داروتو
تصویر  محلول میسلار واتر روشن کننده صورت ملالیفت درمالیفت ۲۵۰ میلی لیتر
تصویر  محلول میسلار واتر روشن کننده صورت ملالیفت درمالیفت ۲۵۰ میلی لیتر

محلول میسلار واتر روشن کننده صورت ملالیفت درمالیفت ۲۵۰ میلی لیتر

Dermalift Melalift Lightening & Depigmenting Micellar Cleansing Water 250ml

دسته بندی : میسلار واتر
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

پاک کننده آرایش صورت

بدون نیاز به آبکشی

کمک به رفع لک و تیرگی‎های پوست

فاقد الکل، پارابن، رنگ و مواد صابونی

حاوی مواد پروبیوتیک جهت حفظ فلور طبیعی پوست

در حال تامین

دلایل زیادی در به وجود آمدن لک صورت دخالت دارند. آفتاب سوختگی، تغذیه ناسالم، مصرف دارو، ژنتیک و بارداری از عوامل به وجود آمدن لک‌های پوستی روی صورت هستند. پزشکان پوست و زیبایی پس از معاینه دقیق پوست و پیدا کردن دلایل لک و تیرگی روی صورت، بسته به عمق لک پوست، ضد لک و روشن کننده تجویز می‌کنند. ضد لک و روشن کننده پوست کم کم لک‌ها و تیرگی‌ها را از بین می‌برد و زیبایی و شفافیت مجدد به پوست می دهد. محلول میسلار واتر روشن کننده صورت ملالیفت درمالیفت محصولی مناسب برای پاک کردن آرایش صورت با خاصیت ضد لک و تیرگی پوست صورت است که می‎تواند تاثیر مستقیمی بر روی لک‎های صورت بگذارد. این محصول دارای pH فیزیولوژیک متناسب با نوع پوست بوده و باعث ایجاد اختلال در شرایط عادی پوست نخواهد شد. این محصول بعد از استفاده نیازی به آبکشی نداشته و به دلیل ترکیبات موثری که دارد به راحتی جذب پوست شده و خواص خود را تکمیل می‎نماید. 

ویژگی‌های خاص:

-پاک کننده آرایش صورت

-کمک به رفع لک و تیرگی‎های پوست

-فاقد الکل، پارابن، رنگ و مواد صابونی

-دارای pH فیزیولوژیک و بدون نیاز به آبکشی

-حاوی مواد پروبیوتیک جهت حفظ فلور طبیعی پوست

نحوه مصرف: یک تکه پنبه یا پد آرایشی را به محلول میسلار واتر درمالیفت آغشته نموده و پوست خود را به آرامی پاک کنید. پس از پاک کردن پوست نیازی به شستشوی مجدد با آب نمی‎باشد. از محلول ملالیفت می‎توانید تا دوبار در طی شبانه روز استفاده نمایید.

ترکیبات: پی ای جی 6 کاپریلیک کاپریک گلیسرید، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، دسیل گلوکوزاید، عصاره برگ چای سبز، پلی اتیلن گلیکول 7 گلیسیریل کوکوآت، گلیسیرین، عصاره تمشک قرمز و عصاره تمشک سیاه، دیازولیدین اوره و سدیم بنزوات و پتاسیم سوربایت، اسید سالسیلیک، سدیم کوکو آمفواستات، عصاره شیرین بیان، مالتو دکسترین و لاکتو باسیلوس فرمنت، اسید آزالئیک، 4-بوتیل رزورسینول، ا د ت ا، اسید سیتریک، اسانس مجاز آرایشی، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. مراقب باشید محلول داخل چشم نشود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند درمالیفت - Dermalift
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده صنایع شیمیایی اریس
حجم 250 میلی لیتر
نوع محصول میسلار واتر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی مواد پروبیوتیک
فاقد الکل، پارابن، رنگ و مواد صابونی
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف پاک کننده آرایش، کمک به رفع لک و تیرگی‎های پوست
ترکیبات پی ای جی 6 کاپریلیک کاپریک گلیسرید، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، دسیل گلوکوزاید، عصاره برگ چای سبز، پلی اتیلن گلیکول 7 گلیسیریل کوکوآت، گلیسیرین، عصاره تمشک قرمز و عصاره تمشک سیاه، دیازولیدین اوره و سدیم بنزوات و پتاسیم سوربایت، اسید سالسیلیک، سدیم کوکو آمفواستات، عصاره شیرین بیان، مالتو دکسترین و لاکتو باسیلوس فرمنت، اسید آزالئیک، 4-بوتیل رزورسینول، ا د ت ا، اسید سیتریک، اسانس مجاز آرایشی، آب دیونیزه
روش مصرف یک تکه پنبه یا پد آرایشی را به محلول میسلار واتر درمالیفت آغشته نموده و پوست خود را به آرامی پاک کنید. پس از پاک کردن پوست نیازی به شستشوی مجدد با آب نمی‎باشد. از محلول ملالیفت می‎توانید تا دوبار در طی شبانه روز استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. مراقب باشید محلول داخل چشم نشود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید