داروتو
تصویر  ماسک مو عصاره دانه کاکائو موهای رنگ شده و آسیب دیده بیول ۵۰۰ میلی لیتر
تصویر  ماسک مو عصاره دانه کاکائو موهای رنگ شده و آسیب دیده بیول ۵۰۰ میلی لیتر

ماسک مو عصاره دانه کاکائو موهای رنگ شده و آسیب دیده بیول ۵۰۰ میلی لیتر

Biol Hair Mask Cocoa Extract 500ml

ویژگی ها

مناسب موهای رنگ شده و آسیب دیده

اکسیژن رسانی به تارهای مو

مغذی و استحکام بخش تارهای مو

حاوی عصاره دانه کاکائو و کراتین هیدرولیز شده

ایجاد جذب کامل مواد مغذی موجود در خون به تارهای مو

در حال تامین

تغذیه از مهم ترین عوامل تقویت ریشه و تارهای مو می‌باشد و بهره گیری از یک برنامه غذایی کامل می‌تواند بسیار از مشکلات و کمبودهای ریشه مو را جبران نماید. ماسک مو عصاره دانه کاکائو موهای رنگ شده و آسیب دیده بیول که موجب ترمیم و تغذیه کنندگی تارهای موی آسیب دیده و بسیار نازک می‎گردد. این ماسک مو به دلیل وجود ترکیبات موثری که دارد موجب جلوگیری از ریزش مو برای انواع موهای آسیب دیده می‎شود. ماسک مو بیول تارهای مو را در برابر آلودگی‎ها محافظت کرده وبا ایجاد جذب کامل مواد مغذی موجود در خون به تارهای مو موجب ترمیم و تغذیه خواهند شد. کاکائو یکی از غنی ‎ترین مواد مغذی موجود در جهان می‎باشد. کاکائو با افزایش تحریک میان سلولی که نتیجه‎ای جز بالا رفتن سوخت و ساز سلولی ندارد، این عمل یک نتیجه بزرگ دارد که آزاد شدن کلیه خواص ویتامین‎ها و مواد معدنی در سلول‎ها می‎باشد. عنصر آهن این ماسک کلیه کمبود این ماده معدنی را در ساقه مو جبران نموده و باعث گردش خون بالا و جذب کامل مواد مغذی و استحکام بی نظیر موها می‎گردد.

‌ویژگی‌های خاص:

-جلوگیری از ریزش مو

-محافظت در برابر آلودگی‎ها

-اکسیژن رسانی به تارهای مو

-تغذیه مو و استحکام بخش تارهای مو

-ایجاد جذب کامل مواد مغذی موجود در خون به تارهای مو

نحوه مصرف: پس از شستشوی کامل گیسوان، ماسک مو را بر روی موی نمدار قرار داده و کاملا ماساژ داده تا مواد فعال ماسک در کلیه قسمت‌های مو پخش گردد. ۵ دقیقه صبر نموده و سپس با آب ولرم آبکشی گردد.

ترکیبات: عصاره دانه کاکائو، روغن آرگان، کراتین هیدرولیزه شده، ستیل استئاریل الکل، لانولین، ستریمونیوم برماید، گلیسرین، توکوفرول، ویتامین A، دکسپانتول، اسید اسکوربیک، آب دیونیزه، رنگ Cl 19140، Cl 42090، Cl14720

هشدار مصرف: از تماس محصول با ریشه مو و پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند بیول - Biol
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده رخ آذین رویا
به سفارش شکوفا منش
حجم 500 میلی لیتر
نوع محصول ماسک مو
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره دانه کاکائو و کراتین هیدرولیز شده
قابل استفاده برای مو
مناسب برای موهای آسیب دیده و رنگ شده
موارد مصرف مغذی و احیا کننده
ترکیبات عصاره دانه کاکائو، روغن آرگان، کراتین هیدرولیزه شده، ستیل استئاریل الکل، لانولین، ستریمونیوم برماید، گلیسرین، توکوفرول، ویتامین A، دکسپانتول، اسید اسکوربیک، آب دیونیزه، رنگ Cl 19140، Cl 42090، Cl14720
روش مصرف پس از شستشوی کامل گیسوان، ماسک مو را بر روی موی نمدار قرار داده و کاملا ماساژ داده تا مواد فعال ماسک در کلیه قسمت‌های مو پخش گردد. ۵ دقیقه صبر نموده و سپس با آب ولرم آبکشی گردد.
هشدار مصرف از تماس محصول با ریشه مو و پوست سر ممانعت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید