داروتو
تصویر  میسلار واتر ۳ در ۱ چشم، لب و صورت پوست‌های چرب و جوش دار هیدرودرم ۲۵۰ گرم
تصویر  میسلار واتر ۳ در ۱ چشم، لب و صورت پوست‌های چرب و جوش دار هیدرودرم ۲۵۰ گرم

میسلار واتر ۳ در ۱ چشم، لب و صورت پوست‌های چرب و جوش دار هیدرودرم ۲۵۰ گرم

Hydroderm 3-in-1 Mattifying Micellar Cleansing Water 250gr

دسته بندی : میسلار واتر
ویژگی ها

مناسب پوست مختلط تا چرب

بدون نیاز به آبکشی

فاقد الکل، صابون و پارابن

با قابلیت کنترل چربی اضافه پوست

تقویت کننده و طراوت دهنده پوست

مات کننده و جمع کننده منافذ پوست

فرموله شده به منظور کاهش خطر ایجاد آلرژی

در حال تامین

میسلار واتر نوعی محصول مراقبت از پوست چند کاره است که مورد توجه متخصصان پوست و آرایشگران قرار گرفته است. میسلار واتر حاوی آب تصفیه شده، مرطوب کننده‌هایی مانند گلیسیرین و سورفاکتانت‌ها یا مواد فعال سطحی است که برای پاکسازی استفاده می‌‌شود. میسلار واتر ملایم بوده و در از بین بردن کثیفی، آرایش و چربی اضافی پوست بسیار موثر است و به پاک شدن منافذ پوستی بعد از آرایش کمک می‌‌کند. در عین حال این محصول آرایشی بهداشتی فاقد الکل است و ضمن کاهش سوزش و التهاب پوست، سبب نرمی و لطافت و افزایش استقامت پوستی می‌شود. میسلار واتر ۳ در ۱ چشم، لب و صورت پوست‌های چرب و جوش دار هیدرودرم به خوبی آلودگی‌های روزانه، چربی اضافه، آرایش چشم، صورت و لب‌ها را پاکسازی می‌کند بدون آنکه باعث خشکی بیش از حد پوست شود. علاوه براین پوست براق شما را مات نموده و روی جمع شدن منافذ باز و کاهش ترشح چربی نیز تاثیر گذار است.

‌ویژگی‌های خاص:

-با قابلیت کنترل چربی اضافه پوست

-تقویت کننده و طراوت دهنده پوست

-مات کننده و جمع کننده منافذ پوست

-فرموله شده به منظور کاهش خطر ایجاد آلرژی

-پاک کننده یک مرحله‌ای مواد آرایشی، گرد و غبار و آلودگی‌ها از سطح پوست

نحوه مصرف: قبل از مصرف بطری را به خوبی تکان دهید. مقدار کافی از فرآورده را به کمک پد پنبه‌ای بر روی پوست صورت، اطراف چشم‌های بسته و لب‌ها استفاده نمایید. نیازی به شستشو‌ی پوست پس از مصرف این فرآورده نمی‌باشد.

ترکیبات: پروپیلن گلایکول، PEG-6، کاپریلیک/کاپریک گلیسرید، دی سدیم کوکو آمفو دی استات، ژل برگ آلوئه ورا، عصاره برگ جینکوبیلوبا، مانیتول، دی سدیم EDTA، پانتنول، گلوکونات روی، سولفات مس، ستریمونیوم برماید، اسید سیتریک، هیالورونیک اسید هیدرولیز شده، CI42090 ،CI47005، اسانس، آب دیونیزه

هشدار مصرف: از تماس با بافت ملتحمه چشم خودداری نمایید. این محصول تنها برای استعمال موضعی طراحی و تولید شده است. در صورت مشاهده هر نوع التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک خود مشورت کنید.

عنوان مشخصه
برند هیدرودرم - Hydroderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس حیان
وزن 250 گرم
نوع محصول میسلار واتر
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی ویتامین‌های A ،D و E، پیش ساز ویتامین B5، پروتئین ابریشم، روغن آووکادو، روغن بادام، روغن جوانه گندم، هیالورونیک اسید
فاقد الکل، صابون و پارابن
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های چرب، دارای جوش‎ و آکنه‎
موارد مصرف پاک کردن آلودگی‌ها و آرایش
ترکیبات پروپیلن گلایکول، PEG-6، کاپریلیک/کاپریک گلیسرید، دی سدیم کوکو آمفو دی استات، ژل برگ آلوئه ورا، عصاره برگ جینکوبیلوبا، مانیتول، دی سدیم EDTA، پانتنول، گلوکونات روی، سولفات مس، ستریمونیوم برماید، اسید سیتریک، هیالورونیک اسید هیدرولیز شده، CI42090 ،CI47005، اسانس، آب دیونیزه
روش مصرف قبل از مصرف بطری را به خوبی تکان دهید. مقدار کافی از فرآورده را به کمک پد پنبه‌ای بر روی پوست صورت، اطراف چشم‌های بسته و لب‌ها استفاده نمایید. نیازی به شستشو‌ی پوست پس از مصرف این فرآورده نمی‌باشد.
هشدار مصرف از تماس با بافت ملتحمه چشم خودداری نمایید. این محصول تنها برای استعمال موضعی طراحی و تولید شده است. در صورت مشاهده هر نوع التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک خود مشورت کنید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
شماره مجوز 38/15458
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید