داروتو
تصویر  پن آنتی باکتریال پوست‎‌های حساس و مستعد به آکنه فولیکا ۱۰۰ گرم
تصویر  پن آنتی باکتریال پوست‎‌های حساس و مستعد به آکنه فولیکا ۱۰۰ گرم
تصویر  پن آنتی باکتریال پوست‎‌های حساس و مستعد به آکنه فولیکا ۱۰۰ گرم
تصویر  پن آنتی باکتریال پوست‎‌های حساس و مستعد به آکنه فولیکا ۱۰۰ گرم

پن آنتی باکتریال پوست‎‌های حساس و مستعد به آکنه فولیکا ۱۰۰ گرم

Fulica Anti Redness Pain 100gr

دسته بندی : پن‌ و صابون‌
ویژگی ها

مناسب پوست‎‌های حساس و مستعد به آکنه

غیر کومدون زا

pH سازگار با پوست (pH=۶)

برطرف کننده بوی نامطبوع بدن

بهبود جوش‌ها و آکنه‌های صورت و بدن

حاوی پیریتیون زینک، تری کلو کربان و تری کلوزان

ضد باکتری، ضد ویروس، ضد قارچ و ضد عفونی کننده

107,300 تومان

پن‌ها با دارا بودن ترکیبات خاص خود باعث آبرسانی و ترمیم پوست شده و با ایجاد یک لایه محافظ روی پوست از آن مراقبت کرده و مانع از دست دادن رطوبت پوست می‌گردد. پن آنتی باکتریال پوست‎‌های حساس و مستعد به آکنه فولیکا شوینده و پاک کننده غیر صابونی است. این محصول با pH=۶ و قدرت پاک کنندگی بالا سبب بهبود جوش‌ها و آکنه‌های صورت و بدن گردیده و با مهار رشد و تکثیر باکتری‌ها، قارچ‌ها و ویروس‌ها از ایجاد عفونت‌های پوستی باکتریایی و قارچی ممانعت به عمل می‌آورد. این فرآورده از انتقال عفونت‌ها جلوگیری نموده و به از بین بردن بوی نامطبوع بدن کمک شایانی می‌کند. قارچ‌های پوستی می‌توانند روی پوست یا درون جلدی ظاهر شوند. هر بخشی از بدن که در برابر رطوبت و گرما قرار بگیرد احتمال ابتلا به قارچ پوستی و خارش را دارد. عوامل مختلفی مانند: دیابت، عدم رعایت بهداشت، عوارض استفاده از آنتی بیوتیک‌ها، محیط‌های گرم و مرطوب و … می‌توانند باعث ایجاد قارچ پوستی شوند. خارش، درد، سوزش، ترشحات سفید، جوش و کورک‌های پر چرک و … از علائم ابتلا به قارچ پوستی می‌توانند باشند.

ویژگی‌های خاص:

-غیر کومدون زا

-حاوی پیریتیون زینک

-pH سازگار با پوست (pH=۶)

-برطرف کننده بوی نامطبوع بدن

-ضد باکتری، ضد ویروس، ضد قارچ و ضد عفونی کننده

نحوه مصرف: صبح‎ و شب‎ دو بار پن فولیکا را بر روی پوست مرطوب صورت و بدن مالیده و به آرامی تا حصول کف مناسب ماساژ دهید. سپس خوب آبکشی نموده و به آرامی خشک نمایید. در صورت نیاز مصرف این فرآورده را تکرار نمایید.

ترکیبات: نشاسته ذرت، پتاسیم لوریل سولفات، ستئاریل الکل، سدیم لوریل سولفات، روغن کرچک هیدروژنه، آب دیونیزه، تالک، تری کلوکاربان، زینک پیریتیون، گلیسرین، مینرال اویل، کوکامیدوپروپیل بتائین، اسید لاکتیک، پتاسیم فسفات، تری کلوزان، فنوکسی اتانول، سدیم متابی سولفیت، اسانس، CI۷۷۸۹۱

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از مصرف این فرآورده برای کودکان کمتر از ۶ ماه خودداری گردد.

عنوان مشخصه
برند فولیکا - Fulica
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار پارس حیان
وزن 100 گرم
نوع محصول پن (شوینده غیر صابونی)
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی پیریتیون زینک، تری کلو کربان و تری کلوزان
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای پوست‌های چرب و آکنه دار و حساس
موارد مصرف برطرف کننده بوی نامطبوع بدن
ترکیبات نشاسته ذرت، پتاسیم لوریل سولفات، ستئاریل الکل، سدیم لوریل سولفات، روغن کرچک هیدروژنه، آب دیونیزه، تالک، تری کلوکاربان، زینک پیریتیون، گلیسرین، مینرال اویل، کوکامیدوپروپیل بتائین، اسید لاکتیک، پتاسیم فسفات، تری کلوزان، فنوکسی اتانول، سدیم متابی سولفیت، اسانس، CI۷۷۸۹۱
روش مصرف صبح‎ و شب‎ دو بار پن فولیکا را بر روی پوست مرطوب صورت و بدن مالیده و به آرامی تا حصول کف مناسب ماساژ دهید. سپس خوب آبکشی نموده و به آرامی خشک نمایید. در صورت نیاز مصرف این فرآورده را تکرار نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از مصرف این فرآورده برای کودکان کمتر از ۶ ماه خودداری گردد.
محفظه نگهدارنده جعبه مقوایی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید