داروتو
سی گل ژل پس از اصلاح بانوان در14
سی گل ژل پس از اصلاح بانوان در14
سی گل ژل پس از اصلاح بانوان در14

ژل گیاهی بعد از اصلاح بانوان ۴ در ۱ سی گل ۱۰۰ میلی لیتر

Seagull Herbal Soothing After Shave Gel 100ml

ویژگی ها

حاوی عصاره‌های گیاهی آلوئه ورا، عصاره لاره آدیواریکاتا، روغن درخت چای و بیزابولول

ضد عفونی کننده مناسب برای پوست صورت و بدن

نرم کننده، مرطوب کننده و ترمیم کننده پوست

جلوگیری از بروز جوش و التهاب پس از اصلاح

کاهش دهنده رشد مو

در حال تامین

ژل گیاهی بعد از اصلاح بانوان ۴ در ۱ سی گل، رطوبت از دست رفتۀ پوست را جبران می‌کند و با کمک مواد ضد باکتری موجود در خود، از عفونت، التهاب و جوش جلوگیری می‌کند. از دیگر مزایای افتر شیو بانوان سی گل ترکیبات موثر این محصول در کاهش رشد مو تا ۳۵٪ و همچنین کاهش ضخامت موهای زائد تا ۲۶٪ می‌باشد به طوری که پس از هر بار استفاده از این محصول شاهد کم شدن و نازک شدن موهای زائد خود خواهید بود.

ویژگی‌های خاص:

-جلوگیری از پیری زودرس

-ضد باکتریایی

-مناسب برای بانوان

-حاوی عصاره‌های گیاهی

-حاوی ویتامین

-تسکین دهنده و التیام بخش

نحوه مصرف: در صورت عدم حساسیت، برای استفاده از این محصول آن را متعاقب اصلاح بر روی محل اصلاح مالیده تا جذب شود. پس از یک ماه رویش مو در حدود ۳۵٪ کاهش خواهد یافت.

ترکیبات: آب مقطرف ایزوپروپیل الکل، عصاره لارئا، عصاره آلوئه ورا، اراکیدیل الکل، آراکیدیل گلوکزاید، روغن درخت چای، ستیل اوکتانوات، متیل ایزوتیازولین ایزوتیازول، عصاره اپیلوبیوم، گلوکزامین گلیکان،اسانس، دکسپانتونول(پیش ساز ویتامین B5)، سدیم هیدروکساید، بیزابولول، الانتوئین، تریکلوزان، کاربومر، پیروکتون اولامین

هشدار مصرف: در صورتی که برای اولین بار از این محصول استفاده می کنید ابتدا مقداری از آن را روی پوست پشت گوش استفاده کرده و در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت، محصول را استفاده نمایید. از تماس لوسیون با نواحی اطراف چشم‌ها، پلک‌ها و بینی اجتناب شود. از مصرف بر روی پوست آسیب دیده جلوگیری کنید. فقط برای استعمال خارجی مصرف گردد.

عنوان مشخصه
برند سی گل - Seagull
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده لابراتوار دکتر اخوی
حجم 100 میلی لیتر
نوع محصول ژل
جنسیت مصرف بانوان
سن مصرف بزرگسالان
حاوی عصاره‌های گیاهی آلوئه ورا، عصاره لاره آدیواریکاتا، روغن درخت چای و بیزابولول
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف بعد از اصلاح
ترکیبات آب مقطرف ایزوپروپیل الکل، عصاره لارئا، عصاره آلوئه ورا، اراکیدیل الکل، آراکیدیل گلوکزاید، روغن درخت چای، ستیل اوکتانوات، متیل ایزوتیازولین ایزوتیازول، عصاره اپیلوبیوم، گلوکزامین گلیکان،اسانس، دکسپانتونول(پیش ساز ویتامین B5)، سدیم هیدروکساید، بیزابولول، الانتوئین، تریکلوزان، کاربومر، پیروکتون اولامین
روش مصرف در صورت عدم حساسیت، برای استفاده از این محصول آن را متعاقب اصلاح بر روی محل اصلاح مالیده تا جذب شود. پس از یک ماه رویش مو در حدود ۳۵٪ کاهش خواهد یافت.
هشدار مصرف در صورتی که برای اولین بار از این محصول استفاده می کنید ابتدا مقداری از آن را روی پوست پشت گوش استفاده کرده و در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت، محصول را استفاده نمایید. از تماس لوسیون با نواحی اطراف چشم‌ها، پلک‌ها و بینی اجتناب شود. از مصرف بر روی پوست آسیب دیده جلوگیری کنید. فقط برای استعمال خارجی مصرف گردد.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.
صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید