داروتو
تصویر  میسلار واتر اوی هیدرا پوست‌های خشک اویدرم ۲۳۰ میلی لیتر
تصویر  میسلار واتر اوی هیدرا پوست‌های خشک اویدرم ۲۳۰ میلی لیتر

میسلار واتر اوی هیدرا پوست‌های خشک اویدرم ۲۳۰ میلی لیتر

Eviderm Evihydra Micellar Water For Dry Skin 230ml

دسته بندی : میسلار واتر
ویژگی ها

مناسب پوست‌های خشک

التیام بخش و شاداب کننده

آبرسان و مرطوب کننده پوست

پاک کننده آرایش و آلودگی از پوست

فرموله شده بر پایه سورفکتانت طبیعی

حاوی عصاره ریشه گیاه صابونی، عصاره برگ آووکادو، عصاره آلوئه ورا، عصاره خیار

88,500 تومان

میسلار واتر یک محصول مراقبت از پوست چند منظوره است که امروزه در میان محصولات مراقبت از پوست جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. این ماده با استفاده از آب تصفیه شده، مرطوب کننده‌هایی مانند گلیسیرین و سورفاکتانت‌های ملایم و ذراتی به نام میسل ساخته می‌شود. میسل‌ها ذرات معلق در آب هستند که روغن و کثیفی را به خود جذب می‌کنند. بنابراین، میسلار واتر می‌تواند برای شستشوی صورت، پاک کردن آرایش و مرطوب کردن صورت استفاده شود. میسلار واتر اوی هیدرا پوست‌های خشک اویدرم، آرایش و آلودگی‌ها را به آرامی و بدون ایجاد حساسیت و یا خشکی، از سطح پوست و چشم، پاک می‌کند. این پاک کننده ملایم که که بر پایه سورفکتانت طبیعی و عصاره گل صابونی فرموله شده، با دارا بودن عصاره‌های موثر گیاهی همچون هسته انگور و آلوئه ورا علاوه بر آبرسانی و شادابی پوست، موجب التیام بخشیدن به پوست می‌شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-التیام بخش و شاداب کننده

-آبرسان و مرطوب کننده پوست

-حاوی ویتامین B5 و هسته انگور

-پاک کننده آرایش و آلودگی از پوست

-فرموله شده بر پایه سورفکتانت طبیعی

نحوه مصرف: مقداری از میسلار واتر اوی هیدرا را بر روی پنبه یا یک پد آرایشی ریخته و به آرامی روی صورت و چشم مالیده تا آلودگی‌ها و آرایش کاملا از روی پوست پاک شود. سپس در صورت نیاز با آب ولرم بشویید.

ترکیبات: عصاره ریشه گیاه صابون، برگ آووکادو، پی ای جی 6 کاپریلیک، گلیسرین، آلوئه ورا، ویتامین B5، خیار، بوتیلن گلیکول، هسته انگور، سدیم پی سی ای، دسیل گلوکوزاید، پی ای جی 40، روغن کرچک هیدروژنه، سدیم بنزوآت، سدیم سوربات، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از مصرف برای سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. این محصول جهت استعمال خارجی می‌باشد.

عنوان مشخصه
برند اویدرم - Eviderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فراز زیبایی
حجم 230 میلی لیتر
نوع محصول میسلار واتر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی عصاره ریشه گیاه صابونی، عصاره برگ آووکادو، عصاره آلوئه ورا، عصاره خیار، ویتامین B5 و هسته انگور
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های خشک
موارد مصرف پاک کننده آرایش و آلودگی از پوست
ترکیبات عصاره ریشه گیاه صابون، برگ آووکادو، پی ای جی 6 کاپریلیک، گلیسرین، آلوئه ورا، ویتامین B5، خیار، بوتیلن گلیکول، هسته انگور، سدیم پی سی ای، دسیل گلوکوزاید، پی ای جی 40، روغن کرچک هیدروژنه، سدیم بنزوآت، سدیم سوربات، آب دیونیزه
روش مصرف مقداری از میسلار واتر اوی هیدرا را بر روی پنبه یا یک پد آرایشی ریخته و به آرامی روی صورت و چشم مالیده تا آلودگی‌ها و آرایش کاملا از روی پوست پاک شود. سپس در صورت نیاز با آب ولرم بشویید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از مصرف برای سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. این محصول جهت استعمال خارجی می‌باشد.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید