داروتو
تصویر  ژل موضعی ضد جوش اوی سبونورم اویدرم ۱۵ میلی لیتر
تصویر  ژل موضعی ضد جوش اوی سبونورم اویدرم ۱۵ میلی لیتر

ژل موضعی ضد جوش اوی سبونورم اویدرم ۱۵ میلی لیتر

Eviderm Evisebonorm Acne Spot Gel 15ml

دسته بندی : ضد جوش صورت
ویژگی ها

کاهش سریع آکنه

کنترل ترشح سبوم پوست

حذف سلول‌های مرده پوستی

حاوی زینک و سالیسیلیک اسید

پیشگیری از تشکیل جوش‌های جدید

در حال تامین

جوش یک بیماری است که غدد چربی پوست را درگیر می‌نماید. منافذ کوچک روی پوست شما در زیر پوست با غدد چربی در ارتباط می‌باشد. این غدد یک ماده روغنی به نام سبوم تولید می‌نمایند. منافذ از طریق کانال‌هایی به نام فولیکل با غدد در ارتباط هستند. داخل فولیک‌ها این ماده روغنی سلول‌های مرده پوست راه به سطح پوست انتقال می‌دهند یک موی نازک معمولاً از طریق فولیکول در سطح خارجی پوست رشد می‌نماید. هنگامی که فولیکول یک غده پوستی مسدود می‌گردد یک جوش رشد می‌نماید. جوش یک مشکل جدی تهدید کننده حیات نیست اما می‌تواند منجر به ایجاد اسکار گردد. ژل موضعی ضد جوش اوی سبونورم اویدرم با ترکیبات موثر خود از ایجاد جوش‌‌های جدید نیز پیشگیری می‌کند. ژل ضد جوش اویدرم حاوی سالیسیلیک اسید بوده و بدون خشک کردن پوست، سلول‌های مرده را که علت جوش صورت هستند، حذف می‌کند. همچنین آزکلیر و زینک پی سی ای، ترشح سبوم را کنترل می‌نمایند. بعد از آن نوبت به روغن درخت چای می‌رسد که باکتری‌های مولد آکنه را از بین می‌برد.

‌ویژگی‌های خاص:

-پیشگیری از تشکیل جوش‌های جدید

-از بین بردن باکتری‌های مولد آکنه

-کاهش التهاب و التیام پوست

-حاوی عصاره روغن درخت چای و آلوئه ورا

-از بین برنده و خشک کننده جوش‌ها به صورت موضعی

نحوه مصرف: مقدار کافی از ژل را مستقیما بر روی جوش قرار داده و به آرامی ضربه بزنید. دقت کنید که ژل را تنها بر روی موضع جوش قرار داده و اطراف جوش نمالید. استفاده از ژل را به میزان نیاز تکرار نمایید.

ترکیبات: الکل، پروپیلن گلیکول، سالیسیلیک اسید، گلیسرین، عصاره آلوئه باربادنیس، روغن درخت چای، پتاسیم آزلویک دی گلیسنیات، زینک پی سی ای، بوتیلن گلیکول، دکستران، پالمیتیل تریپپتید-۸، آمونیوم اکریلوئیل دی متیل تائورات/وی پی کوپولیمر، فنوکسی اتانول، متیل پارابن، اتیل پارابن، بوتیل پارابن، پروپیل پارابن، ایزوبوتیل پارابن، آب دیونیزه

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.

عنوان مشخصه
برند اویدرم - Eviderm
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده اژه فام
به سفارش کیمیا فراز زیبایی
حجم 15 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی اسید سالیسیلیک، زینک PCA، آلوئه ورا و روغن درخت چای
قابل استفاده برای صورت
موارد مصرف ضد جوش، کاهش التهاب و کنترل ترشح چربی پوست
ترکیبات الکل، پروپیلن گلیکول، سالیسیلیک اسید، گلیسرین، عصاره آلوئه باربادنیس، روغن درخت چای، پتاسیم آزلویک دی گلیسنیات، زینک پی سی ای، بوتیلن گلیکول، دکستران، پالمیتیل تریپپتید-۸، آمونیوم اکریلوئیل دی متیل تائورات/وی پی کوپولیمر، فنوکسی اتانول، متیل پارابن، اتیل پارابن، بوتیل پارابن، پروپیل پارابن، ایزوبوتیل پارابن، آب دیونیزه
روش مصرف مقدار کافی از ژل را مستقیما بر روی جوش قرار داده و به آرامی ضربه بزنید. دقت کنید که ژل را تنها بر روی موضع جوش قرار داده و اطراف جوش نمالید. استفاده از ژل را به میزان نیاز تکرار نمایید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید