داروتو
تصویر  ژل شوینده غیر صابونی صورت هیدرازوم پوست‌های خشک و حساس فیس دوکس ۲۰۰ میلی لیتر
تصویر  ژل شوینده غیر صابونی صورت هیدرازوم پوست‌های خشک و حساس فیس دوکس ۲۰۰ میلی لیتر

ژل شوینده غیر صابونی صورت هیدرازوم پوست‌های خشک و حساس فیس دوکس ۲۰۰ میلی لیتر

Facedoux Hydrasome Moisturizing Creamy Face Wash 200ml

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب پوست‌های خشک و حساس

با خاصیت مرطوب کنندگی

کرم ‌دار و فاقد مواد صابونی

لطیف کننده و شاداب کننده پوست

از بین برنده آلودگی‌ها از روی پوست

179,200 تومان

افراد دارای پوست خشک و حساس پس از شستشوی صورت احساس خشکی و کشیدگی بر روی پوست خود دارند. این افراد باید از شوینده‌های متناسب با پوست خود استفاده کنند. ژل شوینده صورت هیدرازوم فیس دوکس، فاقد مواد صابونی می‌باشد و دارای بافتی مانند کرم است و در زمان استفاده هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نمی‌کند. تمامی افراد با هر نوع پوست به خصوص خشک و حساس می‌توانند بدون نگرانی و با خیال راحت از ژل شستشوی فیس دوکس استفاده کنند. این ژل پس از استفاده بر روی پوست احساس خشکی و کشیدگی ایجاد نمی‌کند. ژل شستشوی هیدرازوم یک محصول مناسب برای شستشوی روزانه پوست صورت است که به منظور بهداشت و پاکسازی پوست‌های خشک و حساس تولید شده است. در ترکیبات این ژل از مواد مرطوب کننده استفاده شده است که می‌تواند رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کند و از ایجاد خشکی، چین و چروک و پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و باعث می‌شود پس از استفاده پوست نرم، لطیف و شاداب شود.

‌ویژگی‌های خاص:

-از بین برنده آلودگی‌ها از روی پوست

-مناسب پوست‌های خشک و حساس

-لطیف کننده و شاداب کننده پوست

-شوینده مایع غیر صابونی صورت

-با خاصیت مرطوب کنندگی

نحوه مصرف: ابتدا پوست ناحیه مورد نظر را با آب ولرم خیس نموده و کف ایجاد شده این شوینده را روی آن بمالید سپس پوست را با آب سرد شستشو دهید. از این محصول روزی ۱ بار و در صورت لزوم ۲ بار استفاده نمایید.

ترکیبات: آب دیونیزه، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، سدیم لائوریل سارکوزینات، پی ای جی ۱۵۰ دی استئارات، گلیسیرین سدیم پی سی ای، سدیم لاکتات، آرژنین، اسپارتیک اسید، پی سی ای گلایسین، آلانین، سرین، والین، پرولین، ترئونین، ایزولوسیون، هیستدین فنیل آلانین و آب، استارین / آکریلیک کوپلی مر، پی ای جی ۷ گلیسیرین کوکوآت، اسانس مجاز آرایشی، آلفا گلوکان اولیگو ساکارید، ادتا، لاکتیک اسید، متیل کلرو ایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.

عنوان مشخصه
برند فیس دوکس - Facedoux
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده کیمیا فراز زیبایی
به سفارش البرز تجارت یگانه
تحت لیسانس سوئیس
حجم 200 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
فاقد مواد صابونی
قابل استفاده برای صورت
مناسب برای پوست‌های خشک و حساس
موارد مصرف شوینده صورت
ترکیبات آب دیونیزه، دی سدیم کوکوئیل گلوتامات، کوکوآمیدو پروپیل بتائین، سدیم لائوریل سارکوزینات، پی ای جی ۱۵۰ دی استئارات، گلیسیرین سدیم پی سی ای، سدیم لاکتات، آرژنین، اسپارتیک اسید، پی سی ای گلایسین، آلانین، سرین، والین، پرولین، ترئونین، ایزولوسیون، هیستدین فنیل آلانین و آب، استارین / آکریلیک کوپلی مر، پی ای جی ۷ گلیسیرین کوکوآت، اسانس مجاز آرایشی، آلفا گلوکان اولیگو ساکارید، ادتا، لاکتیک اسید، متیل کلرو ایزوتیازولینون، متیل ایزوتیازولینون
روش مصرف ابتدا پوست ناحیه مورد نظر را با آب ولرم خیس نموده و کف ایجاد شده این شوینده را روی آن بمالید سپس پوست را با آب سرد شستشو دهید. از این محصول روزی ۱ بار و در صورت لزوم ۲ بار استفاده نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید.
محفظه نگهدارنده بطری پمپ دار
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید