داروتو
تصویر  ژل شستشوی صورت ویتامین C انواع پوست‌ ویتالیر ۲۰۰ میلی ‌لیتر
تصویر  ژل شستشوی صورت ویتامین C انواع پوست‌ ویتالیر ۲۰۰ میلی ‌لیتر

ژل شستشوی صورت ویتامین C انواع پوست‌ ویتالیر ۲۰۰ میلی ‌لیتر

Vitalayer Vitamin C Face Wash 200ml

دسته بندی : لیفتینگ پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

جوان ساز و ضد چروک

فاقد الکل و تیازین

رطوبت رسانی و آبرسانی پوست

حاوی ویتامین C و هیالورونیک اسید

مرطوب کننده و روشن کننده پوست

بدون ایجاد حس خشکی و کشیدگی در پوست

در حال تامین

وجود ویتامین C در تونرهای مکمل شستشوی صورت باعث بهبود جای زخم و آفتاب سوختگی، تسریع بهبود اگزماهای پوستی، تسریع تولید کلاژن و جوان سازی پوست و کند شدن روند پیری آن شود. این ویتامین پرکاربرد می‌تواند شما را از شر کک و مک‌ها و جوش‌های قدیمی خلاص کند. به علاوه با بهبود جریان خون در زیر پوست باعث افزایش اکسیژن رسانی به سلول‌ها و حفظ خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست می‌شود. ژل شستشوی صورت ویتامین C انواع پوست‌ ویتالیر شوینده‌ای ملایم برای شستشوی پوست صورت است. ژل شستشو صورت حاوی ویتامین C ویتالیر فاقد مواد صابونی است و مناسب استفاده روزانه می‌باشد. استفاده از این ژل احساس خشکی و کشیدگی بر سطح پوست ایجاد نمی‌کند و هرگونه آلودگی و آرایش را از سطح پوست می‌زداید. در فرمولاسیون این ژل شستشوی صورت از ویتامین C و هیالورونیک اسید استفاده شده است تا پوست را به خوبی رطوبت رسانی کند و طراوت و شادابی پوست را حفظ نماید.

ویژگی‌های خاص:

تسکین دهنده و التیام بخش

-بازسازی کننده پوست

-روشن کننده ملایم و افزایش دهنده شفافیت پوست

-بدون ایجاد حس خشکی و کشیدگی پوست

-افزایش تنفس و انرژی سلولی پوست

نحوه مصرف: ابتدا صورت را کمی با آب مرطوب نمایید، سپس مقدار کافی از ژل را کف دست ریخته و صورت را ماساژ دهید. در پایان آبکشی نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، دی سدیم کوکو آمفو دی استات، ویتامین C لیپوزومال، گلیسیرین، فنوکسی اتانول و اتیل هگزیل گلیسیرین، سدیم هیالورونات، آسکوربیک اسید

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. پس از هر بار مصرف، درب محصول را کاملا ببندید.

عنوان مشخصه
برند ویتالیر - Vitalayer
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده پارس صدرا فناور
به سفارش سایا طب مانا
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی ویتامین C و هیالورونیک اسید
فاقد الکل و تیازین
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف شوینده صورت، آبرسان و روشن کننده
ترکیبات آب، دی سدیم کوکوامفو دی استات، ویتامین C ثابت شده، لوریل گلوکوزاید، گلیسرین، PEG-۴۰ روغن کرچک هیدروژنه، PEG-۷ گلیسرول کوکوات، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، سدیم پی سی ای، سدیم هیالورونات، آسکوربیک اسید
روش مصرف ابتدا صورت را کمی با آب مرطوب نمایید، سپس مقدار کافی از ژل را کف دست ریخته و صورت را ماساژ دهید. در پایان آبکشی نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. پس از هر بار مصرف، درب محصول را کاملا ببندید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید