داروتو
تصویر  مایع شوینده غیر صابونی بدن پوست‌های چرب و دارای آکنه سبوما آردن ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  مایع شوینده غیر صابونی بدن پوست‌های چرب و دارای آکنه سبوما آردن ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  مایع شوینده غیر صابونی بدن پوست‌های چرب و دارای آکنه سبوما آردن ۲۵۰ میلی لیتر

مایع شوینده غیر صابونی بدن پوست‌های چرب و دارای آکنه سبوما آردن ۲۵۰ میلی لیتر

Ardene Sebuma Liquipain Body Wash 250ml

دسته بندی : ضد جوش بدن
ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب و دارای آکنه

بازسازی کننده پوست

کنترل کننده ترشح چربی

رفع چربی اضافی پوست

فاقد صابون

بدون ایجاد خشکی و حساسیت

کمک به کاهش جوش و آکنه در نواحی پشت، بازوها، شانه‌ها و سینه

در حال تامین

عصاره رزماری یکی دیگر از عصاره‌های به کار رفته در مایع شوینده غیر صابونی بدن پوست‌های چرب و دارای آکنه سبوما آردن می‌باشد که علاوه بر جوانسازی پوست به درمان لکه‌ها و جوش‌های پوستی کمک کرده و آن‌ها را از بین می‌برد. مایع شوینده غیر صابونی سبوما همچنین حاوی عصاره گیاه هاماملیس می‌باشد که علاوه بر پاک کردن پوست از هر نوع آلودگی، آبرسانی لازم را برای پوست انجام داده و به حفظ رطوبت آن کمک می‌کند. علاوه بر آن، منافذ باز پوست را مسدود کرده و از رشد باکتری‌ها و ایجاد آکنه بر روی پوست جلوگیری می‌کند و pH پوست را تنظیم می‌کند. از عصاره‌ی این گیاه برای استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی پوست چرب استفاده می‌کنند زیرا در عین مرطوب و با طراوت نگه داشتن پوست به کوچک شدن منافذ پوست کمک کرده و از ایجاد آکنه جلوگیری می‌کند. علاوه بر این موارد، این مایع شوینده غیر صابونی حاوی خواص بابونه نیز می‌باشد. عصاره بابونه موجود در آن به سبب خاصیت ضد التهابی و آنتی باکتریال خود در کاهش التهاب پوست و آکنه بسیار موثر است، علاوه بر آن پوست را روشن کرده و باعث جوان سازی پوست می‌گردد.

‌ویژگی‌های خاص:

-بازسازی کننده پوست

-رفع چربی اضافی پوست

-کنترل کننده ترشح چربی

-بدون ایجاد خشکی و حساسیت

-کمک به کاهش جوش و آکنه در نواحی پشت، بازوها، شانه‌ها و سینه

نحوه مصرف: مقدار کافی از فرآورده را بر روی کف دست‌ها و یا لیف غیر زبر ریخته و بر روی پوست مرطوب و خیس بدن به آرامی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت ۳ دقیقه بر روی پوست نگاه داشته و سپس با آب ولرم به صورت کامل شستشو دهید.

ترکیبات: اسید سالیسیلیک، گلوکونات روی، عصاره Spiraea Ulmaria، عصاره گریپ فروت، عصاره بابونه، عصاره رزماری، عصاره هاماملیس، عصاره نعنا،‌ کوکامیدو پروپیل بتائین، آمونیوم لورت سولفات، دی سدیم لورت سولفوسوکسینات، TEA-لورت سولفات، لوریل گلوکوزاید، پلی کوارترنیوم-۷، PEG-7 گلیسریل کوکوات، پروپیلن گلیکول، گلیسرین، پانتنول، کوکامیدو DEA، توکوفریل استات، سدیم کلراید، دی سدیم ا.د.ت.آ، DMDM هیدانتوئن، متیل کلرایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. قبل از مصرف بروشور داخل جعبه را به دقت مطالعه کنید. در صورت تماس با چشم‌ها، آن‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. فقط جهت مصارف خارجی است. مصرف این فرآورده جهت کودکان کمتر از ۳ سال توصیه نمی‌گردد.

عنوان مشخصه
برند آردن - Ardene
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار پارس حیان
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول مایع
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
فاقد صابون
قابل استفاده برای بدن
مناسب برای پوست‌های چرب، دارای جوش‎ و آکنه‎
موارد مصرف شوینده
ترکیبات اسید سالیسیلیک، گلوکونات روی، عصاره Spiraea Ulmaria، عصاره گریپ فروت، عصاره بابونه، عصاره رزماری، عصاره هاماملیس، عصاره نعنا،‌ کوکامیدو پروپیل بتائین، آمونیوم لورت سولفات، دی سدیم لورت سولفوسوکسینات، TEA-لورت سولفات، لوریل گلوکوزاید، پلی کوارترنیوم-۷، PEG-7 گلیسریل کوکوات، پروپیلن گلیکول، گلیسرین، پانتنول، کوکامیدو DEA، توکوفریل استات، سدیم کلراید، دی سدیم ا.د.ت.آ، DMDM هیدانتوئن، متیل کلرایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف مقدار کافی از فرآورده را بر روی کف دست‌ها و یا لیف غیر زبر ریخته و بر روی پوست مرطوب و خیس بدن به آرامی ماساژ دهید. کف حاصله را به مدت ۳ دقیقه بر روی پوست نگاه داشته و سپس با آب ولرم به صورت کامل شستشو دهید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف نموده و با پزشک خود مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. قبل از مصرف بروشور داخل جعبه را به دقت مطالعه کنید. در صورت تماس با چشم‌ها، آن‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. فقط جهت مصارف خارجی است. مصرف این فرآورده جهت کودکان کمتر از ۳ سال توصیه نمی‌گردد.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید