داروتو
تصویر  ژل شستشوی صورت اکتی ویت پوست‌های چرب و مختلط ویتالیر ۲۰۰ میلی ‌لیتر
تصویر  ژل شستشوی صورت اکتی ویت پوست‌های چرب و مختلط ویتالیر ۲۰۰ میلی ‌لیتر

ژل شستشوی صورت اکتی ویت پوست‌های چرب و مختلط ویتالیر ۲۰۰ میلی ‌لیتر

Vitalayer Activit Face Gel Wash For Oily Skins 200ml

دسته بندی : ضد جوش بدن
ویژگی ها

مناسب پوست‌های چرب و مختلط

تنظیم کننده ترشحات چربی

جمع کننده منافذ باز پوست

فاقد پارابن و مواد صابونی

فرمولاسیون سازگار با پوست صورت

حاوی روغن درخت چای و ویتامین C

در حال تامین

پوست چرب زمانی اتفاق می‌افتد که غدد چربی پوست بیش از حد سبوم ایجاد می‌کنند. سبوم ماده مومی و روغنی است که از پوست محافظت و آبرسانی می‌کند. سبوم بیش از حد می‌تواند منجر به پوست چرب، مسدود شدن منافذ پوست و آکنه شود. برای کنترل چربی پوست لازم است که به طور مداوم از مراقبت‌های مخصوص این نوع پوست استفاده شود. ژل شستشوی صورت اکتی ویت پوست‌های چرب و مختلط ویتالیر به شما انرژی بخشیده و سلول‌های سازنده کلاژن پوستی را فعال می‌کند. از این رو استفاده روزانه از محصول موجب کند شدن روند پیری پوست و حفظ خاصیت ارتجاعی آن می‌شود. به علاوه ژل شوینده اکتی ویت با کنترل ترشح چربی پوست از باز شدن منافد و یا براقیت صورت جلوگیری می‌نماید. همچنین فقدان پارابن و الکل در این محصول که می‌توانند یکی از علت های جوش زدن باشند، از دیگر نقاط مثبت آن به شمار می‌آید.

ویژگی‌های خاص:

-افزایش جریان خون

-پاکسازی عمقی پوست

-شفاف کننده پوست

-تنظیم ترشح چربی پوست

-فاقد پارابن و مواد صابونی

فرمولاسیون سازگار با پوست صورت

نحوه مصرف: ابتدا صورت را کمی با آب مرطوب نمایید، سپس مقدار کافی از ژل صورت ویتالیر اکتی ویت را کف دست بریزید، بعد از آن صورت را ماساژ دهید و در پایان آبکشی نمایید.

ترکیبات: آب، سدیم لوریت سولفوسوکسینات، الکل، فسفاتیدیل هیدروژنه، لوریل گلوکوزاید، کوکو گلوکوزاید، کوکامیدو پروپیل بتائین، زینک PCA، گلیسرین، روغن درخت چای، فنوکسی اتانول اتیل هگزیل گلیسرین، پلی کواترنیوم-۷، PEG-۷، گلیسریل کوکوات، PEG-۱۵۰، دیزتئارات، دکسپانتنول، آزلائیک اسید ۹۸%، نیاسین آمید، عصاره آلوئه باربادنسیس، سالیسیلیک اسید، عطر

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. پس از هر بار مصرف، درب محصول را کاملا ببندید.

عنوان مشخصه
برند ویتالیر - Vitalayer
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس صدرا فناور
به سفارش سایا طب مانا
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول فوم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی روغن درخت چای و ویتامین C
فاقد پارابن و مواد صابونی
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های چرب و مختلط
موارد مصرف کنترل ترشح چربی پوست، پاک کننده آرایش، چربی و آلودگی
ترکیبات آب، سدیم لوریت سولفوسوکسینات، الکل، فسفاتیدیل هیدروژنه، لوریل گلوکوزاید، کوکو گلوکوزاید، کوکامیدو پروپیل بتائین، زینک PCA، گلیسرین، روغن درخت چای، فنوکسی اتانول اتیل هگزیل گلیسرین، پلی کواترنیوم-۷، PEG-۷، گلیسریل کوکوات، PEG-۱۵۰، دیزتئارات، دکسپانتنول، آزلائیک اسید ۹۸%، نیاسین آمید، عصاره آلوئه باربادنسیس، سالیسیلیک اسید، عطر
روش مصرف ابتدا صورت را کمی با آب مرطوب نمایید، سپس مقدار کافی از ژل صورت ویتالیر اکتی ویت را کف دست بریزید، بعد از آن صورت را ماساژ دهید و در پایان آبکشی نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. پس از هر بار مصرف، درب محصول را کاملا ببندید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید