داروتو
تصویر  لوسیون و مرطوب کننده دست و بدن آووکادو دافی ۴۷۰ میلی لیتر
تصویر  لوسیون و مرطوب کننده دست و بدن آووکادو دافی ۴۷۰ میلی لیتر

لوسیون و مرطوب کننده دست و بدن آووکادو دافی ۴۷۰ میلی لیتر

Dafi Hand & Body Lotion 470ml

ویژگی ها

مناسب پوست‌های خشک و حساس

مناسب استفاده روزانه

جلوگیری از خشکی پوست

نرم کننده و مرطوب کننده پوست

بدون ایجاد حس چربی روی پوست

تقویت کننده پوست‌های حساس با ترکیبات غنی

حاوی روغن آووکادو، ویتامین C، شی باتر و روغن نارگیل

در حال تامین

داشتن پوشت خشک و حساس نیاز به رطوبت رسانی و تقویت دارد. پوست خشک نمی‌تواند آب را در خود حفظ کند یا این که رطوبت را به خود جذب نماید، به همین علت مدام دهیدراته است و مشکلاتی از قبیل زبری، تیرگی، ایجاد چین و چروک، خارش و حتی زخم برای آن رقم می‌خورند. اگر پوست حساس باشد نسبت به موارد گوناگون و تحریک کننده، واکنش بیشتری نشان داده و مدام قرمز، ملتهب و متورم خواهد بود. استفاده از لوسیون بدن و محصولات نرم کننده دیگر این مشکل را کاهش می‌دهد و پوستی روشن و درخشان به ارمغان می‌آورد. لوسیون و مرطوب کننده آووکادو دافی مناسب برای دست و بدن بوده که با قدرت رطوبت رسانی بالایی که دارد سبب افزایش نرمی و شادابی پوست می‎گردد. این محصول برای استفاده روزانه مخصوصا بعد از حمام انتخاب مناسبی است و برای پوست‎های خشک و حساس قابل استفاده است. لوسیون بدن دافی برای جلوگیری از خشکی پوست، ترمیم کننده پوست‎های حساس و افزایش نرمی و لطافت پوست بهترین انتخاب است. در ترکیبات آن از روغن نارگیل، روغن شی باتر و روغن بادام نیز استفاده شده است.

‌ویژگی‌های خاص:

-تغذیه کننده پوست

-دارای قابلیت جذب سریع

-بدون ایجاد حس چربی روی پوست

-حاوی روغن آرگان و ویتامین B5 و E

-تقویت کننده، جوانساز و احیا کننده پوست

نحوه مصرف: روزانه روی پوست دست و بدن خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید. در صورت نیاز در طول روز تکرار کنید. برای بهترین نتیجه روزانه بعد از شستشو استفاده شود.

ترکیبات: مخلوط آراچیدیل الکل، بهنیل الکل و آرچیدیل گلوکوزاید، ستیل پالمیتات، اوسرین، پلی آکریلات کراس پلیمر 6، گلیسرین، پلی سوربات 2، کاپریلیک کاپریک گلیسرید، گلیسریل استئارات، روغن آووکادو، وازلین، اوره، C15-C13 آلکان، ستیل الکل، کاپریلیل گلایکول، هیالورونیک اسید، ویتامین C، شی باتر، روغن نارگیل، روغن آرگان، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی، استئاریک اسید، گلیسریل گلوکوزاید، ویتامین B5، ویتامین E، مخلوط فنوکسی اتانول و اتیل هگزیل گلیسرین، آلانتوئین، تری اتانول آمین، کربومر، ا.د.ت.آ، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده حساسیت، مصرف را قطع کرده و با پزشک مشورت نمایید. فقط برای استعمال خارجی است. از تماس محصول به داخل چشم خودداری کنید، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند دافی - Dafi
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده سیلانه سبز
حجم 470 میلی لیتر
نوع محصول لوسیون
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن آووکادو، ویتامین C، شی باتر، روغن نارگیل، روغن آرگان و ویتامین B5 و E
قابل استفاده برای دست و بدن
مناسب برای پوست‌های خشک و حساس
موارد مصرف مرطوب کننده
ترکیبات مخلوط آراچیدیل الکل، بهنیل الکل و آرچیدیل گلوکوزاید، ستیل پالمیتات، اوسرین، پلی آکریلات کراس پلیمر 6، گلیسرین، پلی سوربات 2، کاپریلیک کاپریک گلیسرید، گلیسریل استئارات، روغن آووکادو، وازلین، اوره، C15-C13 آلکان، ستیل الکل، کاپریلیل گلایکول، هیالورونیک اسید، ویتامین C، شی باتر، روغن نارگیل، روغن آرگان، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی، استئاریک اسید، گلیسریل گلوکوزاید، ویتامین B5، ویتامین E، مخلوط فنوکسی اتانول و اتیل هگزیل گلیسرین، آلانتوئین، تری اتانول آمین، کربومر، ا.د.ت.آ، آب دیونیزه
روش مصرف روزانه روی پوست دست و بدن خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید. در صورت نیاز در طول روز تکرار کنید. برای بهترین نتیجه روزانه بعد از شستشو استفاده شود.
هشدار مصرف در صورت مشاهده حساسیت، مصرف را قطع کرده و با پزشک مشورت نمایید. فقط برای استعمال خارجی است. از تماس محصول به داخل چشم خودداری کنید، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید