داروتو
تصویر  کرم ترمیم کننده دکتر ژیلا ۳۰ گرم
تصویر  کرم ترمیم کننده دکتر ژیلا ۳۰ گرم
تصویر  کرم ترمیم کننده دکتر ژیلا ۳۰ گرم
تصویر  کرم ترمیم کننده دکتر ژیلا ۳۰ گرم

کرم ترمیم کننده دکتر ژیلا ۳۰ گرم

Doctor Jila Therapeutic Cream 30gr

دسته بندی : پوست
ویژگی ها

مناسب انواع پوست

موثر در درمان سوختگی

التیام بخش و ضد التهاب

تسریع ترمیم زخم و التهابات پوستی

ترمیم زخم پس از جراحی، لیزر و پیلینگ

ترمیم زخم بستر و زخم‌های ناشی از دیابت غیر عفونی

کنترل خارش و ترمیم انواع راش‌ها، آکنه و زیکول‌های ناشی از آبله مرغان

کمک به بهبود علائم اگزما، پسوریازیس، ایکتیوز، درماتیت آتوپیک و درماتیت تماسی

در حال تامین

همان طور که می‌دانیم پوست تاثیر بسیار مهمی بر زیبایی افراد دارد. پوست به عنوان یک محافظ است، عوامل خارجی محسوب می‌شود که از سایر قسمت‌های بدن محافظت می‌کند. به همین سبب چون خود پوست به طور مستقیم در برابر انواع اشعه‌های مضر نظیر اشعه فرابنفش، نور مستقیم خورشید، آلودگی هوا و ... قرار می‌گیرد باید به شکل ویژه از پوست خود مراقبت نمایید. کرم ترمیم کننده دکتر ژیلا، محصولی سرشار از مواد گیاهی و موثر از جمله عصاره بید کانادایی، برگ زیتون، روغن بابونه، آلوئه ورا، روغن جوانه گندم، اکسید روی و ویتامین C و E بوده که تاثیر بسزایی در درمان التهابات پوست و تسریع ترمیم زخم‌های پوستی دارد. این محصول خارش، سوزش و جراحت پوست را تسکین می‌دهد و از به جای ماندن جای زخم جلوگیری می‌کند. کرم ترميم كننده دكتر ژيلا در درمان آسیب‌های پوستی از جمله زخم، سوختگی، عرق سوز و جراحات پس از لیزر و جراحی بسیار موثر می‌باشد.

ویژگی‌های خاص:

-بهبود دهنده‌ی انواع تحریکات جلدی

-حاوی عصاره‌های گیاهی التیام بخش و ضد التهاب و ترمیم کننده

-بهبود التهاب و اگزمای پوستی، عرق سوز، گزیدگی حشرات و خارش

-پیشگیری و بهبود زخم بستر خشک و غیر عفونی و زخم‌های دیابتیک

-قابل استفاده پس از بسته شدن زخم و مناسب برای بعد از پیلینگ و لیزر

-جلوگیری از بجای ماندن اسکار (جای زخم) در سوختگی، جراحت و جراحی‌ها

نحوه مصرف: مقدار کافی از کرم را بر روی پوست تمیز قرار داده و ماساژ دهید تا جذب گردد. مصرف محصول را ۳ تا ۵ بار در روز تا زمان رسیدن به بهبودی کامل ادامه دهید.

ترکیبات: آب دیونیزه، کمپلکس زینک اکساید، بخش غیر صابونی شوینده روغن زیتون (درمولن)، عصاره بید کانادایی، ستئاریل اولیوات، سوربیتان اولیوات، تری سدین اسکوربیل فسفات، د-پنتنول، آلفاتوکوفریل استات، آلانتوئین، مخلوط سدیم لاکتات، سدیم، PCA، اوره، اینوزیتول، دایمتیکون، گلیسرین، عصاره گل همیشه بهار، ستیل پالمیتات، روغن بابونه، سولفات منیزیم، عصاره گل راعی، موم زنبور عسل، روغن جوانه گندم، روغن آووکادو، متیل و پروپیل پارابن، ایزوتیازولین ۱.۵٪، BHT

هشدار مصرف: امکان ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی به علت کیفیت بالای ترکیبات به حداقل رسیده است با این وجود در صورت بروز حساسیت مصرف را قطع نموده و به پزشک یا داروساز مورد اعتماد خود مراجعه نمایید. این محصول تنها برای استعمال موضعی طراحی و تولید شده است. از استفاده کرم بر روی زخم‌های باز و دارای ترشحات، سطوح مخاطی و پوست اطراف چشم پرهیز گردد.

عنوان مشخصه
برند دکتر ژیلا - Doctor Jila
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده ایران آوندفر
وزن 30 گرم
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف بزرگسالان
قابل استفاده برای صورت و بدن
مناسب برای انواع پوست
موارد مصرف تسریع ترمیم زخم و التهابات پوستی
ترکیبات آب دیونیزه، کمپلکس زینک اکساید، بخش غیر صابونی شوینده روغن زیتون (درمولن)، عصاره بید کانادایی، ستئاریل اولیوات، سوربیتان اولیوات، تری سدین اسکوربیل فسفات، د-پنتنول، آلفاتوکوفریل استات، آلانتوئین، مخلوط سدیم لاکتات، سدیم، PCA، اوره، اینوزیتول، دایمتیکون، گلیسرین، عصاره گل همیشه بهار، ستیل پالمیتات، روغن بابونه، سولفات منیزیم، عصاره گل راعی، موم زنبور عسل، روغن جوانه گندم، روغن آووکادو، متیل و پروپیل پارابن، ایزوتیازولین ۱.۵٪، BHT
روش مصرف مقدار کافی از کرم را بر روی پوست تمیز قرار داده و ماساژ دهید تا جذب گردد. مصرف محصول را ۳ تا ۵ بار در روز تا زمان رسیدن به بهبودی کامل ادامه دهید.
هشدار مصرف امکان ایجاد آلرژی و حساسیت پوستی به علت کیفیت بالای ترکیبات به حداقل رسیده است با این وجود در صورت بروز حساسیت مصرف را قطع نموده و به پزشک یا داروساز مورد اعتماد خود مراجعه نمایید. این محصول تنها برای استعمال موضعی طراحی و تولید شده است. از استفاده کرم بر روی زخم‌های باز و دارای ترشحات، سطوح مخاطی و پوست اطراف چشم پرهیز گردد.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید