داروتو
شون کرم دست و صورت آووکادو  میل75
شون کرم دست و صورت آووکادو  میل75

کرم دست و صورت آووکادو پوست‌های معمولی تا خشک شون ۷۵ میلی‌ لیتر

Schon Avocado Oil For Normal & Dry Skins 75ml

ویژگی ها

حاوی عصاره آووکادو

دارای بافت بسیار سبک و سرعت جذب بالا

رفع چین و چروک‌های سطحی پوست

ترمیم کننده پوست

حاوی آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی

افزایش نرمی و لطافت پوست

در حال تامین

کرم دست و صورت آووکادو پوست‌های معمولی تا خشک از ترکیبات گیاهی مفیدی همچون آووکادو بهره می‌برد که موجب افزایش نرمی و لطافت پوست خواهد شد. عصاره آووکادو حاوی آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی بوده و موجب ترمیم پوست و رفع چین و چروک‌های سطحی پوست خواهد شد. این محصول از بافت بسیار سبکی برخوردار بوده و به سرعت جذب پوست می‌شود. روغن آووکادو به کار رفته در این محصول سرشار از اسیدهای چرب ضروری، بیوتین، مواد معدنی و انواع ویتامین بوده و موجب تقویت پوست می‌شود. همچنین این کرم حاوی ویتامین E و A است که از فعالیت رادیکال‌های آزاد جلوگیری کرده و آلودگی‌های موجود بر روی سطح پوست را از بین می‌برد. به علاوه، کلاژن سازی پوست را افزایش داده و چین و چروک‌های سطحی و خطوط ریز پوست را از بین می‌برد. از دیگر مزایای این کرم می‌توان به جلوگیری از پیری زودرس آن اشاره نمود. این کرم حاوی گلیسیرین نیز می‌باشد که لطافت پوست را افزایش خواهد داد.

‌ویژگی‌های خاص:

-حاوی گلیسیرین، ویتامین E و A

-جلوگیری از پیری زودرس پوست

-رفع چین و چروک های سطحی و خطوط ریز پوست

-افزایش کلاژن سازی پوست

-خنثی سازی فعالیت رادیکال‌های آزاد

-سرشار از اسیدهای چرب ضروری، بیوتین، مواد معدنی و انواع ویتامین

-تقویت کننده پوست

-افزایش نرمی و لطافت پوست

نحوه مصرف: پس از خشک و تمیز نمودن پوست مقداری از کرم را بر روی پوست صورت، دست و یا گردن خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا زمانی که به طور کامل جذب گردد.

ترکیبات: آب، پارافین مایع، کوکو گلیسرید، گلیسرین، گلیسریل استئارات، روغن آووکادو، ستیل پالمیتات، ستیل الکل، PEG-۱۰۰ استئارات، ستئارت ۲۵، لینالول، پلی گلیسریل ۶ ایزو استئارات، استئاریل الکل، پلی آکریلامید، C۱۳-۱۴ ایزو پارافین، لورت، پروپیلن گلیکول، عطر، کلرفنسین، متیل ایزو تیازولینون، لینالول، هگزیل سینامال، بوتیل فنیل متیل پروپیونال، بنزیل سالیسیلات

هشدار مصرف: در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود.

عنوان مشخصه
برند شون - Schon
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریان کیمیا تک
تحت لیسانس آلمان
حجم 75 میلی‌ لیتر
نوع محصول کرم
جنسیت مصرف عمومی
سن مصرف نوجوانان، بزرگسالان
حاوی گلیسیرین، عوامل آنتی اکسیدان، روغن آووکادو، ویتامین‌های E و A
قابل استفاده برای صورت و دست
مناسب برای پوست‌های خشک و معمولی
موارد مصرف مرطوب کننده
ترکیبات آب، پارافین مایع، کوکو گلیسرید، گلیسرین، گلیسریل استئارات، روغن آووکادو، ستیل پالمیتات، ستیل الکل، PEG-۱۰۰ استئارات، ستئارت ۲۵، لینالول، پلی گلیسریل ۶ ایزو استئارات، استئاریل الکل، پلی آکریلامید، C۱۳-۱۴ ایزو پارافین، لورت، پروپیلن گلیکول، عطر، کلرفنسین، متیل ایزو تیازولینون، لینالول، هگزیل سینامال، بوتیل فنیل متیل پروپیونال، بنزیل سالیسیلات
روش مصرف پس از خشک و تمیز نمودن پوست مقداری از کرم را بر روی پوست صورت، دست و یا گردن خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا زمانی که به طور کامل جذب گردد.
هشدار مصرف در صورت مشاهده هر گونه التهاب مصرف را قطع نموده و به پزشک مراجعه نمایید. از استعمال به دور چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز خودداری فرمایید. فقط جهت استعمال خارجی استفاده شود.
محفظه نگهدارنده تیوپی
شرایط نگهداری دور از دسترس کودکان، در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

مجموع امتیاز این محصول

100 / 0

0 رای کاربر

کیفیت
100 / 0
قیمت
100 / 0
بسته بندی
100 / 0
تمایل معرفی کالا به دیگران
100 / 0
رایحه مطلوب
100 / 0

کاربر محترم آیا علاقه داری خبر ها و پیغام های ما رو دنبال کنید