داروتو
تصویر  میسلار واتر اوی سبونورم پوست‌های چرب اویدرم ۲۳۰ میلی لیتر
تصویر  میسلار واتر اوی سبونورم پوست‌های چرب اویدرم ۲۳۰ میلی لیتر

میسلار واتر اوی سبونورم پوست‌های چرب اویدرم ۲۳۰ میلی لیتر

Eviderm Evisebonorm Micellar Water For Oily Skin 230ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب

آبرسان و شاداب کننده پوست

کمک به کنترل ترشح چربی پوست

پاک کننده آرایش و آلودگی از پوست

فرموله شده بر پایه سورفکتانت طبیعی

حاوی عصاره ریشه گیاه صابونی، عصاره لوندر، عصاره برگ لیمو ترش

در حال تامین

میسلار واتر یک محصول مراقبت از پوست چند منظوره است که امروزه در میان محصولات مراقبت از پوست جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. این ماده با استفاده از آب تصفیه شده، مرطوب کننده‌هایی مانند گلیسیرین و سورفاکتانت‌های ملایم و ذراتی به نام میسل ساخته می‌شود. میسل‌ها ذرات معلق در آب هستند که روغن و کثیفی را به خود جذب می‌کنند. بنابراین، میسلار واتر می‌تواند برای شستشوی صورت، پاک کردن آرایش و مرطوب کردن صورت استفاده شود. میسلار واتر اوی سبونورم پوست‌های چرب اویدرم، آرایش، آلودگی‌ها و چربی اضافی را به آرامی و بدون ایجاد حساسیت و یا خشکی، از سطح پوست و چشم پاک می‌کند. این پاک کننده ملایم که بر پایه سورفکتانت طبیعی و عصاره گل صابونی فرموله شده، با دارا بودن مواد موثر گیاهی همچون عصاره لوندر و لیمو به کنترل سبوم کمک می‌کند و نیز با به کار بردن ترکیبات مرطوب کننده مناسب، بدون ایجاد چربی اضافی، پوست را آبرسانی و مرطوب می‌کند. 

‌ویژگی‌های خاص:

-حاوی ویتامین ‌B5 و عصاره خیار

-کمک به آبرسانی و مرطوب‌ کردن پوست

-مانع از ایجاد حساسیت و یا خشکی روی پوست

-کمک به کنترل ترشح سبوم و التیام ‌بخش برای پوست

-ساخته ‌شده از سورفکتانت طبیعی و عصاره گل صابون

نحوه مصرف: مقداری از میسلار واتر اوی سبونورم را بر روی پنبه یا یک پد آرایشی ریخته و به آرامی روی صورت و چشم مالیده تا آلودگی‌ها و آرایش کاملا از روی پوست پاک شود. سپس در صورت نیاز با آب ولرم بشویید.

ترکیبات: عصاره ریشه گیاه صابونی، لوندر، پی ای جی 6 کاپریلیک، عصاره برگ لیمو ترش، ویتامین B5، خیار، بوتیلن گلیکول، سدیم پی سی ای، دسیل گلوکوزاید ،پی ای جی 40 روغن کرچک هیدروژنه، سدیم بنزوات، سدیم سوربات، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از مصرف برای سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. این محصول جهت استعمال خارجی می‌باشد.

عنوان مشخصه
برند اویدرم - Eviderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فراز زیبایی
حجم 230 میلی لیتر
نوع محصول میسلار واتر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی عصاره ریشه گیاه صابونی، عصاره لوندر، عصاره برگ لیمو ترش، ویتامین ‌B5 و عصاره خیار
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های چرب و آکنه دار
موارد مصرف پاک کننده آرایش و آلودگی از پوست
ترکیبات عصاره ریشه گیاه صابونی، لوندر، پی ای جی 6 کاپریلیک، عصاره برگ لیمو ترش، ویتامین B5، خیار، بوتیلن گلیکول، سدیم پی سی ای، دسیل گلوکوزاید ،پی ای جی 40 روغن کرچک هیدروژنه، سدیم بنزوات، سدیم سوربات، آب دیونیزه
روش مصرف مقداری از میسلار واتر اوی سبونورم را بر روی پنبه یا یک پد آرایشی ریخته و به آرامی روی صورت و چشم مالیده تا آلودگی‌ها و آرایش کاملا از روی پوست پاک شود. سپس در صورت نیاز با آب ولرم بشویید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از مصرف برای سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. این محصول جهت استعمال خارجی می‌باشد.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید