرفتن در مقابل آفتاب بر روی پوست خشک و تمیز ماساژ دهید. مصرف محصول را هر ۲ ساعت یک بار در شرایط عادی، ۸۰ دقیقه پس از شنا و تعریق و فورا پس از استفاده از حوله تجدید نمایید.
هشدار مصرف پیش از مصرف تست حساسیت انجام شود. در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده قوطی رول‌ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید