داروتو
تصویر  موچین انبری حرفه‌ای بی بی تی بیول
تصویر  موچین انبری حرفه‌ای بی بی تی بیول

موچین انبری حرفه‌ای بی بی تی بیول

Biol BBT Professional Tweezers Matt Steel

دسته بندی : موچین و قیچی
ویژگی ها

موچین حرفه‌ای

مدل سر کج

دارای تیغه‌های تیز

بدنه‌ی استیل ضد زنگ

طول دسته بلند جهت استفاده آسان تر

در حال تامین

موچین یکی از کاربردی ترین لوازم آرایشی برای خانم‌ها و مرتب کردن ابروها در خانه و سالن‌های زیبایی است. انتخاب درست موچین به شما کمک می‌کند تا راحت تر بتوانید ابروهایتان را مرتب کنید و به حالت دلخواه درآورید. موچین انبری حرفه‌ای بی بی تی بیول دارای تیغه‌های نوک تیز و سر کج می‌باشد که در ساخت آن از استیل ضد زنگ استفاده شده است که از ایجاد هرگونه آسیب و عفونت در اثر زنگ زدگی پس از برداشتن موهای ابرو جلوگیری می‌کند. از ویژگی‌های مهم این محصول نحوه قرارگیری سری آن می‌باشد که به خوبی روی هم جفت می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-موچین حرفه‌ای

-مدل سر کج

-بدنه‌ی استیل ضد زنگ

-دارای تیغه‌های تیز

-طول دسته بلند جهت استفاده آسان تر

نحوه مصرف: ابتدا موهای ابروی خود را مرتب کنید و با یک دست پوست را بکشید و با دست دیگر موچین را بگیرید، با این روش درد کمتری تحمل می‌کنید، سپس در جهت رشد مو، موها را بکنید. با استفاده از یک برس مو، موهای زائد را از روی صورت خود بردارید تا متوجه باقی موها شوید. در انتها با یک قیچی مناسب ابرو، ابروها را قیچی کنید و در آخر با استفاده از تیغ زیر ابرو را اصلاح کنید.

هشدار مصرف: برای جلوگیری از هرگونه آسیب و عفونت پس از برداشتن ابروها توسط موچین باید این ابزار استریل باشد و برای این کار می‌توانید از مواد ضد عفونی کننده مانند الکل بر روی نوک موچین‌ استفاده کنید و آن را تمیز کنید. برای برداشتن ابرو‌ها بدون ایجاد درد و آسیب می‌توانید ابروها را توسط کمی شیر پاک‌ کن، ژل بی حس کننده، لوسیون و یا روغن نرم کنید تا با این کار فولیکول موهای ابرو نرم شوند و به راحتی از ریشه دربیایند و دردی را احساس نکنید. بلافاصله بعد از حمام اقدام به برداشتن ابروها کنید، زیرا بعد از حمام منافذ پوست باز هستند و برداشتن موهای ابرو راحت ‌تر خواهد بود.

عنوان مشخصه
برند بیول - Biol
کشور سازنده ایران
نوع محصول موچین
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
جنس استیل ضد زنگ
قابل استفاده برای ابرو
موارد مصرف برداشتن موهای ابرو
روش مصرف ابتدا موهای ابروی خود را مرتب کنید و با یک دست پوست را بکشید و با دست دیگر موچین را بگیرید، با این روش درد کمتری تحمل می‌کنید، سپس در جهت رشد مو، موها را بکنید. با استفاده از یک برس مو، موهای زائد را از روی صورت خود بردارید تا متوجه باقی موها شوید. در انتها با یک قیچی مناسب ابرو، ابروها را قیچی کنید و در آخر با استفاده از تیغ زیر ابرو را اصلاح کنید.
هشدار مصرف برای جلوگیری از هرگونه آسیب و عفونت پس از برداشتن ابروها توسط موچین باید این ابزار استریل باشد و برای این کار می‌توانید از مواد ضد عفونی کننده مانند الکل بر روی نوک موچین‌ استفاده کنید و آن را تمیز کنید. برای برداشتن ابرو‌ها بدون ایجاد درد و آسیب می‌توانید ابروها را توسط کمی شیر پاک‌ کن، ژل بی حس کننده، لوسیون و یا روغن نرم کنید تا با این کار فولیکول موهای ابرو نرم شوند و به راحتی از ریشه دربیایند و دردی را احساس نکنید. بلافاصله بعد از حمام اقدام به برداشتن ابروها کنید، زیرا بعد از حمام منافذ پوست باز هستند و برداشتن موهای ابرو راحت ‌تر خواهد بود.
محفظه نگهدارنده بسته بندی پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید