داروتو
تصویر  محلول پاک کننده آرایش دو فاز وچه ۱۰۰ میلی لیتر
تصویر  محلول پاک کننده آرایش دو فاز وچه ۱۰۰ میلی لیتر

محلول پاک کننده آرایش دو فاز وچه ۱۰۰ میلی لیتر

Voche Intensive 2 Phase Makeup Remover 100ml

دسته بندی : میسلار واتر
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

بدون نیاز به آبکشی

فاقد پارابن، الکل و صابون

مناسب پوست دور چشم و لب

بدون ایجاد کشیدگی و چسبندگی

حاوی عصاره‌های گیاهی و ویتامین B5

پاک کننده مواد آرایشی ضد آب و آرایش غلیظ

در حال تامین

از آنجایی که پوست تاثیر قابل توجهی بر زیبایی شما دارد باید مراقب آن باشید و برای داشتن پوستی صاف، یکدست و درخشان نیاز است روتین پوستی مشخص و قابل توجهی داشته باشید تا برای پوشش دهی نواقص پوست تان از هیچ محصول آرایشی و بهداشتی استفاده نکنید. محصولات مراقبتی و بهداشتی پوست در چند ساله گذشته پیشرفت چشمگیری داشته که این روزها با تولید محصولاتی مانند میسلار واتر و دستمال مرطوب دیگر برای شستشوی صورت خود نیاز به آب زیاد نبوده و به سرعت آرایش خود را تمیز خواهید کرد. محلول پاک کننده آرایش دو فاز وچه، یک پاک کننده مواد آرایشی ضد آب و آرایش غلیظ بوده و به کمک عصاره آلوئه ورا، گل رز هیپ و ویتامین B5 و بدون ایجاد حساسیت پوست را آبرسانی می‌کند. این پاک کننده ملایم بدون ایجاد کشیدگی، چسبندگی و چربی اضافی بر روی پوست، آن را کاملاً تمیز کرده و مناسب پوست دور چشم و لب نیز می‌باشد. محلول پاک کننده دوفاز وچه مناسب انواع پوست و استفاده روزانه است و نیاز به آبکشی ندارد.

ویژگی‌های خاص:

-پاک کننده ملایم

-بدون ایجاد حساسیت

-فاقد پارابن، الکل و صابون

-بدون ایجاد کشیدگی و چسبندگی

-حاوی عصاره‌های گیاهی و ویتامین B5

روش مصرف: قبل از استفاده، بطری حاوی محلول را کاملا تکان دهید و میزان کافی از محلول را بر روی پنبه ریخته، آرایش و سایر آلودگی‌ها را از روی پوست خود پاک کنید.

ترکیبات: آب دیونیزه، سیکلوپنتاسیلوکسان، آلکان سی-۲۸-۲۱، پروپیلن گلیکول، کاپریلیل کاپریک تری گلیسیرید، ایزوپروپیل میریستات، سدیم کلراید، گلیسیرین، عصاره آلوئه ورا، عصاره گل رزهیپ، فنوکسی اتانول و کاپریلیل گلایکول، کاپریلیل کاپریل گلوکوزاید، فنوکسی اتانول و اتیل هگزیل گلیسیرین، ادتا، رنگ سبز آرایشی و بهداشتی کد ۶۱۵۶۵

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس محصول با چشم‌ها خودداری شود، در صورت تماس، بلافاصله چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند وچه - Voche
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده توسعه کسر آسیا
به سفارش توسعه وشه خاورمیانه
حجم 100 میلی لیتر
نوع محصول میسلار واتر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی عصاره‌های گیاهی و ویتامین B5
فاقد پارابن، الکل و صابون
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف پاک‌ کننده آرایش
ترکیبات آب دیونیزه، سیکلوپنتاسیلوکسان، آلکان سی-۲۸-۲۱، پروپیلن گلیکول، کاپریلیل کاپریک تری گلیسیرید، ایزوپروپیل میریستات، سدیم کلراید، گلیسیرین، عصاره آلوئه ورا، عصاره گل رزهیپ، فنوکسی اتانول و کاپریلیل گلایکول، کاپریلیل کاپریل گلوکوزاید، فنوکسی اتانول و اتیل هگزیل گلیسیرین، ادتا، رنگ سبز آرایشی و بهداشتی کد ۶۱۵۶۵
روش مصرف قبل از استفاده، بطری حاوی محلول را کاملا تکان دهید و میزان کافی از محلول را بر روی پنبه ریخته، آرایش و سایر آلودگی‌ها را از روی پوست خود پاک کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس محصول با چشم‌ها خودداری شود، در صورت تماس، بلافاصله چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان نگهداری شود. دور از حرارت و نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید