داروتو
تصویر  کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند شماره ۳۰ مای ۹ میلی لیتر
تصویر  کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند شماره ۳۰ مای ۹ میلی لیتر

کانسیلر جنتل تاچ بلک دایموند شماره ۳۰ مای ۹ میلی لیتر

My Gentle Touch Concealer No.30 9ml

دسته بندی : کانسیلر
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

رنگ تیره ترین (شماره ۳۰)

روشن کردن تیرگی‌ها

کمک به کاهش پف زیر چشم

حاوی روغن بادام و روغن کرچک و  ترکیبات ضد چروک

به حداقل رساندن چین و چروک و خطوط ظریف زیر چشم

در حال تامین

شماره ۳۰ مای با بافتی سبک و کارآمد، حلقه‌های تیره دور چشم و خطوط اطراف چشم را به خوبی پوشش می‌دهد. ترکیبات موثر این محصول، پوست دور چشم را صاف، روشن و یکدست می‌کند، در نتیجه چهره شما، ظاهری جوان ‌تر و زیبا تر به خود می‌گیرد. این محصول در نقاط زیر چشم که تیرگی محسوسی دارد، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و حتی لکه‌های پوستی و جوش‌ها را می‌پوشاند و در نهایت، کانسیلر از ریزش سایه آرایشی زیر چشم جلوگیری می‌کند.

‌ویژگی‌های خاص:

-روشن کردن تیرگی‌ها

-کمک به کاهش پف زیر چشم

-روشن تر و نرم تر کردن پوست اطراف چشم

-به حداقل رساندن چین و چروک و خطوط ظریف زیر چشم

-حاوی ترکیبات ضد چروک قوی جهت ممانعت از پیری زودرس پوست

نحوه مصرف: کانسیلر را با استفاده از اپلیکاتور نرم آن برای پوشش دادن پوست ناحیه زیر چشم به کار ببرید و با ضربات آهسته سرانگشتان یا پد کانسیلر به آرامی و به طور یکدست روی پوست پخش کنید.

ترکیبات: آب، اتیل هگزیل پالمیتات، تیتانیوم دی اکسید ستیل PEG/PPG-۱۰ دیمتیکون، دی اتیل هگزیل کاربونات، تریاکوناتنیل PVP، گلیسیرین، دیمتیکون تریمتیل سیلیوکسی سیلیکات، متیل متاکریلات، تالک، استئاروکسی دیمتیکون، روغن کرچک هیدروژنه، روغن بادام، گلیکوزامین اوگلیکانز بنوکسی دیمتیکون، سولفات مگنزیوم، CI ۷۷۴۹۲، فنوکسی اتانول، متیل پارابن، پروپیل پارابن، CI ۷۷۴۹۱، اتیل پارابن، بوتیل پارابن، CI ۷۷۴۹۹

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت محصول را مطابق دستور استفاده نمایید.

عنوان مشخصه
برند مای - My
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریان کیمیا تک
تحت لیسانس آلمان
حجم 9 میلی لیتر
نوع محصول کانسیلر
رنگ تیره ترین
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
حاوی روغن بادام و روغن کرچک و  ترکیبات ضد چروک
قابل استفاده برای دور چشم
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف رفع تیرگی، چین و چروک‌های اطراف چشم
ترکیبات آب، اتیل هگزیل پالمیتات، تیتانیوم دی اکسید ستیل PEG/PPG-۱۰ دیمتیکون، دی اتیل هگزیل کاربونات، تریاکوناتنیل PVP، گلیسیرین، دیمتیکون تریمتیل سیلیوکسی سیلیکات، متیل متاکریلات، تالک، استئاروکسی دیمتیکون، روغن کرچک هیدروژنه، روغن بادام، گلیکوزامین اوگلیکانز بنوکسی دیمتیکون، سولفات مگنزیوم، CI ۷۷۴۹۲، فنوکسی اتانول، متیل پارابن، پروپیل پارابن، CI ۷۷۴۹۱، اتیل پارابن، بوتیل پارابن، CI ۷۷۴۹۹
روش مصرف کانسیلر را با استفاده از اپلیکاتور نرم آن برای پوشش دادن پوست ناحیه زیر چشم به کار ببرید و با ضربات آهسته سرانگشتان یا پد کانسیلر به آرامی و به طور یکدست روی پوست پخش کنید.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر نوع التهاب و یا آلرژی مصرف را متوقف و با پزشک یا داروساز مشورت نمایید. فقط جهت مصرف خارجی است. از تماس مستقیم با چشم خودداری شود، در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان شستشو دهید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. در صورت عدم بروز حساسیت پس از ۲۴ ساعت محصول را مطابق دستور استفاده نمایید.
محفظه نگهدارنده بطری پلاستیکی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

محصولات مرتبط
کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید