داروتو
تصویر  مسواک کلاسیک برس متوسط ایپوچ
تصویر  مسواک کلاسیک برس متوسط ایپوچ
تصویر  مسواک کلاسیک برس متوسط ایپوچ
تصویر  مسواک کلاسیک برس متوسط ایپوچ
تصویر  مسواک کلاسیک برس متوسط ایپوچ

مسواک کلاسیک برس متوسط ایپوچ

Epoch Classic Medium Toothbrush

دسته بندی : مسواک
ویژگی ها

برس متوسط

دارای درپوش

دسته PP,TPR

برس منوفلامنت پلی آمید

تمیز کننده فواصل دندانی

دسترسی راحت به کلیه دندان‌ها

قابلیت بالا در تمیز کردن دندان‌ها

دارای سر متناسب برای حرکت آسان در دهان

 

در حال تامین

یکی از بهترین راه‌‌های بهبود سلامت دهان و دندان مسواک زدن می‌باشد. مسواک کلاسیک برس متوسط ایپوچ می‌تواند به صورتی مطلوب دندان‌ها را تمیز و سفید کند و تمامی جرم و باکتری روی مینای دندان را از بین ببرد. این محصول از پوسیدگی و آسیب‌های دندان جلوگیری می‌کند و به سلامت دهان و دندان کمک می‌کند. مسواک ایپوچ با برس متوسط دارای درپوش از جنس پلاستیک می‌باشد و اجازه ورود میکروب و آلودگی به داخل برس مسواک را نمی‌دهد. برس متوسط این محصول به راحتی دندان‌ها را تمیز می‌کند و هیچگونه آسیبی به لثه وارد نمی‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-دسته PP,TPR

-برس منوفلامنت پلی آمید

-تمیز کننده فواصل دندانی

-دسترسی راحت به کلیه دندان‌ها

-قابلیت بالا در تمیز کردن دندان‌ها

نحوه مصرف: مسواک را در زاویه ۴۵ درجه با خط لثه قرار دهید و با ضربه‌های کوتاه و آرام (حالتی شبیه لرزش) مسواک بزنید. مسواک را به آرامی روی دندان‌ها بالا و پایین ببرید، (حرکت عمودی یا دورانی) و به صورت افقی روی دندان‌ها را مسواک نزنید. سطح داخلی و خارجی دندان‌ها و همچنین سطوح جویدن و زبان را به خوبی با مسواک تمیز کنید. بعد از مسواک زدن، مسواک را به خوبی با آب بشویید تا خمیر دندان و باقیمانده غذاها از لابلای آن خارج شود.

ترکیبات: دسته و پایه برس از جنس پلی پروپیلن و ترموپلاست رابر با گرید خوراکی، برس فیلامنت از جنس پلی آمید با گرید خوراکی، بست فلزی (آلومینیوم)، رنگ مجاز خوراکی

هشدار مصرف: هر ۳ ماه یکبار مسواک خود را تعویض کنید. با مسواک زدن روزی ۲ بار به مدت ۲ تا ۳ دقیقه به همراه استفاده از نخ دندان از پوسیدگی دندان و ابتلا به بیماری‌های لثه جلوگیری نمایید.

عنوان مشخصه
برند ایپوچ - Epoch
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده طنین بهداشت پارس
به سفارش پیشگامان سلامت میهن
نوع محصول مسواک
جنسیت مصرف عمومی
قابل استفاده برای دندان
مناسب برای نگهداری دندان
میزان زبری برس متوسط
ترکیبات دسته و پایه برس از جنس پلی پروپیلن و ترموپلاست رابر با گرید خوراکی، برس فیلامنت از جنس پلی آمید با گرید خوراکی، بست فلزی (آلومینیوم)، رنگ مجاز خوراکی
روش مصرف مسواک را در زاویه ۴۵ درجه با خط لثه قرار دهید و با ضربه‌های کوتاه و آرام (حالتی شبیه لرزش) مسواک بزنید. مسواک را به آرامی روی دندان‌ها بالا و پایین ببرید، (حرکت عمودی یا دورانی) و به صورت افقی روی دندان‌ها را مسواک نزنید. سطح داخلی و خارجی دندان‌ها و همچنین سطوح جویدن و زبان را به خوبی با مسواک تمیز کنید. بعد از مسواک زدن، مسواک را به خوبی با آب بشویید تا خمیر دندان و باقی مانده غذاها از لابلای آن خارج شود.
هشدار مصرف هر ۳ ماه یکبار مسواک خود را تعویض کنید. با مسواک زدن روزی ۲ بار به مدت ۲ تا ۳ دقیقه به همراه استفاده از نخ دندان از پوسیدگی دندان و ابتلا به بیماری‌های لثه جلوگیری نمایید.
شرایط نگهداری از وارد آوردن فشار بیش از حد به برس مسواک خودداری نمایید. در جای خشک نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید