داروتو
تصویر  لوسیون مو بستنی قهوه بدون آبکشی بیول ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  لوسیون مو بستنی قهوه بدون آبکشی بیول ۲۵۰ میلی لیتر

لوسیون مو بستنی قهوه بدون آبکشی بیول ۲۵۰ میلی لیتر

Biol Hair Lotion Ice Cream Coffee 250ml

ویژگی ها

مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده

بدون آبکشی

رفع التهابات پوستی

جلوگیری از ریزش مو

احیا و مراقبت از تارهای مو

غنی شده با کلاژن هیدرولیز شده و کراتین

حاوی روغن‌های آرگان، جوجوبا، نارگیل و عصارهای جینسینگ، بابونه

104,300 تومان

روغن جوجوبا در واقع یک موم مایع است که در حالت ارگانیک و خالص به رنگ طلایی روشن دیده می‌شود. روغن جوجوبا خاصیت مرطوب ‌کنندگی بسیار خوبی دارد و نرم‌ کننده‌ای ایده‌آل برای موها محسوب می‌شود. استفاده از روغن جوجوبا درمانی مناسب برای وز شدن و خشکی موها است. در لوسیون مو بستنی قهوه بدون آبکشی بیول، از روغن جوجوبا استفاده شده که مقدار زیادی سرامید دارد که باعث پوشاندن سلول‌های پوست می‌شود و مسئول آبرسانی بوده و به سرعت جذب پوست می‌شود و اثری از آن روی پوست باقی نمی‌ماند و سبب ایجاد سپر محکمی در برابر از دست رفتن رطوبت و مواد آلرژی ‌زا و همچنین گرد و غبار می‌باشد و با رفع خشکی، پوست و مو را مرطوب نگه می‌دارد و سلامت را به آن برمی‌گرداند. علاوه بر این در ترکیبات لوسیون مو بدون آبکشی بیول، از روغن نارگیل استفاده شده که یک درمان کننده طبیعی برای رشد بیشتر و درخشندگی موها می‌باشد و به علت داشتن اسید لوریک، جلوی از دست رفتن پروتئین مو را می‌گیرد و به عنوان یک سد محافظ برای هر نوع مویی مناسب بوده و با فعالیت‌های قوی آنتی باکتریال سبب از بین بردن باکتری‌ها و قارچ‌ها می‌شود. همچنین این محصول با داشتن کافئین و جنیسینگ باعث تقویت، نرمی و انعطاف پذیری بیشتر شده و سبب افزایش مقاومت موها در برابر نیروی کشش می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-جلوگیری از ریزش مو

-رفع التهابات پوستی

-احیا و مراقبت از تارهای مو

-حاوی پروتئین هیدرولیز شده ابریشم و کلاژن

-حاوی روغن‌های آرگان، جوجوبا، نارگیل و عصارهای جینسینگ، بابونه

نحوه مصرف: پس از شستشو و خشک نمودن تارهای مو، لوسیون مو بستنی قهوه بیول را بر روی تارهای مو استفاده کنید و با دست و یا شانه ساقه‌های مو را ماساژ دهید و فرم دلخواه را روی مو ایجاد نمایید. پس از استفاده از لوسیون نیازی به آبکشی موهای سر وجود ندارد. لازم به ذکر است این محصول دارای قدرت نگهدارندگی بر روی مو نیست.

ترکیبات: روغن جوجوبا، روغن آراگان، روغن نارگیل، عصاره جوانه کافئین، عصاره جینسینگ، عصاره بابونه، کراتین هیدرولیز شده، پروتئین هیدرولیز شده، کلاژن هیدرولیز شده، ستئاریل الکل، دکسپانتول، ویتامین E، نگهدارنده، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آب دیونیزه

هشدار مصرف: از تماس محصول با ریشه مو و پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند بیول - Biol
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ژاله نور
به سفارش شکوفا منش
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول لوسیون مو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن‌های آرگان، جوجوبا، نارگیل و عصارهای جینسینگ، بابونه
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای آسیب دیده و رنگ شده
موارد مصرف تقویت و مرطوب کردن موها
ترکیبات روغن جوجوبا، روغن آراگان، روغن نارگیل، عصاره جوانه کافئین، عصاره جینسینگ، عصاره بابونه، کراتین هیدرولیز شده، پروتئین هیدرولیز شده، کلاژن هیدرولیز شده، ستئاریل الکل، دکسپانتول، ویتامین E، نگهدارنده، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آب دیونیزه
روش مصرف پس از شستشو و خشک نمودن تارهای مو، لوسیون مو بستنی قهوه بیول را بر روی تارهای مو استفاده کنید و با دست و یا شانه ساقه‌های مو را ماساژ دهید و فرم دلخواه را روی مو ایجاد نمایید. پس از استفاده از لوسیون نیازی به آبکشی موهای سر وجود ندارد. لازم به ذکر است این محصول دارای قدرت نگهدارندگی بر روی مو نیست.
هشدار مصرف از تماس محصول با ریشه مو و پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید